پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Angry Birds Dream Blast اپلیکیشن پرندگان خشمگین اندروید

دانلود بازی Angry Birds Dream Blast اپلیکیشن پرندگان خشمگین اندروید

0
(0)

دانلود بازی Angry Birds Dream Blast اپلیکیشن پرندگان خشمگین اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Angry Birds Dream Blast عنوان نسخه دیگر از مجموعه بازی های زیبا، فوق العاده و پرطرفدار پرندگان خشمگین در حوزه بازی های پازل و فکری میباشد که به صورت رایگان برای کاربران سراسر دنیا عرضه شده است. پس از طرفدارانی بیشماری که مجموعه پرندگان خشمگین به خود جذب کرد اکنون سازندگان این بازی تصمیم گرفته اند که با داستانی متفاوت تر وارد عرصه بشوند. در این بازی شما به قدیم برخواهید گشت زمانی که پرندگان در زمان کودکی خود میباشند. در این بازی دیگر نیاز نیست که پرندگان را با استفاده از منجنیق به سمت خوک ها پرتاب کنید. داستان بازی ملایم تر و زیبا تر شده که شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد.

دانلود بازی Angry Birds Dream Blast

دانلود بازی Angry Birds Dream Blast برای اندروید با لینک مستقیم

بازی انفجار پرندگان خشمگین رایگان با داستانی متفاوت وارد عرصه بازی های اندروید شده که نه نتها یاد و اسم این مجموعه بازی را حفظ کند بلکه بتواند تنوعی نیز ایجاد کرده باشد. از دیگر بازی هایی که میتوان به آن اشاره کرد دانلود بازی Angry Birds Journey میباشد که نسخه ای دیگر از مجموعه بازی زیبا انگری بردز میباشد. در این قسمت از بازی همانگونه که اشاره کردیم با گیم پلی زیبا و لطیف برخورد خواهید کرد. شما باید حباب های متفاوت و رنگارنگی که در بازی وجود دارد را نابود کنید و مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید. اما طبق معمول سر و کله خوک ها پیدا میشود. باز هم در این بازی این موجودات موانعی را برای شما ایجاد خواهند کرد. در بعضی قسمت ها خوک ها به صورت قفل هایی در می آیند که مانع از ترکاندن حباب ها میشوند.

با دانلود بازی Angry Birds Dream Blast داستانی متفاوت از این پرنده های عصبانی بشنوید!!

دانلود بازی Angry Birds Dream Blast

در دانلود بازی Angry Birds Dream Blast اندروید با لینک مستقیم اگر خوک ها باز نیز برای شما دردسر ایجاد کنند و نگذارند که شما حباب های رنگارنگ را از بین ببرید باید حباب هایی را که همرنگ آنها میباشند را ابتدا نابود کنید. داستانی بازی بسیار زیبا بوده و میتوان گفت جهشی در داستان بازی ها پرندگان خشمگین ایجاد شده است. در هر قسمت از بازی انفجار پرندگان خشمگین اهداف مشخصی برای شما در نظر گرفته خواهد شد. شما باید این اهداف را به عمل رسانده و مراحل یک به یک پشت سر بگذارید. از جمله این اهداف میتوان به ترکاندن مشخصی از حباب ها، از بین بردن بچه خوک ها، هدایت تخم مرغ های مشخص به سمت مشخص و… باشد. اهدافی مختلفی که برای شما به نمایش خواهد گذاشته شد از قسمت بالایی صفحه شروع میشوند که شما باید آنها را به سمت پایین صفحه نمایش راهنمایی کنید.

دانلود بازی Angry Birds Dream Blast

دانلود Angry Birds Dream Blast رایگان برای اندروید

در بازی انفجار پرندگان خشمگین همانگونه که اشاره کردیم شما باید حباب هایی را از بین ببرید. برای نابود آنها شما باید حباب های همرنگ را با یکدیگر ادغام کرده و آنها را نابود کنید. اکنون اگر شما بتوانید مجموعه حباب های ترکیب شده را نیز با یکدیگر ترکیب کنید باعث ایجاد انفجاری بزرگ تر و مخرب تر خواهید بود. طبق معمول نیز هر یک از پرندگان دارای قابلیت های خاصی برای ترکاندن حباب ها میباشند که باعث میشود بازی بسیار زیبا شود. تمامی حرکاتی که شما در هر مرحله انجام میدهید محدود بوده و شما باید قبل از به پایان رسیدن هر مرحله با استفاده از تمامی حرکاتی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت، آن مرحله را به اتمام برسانید. در غیر این صورت شما بازنده خواهید بود و بایستی دوباره تلاش کنید.

با دانلود بازی Angry Birds Dream Blast پرندگان جذاب محبوبتان را باری دیگر بر روی تلفن همراهتان داشته باشید.

دانلود بازی Angry Birds Dream Blast

ناگفته نماند که دانلود بازی Angry Birds Dream Blast نیز از گرافیکی زیبا پشتیبانی میکند که قادر است ساعت ها شما را مشغول کرده و از خود زده نکند. مجموعه بازی های پرندگان خشمگین را کم کسی وجود دارد که نشناسد. پس امیدواریم که با دانلود این نسخه از بازی نیز بهترین تجربه خود را بتوانید کسب کنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما معرفی کند که ما تصمیم گرفتیم لینک نسخه دیگر از مجموعه زیبا بازی انگری بردز را برای شما به اشتراک بگذاریم. با دانلود بازی angry birds evolution به پلی دادن در نسخه ای دیگر از این مجموعه بازی بپردازید. برای دانلود این بازی تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

دانلود بازی Angry Birds Dream Blast

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود بازی انفجار پرندگان خشمگین برای اندروید رایگان

  • افلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت خیلی خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی زیبا
  • داستانی متفاوت و زیبا
  • امکان ترکیب حباب ها برای ایجاد انفجار
  • وجود پرندگان خشمگین با قابلیت ها متفاوت
  • نبود منجنیق برای پرتاب پرندگان خشمگین
  • اعتیاد آور
  • داستان مربوط به کودکی پرندگان میباشد
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Angry Birds Dream Blast اپلیکیشن پرندگان خشمگین اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Angry Birds Dream Blast - Bird Bubble Puzzle

نام فارسی: انفجار پرندگان خشمگین

نسخه برنامه: 1.50.2

حجم برنامه: 173MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *