پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی bad north برای اندروید – بازی Bad North: Jotunn Edition + نسخه مود

دانلود بازی bad north برای اندروید – بازی Bad North: Jotunn Edition + نسخه مود

3.9
(23)

دانلود بازی bad north برای اندروید که برای شما در سایت ایزی پی سی قرار داده ایم یک بازی استراتژیک بسیار پر طرفدار می باشد. در ابتدا این بازی برای کامپیوتر ارائه شده بود اما با توجه به استقبال بسیار زیاد کاربران این بازی برای تلفن های همراه هوشمند اندرویدی عرضه گردید. این بازی در گوگل با قیمت ۵ دلار ارائه می شود اما شما می توانید نسخه خریداری شده آن را به طور کاملا رایگان از سایت ایزی پی سی دانلود نمایید. بازی نبرد در شمال: ادیشن یوتون توسط استودیو طراحی بازی سوئدی Raw Fury ارائه گردیده است که یکی از شرکت های معروف در زمینه بازی می باشد. اما چیزی که این بازی یعنی دانلود بازی bad north برای اندروید با سایر بازی ها متمایز کرده است نوع و گرافیک آن می باشد.

دانلود بازی bad north برای اندروید

با دانلود بازی bad north برای اندروید گیم پلی جذاب آن را در اولین فرصت تجربه کنید!!

داستان این بازی به زمان های خیلی قدیم (چندین قرن پیش) و دوران وایکینگ ها بر می گردد. مکان بازی نیز در جزایر اسکاندیناوی می باشد. در ابتدا پادشاهی صلح طلب و ساده که چندین جزیره کوچک را فرمانروایی می کند مشاهده می نمایید. این جزایر مورد حمله وایکینگ های وحشی قرار می گیرد و جزایر به مرز نابودی کشیده می شوند. در حادثه ای پادشاه به دست وایکینگ ها کشته می شود. سپس شما در دانلود بازی bad north برای اندروید در نقش پسر جوان این پادشاه خواهید بود که باید از جزیره محافظت نمایید.

دانلود بازی bad north برای اندروید

دانلود بازی bad north برای اندروید و ویژگی های آن

اگر به داستان توجه نمایید، در بازی Bad North: Jotunn Edition شما برای افتخار و یا پول و ثروت نخواهید جنگید بلکه برای دفاع می جنگید و هدف اصلی شما زنده ماندن و محافظت از جزایر می باشد. این یک تمایز بسیار بزرگ بین داستان های بازی های استراتژیک می باشد. در اکثر بازی ها مانند دانلود بازی جنگ های صلیبی برای اندروید هدف اصلی از جنگ دریافت افتخار و یا منابع می باشد. اما این بازی از شرکت Raw Fury بسیار متفاوت ظاهر شده است.

پس شما در این بازی باید بسیار تاکتیکال فکر نمایید. دژ های خود را بسازید و از نیروهای فداکار خود به منظور دفاع استفاده نمایید. فکر استراتژیک و توجه به همه امور در پیروزی در این نبر ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

هر مرحله از دانلود بازی bad north برای اندروید در یکی از چند جزیره ای که در اختیار شماست آغاز می گردد. شما باید در آن جزیره پایگاه های نظامی خود را ایجاد نمایید و با استفاده از نیرو های قدرتمند خود جلوی حمله وایکینگ ها را بگیرید و از جزایر پادشاهی خود دفاع نمایید.

Bad North: Jotunn Edition ، گرافیک، موسیقی و گیم پلی

دانلود بازی نبرد در شمال دارای گرافیکی مینیمالیست می باشد ولی در عین حال می تواند حال و هوای جنگ را برای شما تداعی نماید. در این بازی به موسقی متن بسیار اهمیت داده شده است به طوری که آهنگ های آن کاملا یاداور جزایر اسکاندیناوی می باشد. در حقیقت شما در این بازی شاهد یک اثر هنری منحصر بفرد هم از جهت گرافیک و طراحی و هم از جهت موسیقی می باشید. این دو المان دانلود بازی bad north برای اندروید می تواند برای ساعت ها شما را به خود مشغول نماید بدون اینکه ذره ای خسته شوید.

بازی Bad North: Jotunn Edition

گیم پلی این بازی نیز بسیار مناسب طراحی شده است. در Bad North: Jotunn Edition به راحتی با نحوه مدیریت نیرو ها و … آشنا خواهید شد و به سرعت در این بازی پیشرفت خواهید کرد.

ویژگی های بازی نبرد در شمال: ادیشن یوتون

  • گرافیک مینیمال و در عین حال زیبا و منحصر بفرد
  • موسیقی متن فوق العاده
  • داستان محور بودن بازی
  • استراتژیکی متفاوت از بازی های پیشین
  • تاریخی بودن داستان بازی
  • گیم پلی خوب و جذاب
  • اثری کاملا هنری در یک بازی اندرویدی
  • گیم پلی سوم شخص
  • اهمیت به جزئیات در طراحی بازی
  • لذت بیشتر از یک بازی اندرویدی
  • و …

توجه نمایید این بازی در گوگل پلی بیش از ۱۰ هزار نصب داشته و توانسته است امتیاز ۴.۴ از ۵ را کسب نماید و اکنون شما می توانید کاملا رایگان از ایزی پی سی با لینک مستقیم دریافت نمایید.

ویدیو های مرتبط

پیش نمایشی بسیار زیبا از دانلود بازی bad north برای اندروید.
       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 23

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

۱. فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید

۲. فایل دیتا را دانلود نمایید و آن را از حالت فشرده خارج کنید. 

۳. فولدر com.PlausibleConcept.BadNorthFull را به android/obb در گوشی خود کپی نمایید

مشخصات
شرکت سازنده: rawfury.com

نام انگلیسی: Bad North: Jotunn Edition

نام فارسی: نبرد در شمال: ادیشن یوتون

نسخه برنامه: 2.00.18

حجم برنامه: 45MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *