پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Baby Manor اپلیکیشن خانه کودک برای اندروید

دانلود بازی Baby Manor اپلیکیشن خانه کودک برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Baby Manor اپلیکیشن خانه کودک برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Baby Manor عنوان یک بازی زیبا و شبیه ساز در حوزه بازی های پازلی و جورچین میباشد که به صورت رایگان برای تمامی کاربران از سراسر دنیا عرضه شده است. این بازی در واقع شبیه سازی از بزرگ کردن بچه و طراحی خانه میباشد که خط داستانی زیبایی داشته و شما در طول بازی با شخصیت های متفاوتی آشنا خواهید شد. داستان بازی درباره یک خانواده سه نفره میباشد. پدر خانواده بابی، مادر خانواده نیز سارا نام دارد. اکنون شما باید در کارهایی که مربوط به بابی میباشد برای نگهداری بچه به او کمک کرده و او را به یک پدر موفق تبدیل کنید.

دانلود بازی Baby Manor

دانلود بازی Baby Manor برای اندروید با لینک مستقیم

بازی خانه کودک سرگرم کننده و زیبا بوده که میتواند ساعت ها شما را مشغول کند. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Wild Castle TD اشاره کرد. اکنون مادربزرگ بابی که خیلی او را دوس داشته است خانه ای را به او هدیه میدهد. مادر خانواده که مشغول بوده و باید امور کاری خود را در خاته انجام دهد فرصت زیادی برای نگهداری بچه ندارد. تمامی امور را باید شما با کمک کردن به بابی انجام دهید. مادربرگ خانواده که بابی را دوست داشته و به او علاقه مند است اما پدربزرگ علاقه چندانی به وی نداشته و این نظر را دارد که بابی هنوز برای پدر شدن آماده نمیباشد. داستان بازی اینگونه خواهد بود که شما با کمک کردن به بابی او را برای تبدیل شدن به یک پدر خوب راهنمایی کنید. وقتش رسیده که دست به کار شوید و بهترین بابی را به پدربزرگ تحویل دهید.

در دانلود بازی Baby Manor بسیاری آیتم ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت که باید از آنها استفاده کنید. پازل های جورچین را حل کنید تا بتوانید که دکوراسیون خانه را تغییر دهید. لباس های تن کودک را عوض کنید. آیتم های نظیر بوستر ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با استفاده از آنها جورچین ها را سریع تر حل کنید. اما نگران آنها نباشید چراکه پازل ها راحت بوده و تنها برای سرگرمی شما ساخته شده اند. بازی از گرافیک خیلی خوبی پشتیبانی میکند و شما ساعت ها از آن دل نخواهید کشید. میتوان گفت که بازی خانه کودک میتواند ساعت ها مخاطب خود را سرگرم کند. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Toca Life World ساعت ها مشغول به بازی کردن باشید.

دانلود بازی Baby Manor

 

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود خانه کودک برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خیلی خوبی اپلیکیشن
  • داستانی زیبا
  • سرگرم کننده
  • داشتن کاراکتر های متفاوت
  • امکان حل پازل ها و جورچین ها
  • امکان طراحی فضای داخلی خانه
  • امکان تغییر لباس کودک
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Baby Manor اپلیکیشن خانه کودک برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: ogzhimyr.com

نام انگلیسی: Baby Manor: Baby Raising Simulation & Home Design

نام فارسی: خانه کودک

نسخه برنامه: 1.5.1

حجم برنامه: 253MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *