دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی bitlife برای اندروید – دانلود بازی شبیه ساز زندگی انسان برای اندروید

دانلود بازی bitlife برای اندروید – دانلود بازی شبیه ساز زندگی انسان برای اندروید

2.2
(5)

دانلود بازی bitlife برای اندروید یک بازی شبیه ساز زندگی خدمت شما همراهان همیشگی وبسایت ایزی پی سی هستیم. این بازی محبوب توسط استودیوی بازیسازی با نام  Candywriter, LLC طراحی و تولید شده است. و در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی تا کنون بیش از 10 هزار بار دانلود و نصب شده است. و توانسته است امتیاز عالی 4.2 از 5 را به دست آورد.

با دانلود بازی bitlife برای اندروید وقتتان را با یک بازی شبیه ساز بی نظیر پر کنید.

دانلود بازی bitlife برای اندروید

دانلود بازی bitlife برای اندروید

دانلود بازی life simulator یکی از بهترین بازی های سبک شبیه ساز زندگی برای اندروید می باشد. در این بازی شما در دنیای دیجیتالی زندگی دیگری را تجربه خواهید کرد. با دانلود بازی بیت لایف برای اندروید از بدو کودکی خود می توانید محل زندگی و ویژگی های خاصی را انتخاب کنید. در این بازی جذب به طور معمول شما با انتخاب ها و تصمیماتی رو به رو هستید.که این تصمیمات آینده ی شما را می سازد. با دانلود بازی شبیه ساز زندگی انسان برای اندروید می توانید فردی پولدار یا فقیر باشید. می توانید خلافکار باشید. ازدواج کنید و صاحب فرزند شوید. یا یک خیانتکار باشید. و روابط عاشقانه ی پنهان داشته باشید. این بازی به قدری کامل به جزییات زندگی می پردازد. که گویا واقعا در حال زندگی هستید. شما می توانید تصمیمات را به گونه ای بگیرید که تبدیل به شهروند نمونه شوید. از بازی های در سبک تصمیم گیری می توان به دانلود بازی hijacker jack برای اندروید اشاره داشت. که در وبسایت بارگذاری و اماده ی دانلود است.

دانلود بازی bitlife برای اندروید

داستان دانلود بازی شبیه ساز زندگی انسان برای اندروید

با دانلود بازی bitlife برای اندروید در کشور انتخابی به دنیا می آیید و پدر و مادری به صورت تصادفی برای شما انتخاب می شود. که وظیفه ی بزرگ کردن شما را دارد. تا سنی شما نمی توانید تعاملی با دنیا داشته باشید. تا بزرگ شوید. سپس در سراسر بازی باید تصمیماتی را بگیرید. که آینده ی شما وابسته به آن است. از 4 سال به بعد می توانید با پدر و مادرتان صحبت کنید. و از سن 6 به بالا مدرسه می روید. و سنین بالاتر می توانید سفر بروید. یا به ورزش دلخواه خود بپردازید. یا با دوستان خود سینما و پارک بروید. دانلود بازی شبیه ساز زندگی انسان برای اندروید یکی از بهترین بازی های موجود در زمینه ی شبیه سازی است. به طور کل بازی های شبیه سازی طرفدار بسیاری دارند. که از جمله ی آن می توان به دانلود بازی شبیه ساز مزرعه داری باشد. که یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک خود است.

دانلود بازی شبیه ساز زندگی انسان برای اندروید

ویژگی های دانلود بازی بیت لایف برای اندروید
  • گرافیک جذاب و با کیفیت HD
  • گیم پلی اعتیاد آور و بر پایه ی تصمیمات
  • دارای حالات مختلف بازی و متنوع بودن آن
  • امکان انلاک کردن مراحل به وسیله پول دراوردن در بازی
  • بازی به صورت افلاین انجام می شود
  • نسخه ی عادی و هک شده بازی برای پیشرفت سریع تر برای شما بارگذاری شده است
  • و…

برای دانلود بازی bitlife برای اندروید می توانید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. هم چنین ما آخرین ورژن این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما بارگذاری کردیم. نسخه ی مود شده بازی برای علاقه مندان به پیشرفت سریع تر در بازی فراهم است.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.2 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی bitlife برای اندروید – دانلود بازی شبیه ساز زندگی انسان برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

اندروید 5.0 و به بالا

مشخصات
شرکت سازنده: www.candywriter.com

نام انگلیسی: BitLife – Life Simulator

نام فارسی: بازی بیت لایف

نسخه برنامه: 3.7.14

حجم برنامه: 128MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *