پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی car tycoon game – دانلود بازی شهر ماشین ها برای اندروید

دانلود بازی car tycoon game – دانلود بازی شهر ماشین ها برای اندروید

1
(1)

دانلود بازی car tycoon game با نام کامل Overdrive City – Car Tycoon Game خدمت شما همراهان وبسایت ازی پی سی هستیم. امروز می خواهیم یک بازی مهیج و ویژه را معرفی و بررسی کنیم. این بازی جذاب با نام فارسی دانلود بازی شهر ماشین ها برای اندروید یکی از ساخته های جدید کمپانی مشهور Gameloft می باشد. این بازی در فروشگاه گوگل پلی به صورت پرداخت درون برنامه ارایه شده است. و تا کنون بیش از میلیون ها بار دانلود و نصب شده است. و توانسته است امتیاز 4 از 5 را کسب نماید.

دانلود بازی car tycoon game

دانلود بازی car tycoon game

دانلود بازی car tycoon game بازی جدید از کمپانی گیم لافت است. که در سبک بازی های مدیریتی و استراتژیک است. که البته در دل خود بخش مسابقه ای و رقابتی را نیز جای داده است. این بازی مهیج از سازنده ی بازی های معروف با نام دانلود بازی اسفالت ۹ برای اندروید می باشد.

با دانلود بازی car tycoon game گنجینه ای از ماشین های لوکی را در گاراژ شخصیتان داشته باشید.

که قبلا در وب سایت به طور کامل این بازیدارید ها را بارگذاری کردیم. و با استقبال بی نظیر شما همراهان وب سایت رو به رو شد. دانلود بازی overdrive city برای اندروید یک شهر کامل است که برای تمامی نیاز های اتومبیل ا طراحی شده است. و این شما هستید که با مدیریت خود قسمت های مختلف شهر را می سازید. و با مدیریت صحیح از آن پول در می آورید. دانلود بازی car tycoon game ما موریت ها و کارهای زیادی پیش روی شما قرار می دهد که باید بتوانید به خوبی آن ها را مدیریت کنید.

دانلود بازی car tycoon game

دانلود بازی overdrive city برای اندروید

دانلود بازی شهر ماشین ها برای اندروید از شما یک مدیر حرفه ای می سازد. شما باید مشغول ساخت گاراژ و خرید ماشین ها برای آن شوید. حالا می توانید با ماشین های خود مسابقه بدهید.و حسابی سرگرم شوید. و در این قسمت از بازی در نگاه سوم شخص گز بدهید و در مسابقات پیروز میدان باشید. مانند سایر نسخه های ماشین سواری و مسابقه ای. دانلود بازی شهر ماشین ها برای اندروید دارای گرافیک فوق العاده و گیم پلی عالی و حرفه ای است.

صداگذاری بازی جذاب  و بازی به جزییات گرافیکی نیز پرداخته است. در این بازی حسابی خوش بگذرانی و خود را سرگرم کنید. و آنلاین با دیگران رقابت کنید. دانلود بازی overdrive city برای اندروید را به علاقه مندان به بازی های مدیریتی و مسابقه ای پیشنهاد می کنیم. برای علاقه مندان به بازی های مدیریتی دانلود بازی شبیه ساز مزرعه داری را پیشنهاد می کنیم. که قبلا در وبسایت بارگذاری شده است.

دانلود بازی overdrive city برای اندروید

ویژگی های دانلود بازی شهر ماشین ها برای اندروید
  • بازی دارای گرافیک تخصصی و کار شده با کیفیت عالی
  • صداگذاری مهیج و دوست داشتنی
  • بازی به صورت انلاین می باشد
  • در این بازی نیاز به تغییر IP دارید
  • در این بازی هم سبک مدیریتی و استراتژیک و هم سبک رقابتی وجود دارد
  • و….

دانلود بازی شهر ماشین ها برای اندروید

برای دانلود بازی شهر ماشین ها برای اندروید می توانید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. همچنین برای دانلود رایگان و با لینک مستقیم می توانید اقدام فرمایید. برای علاقه مندان به دانلود با سرعت خود پیشنهاد می شود. دانلود کروم برای اندروید را انجام دهند.

لازم به ذکر است. که این بازی برای اجرا نیز به اینترنت و تغییر IP دارد. همچنین در صورتی که بازی دیگری از این کمپانی دارید. باید حذف کنید. فایل دیتا بازی نیاز به یک گیگ رم خالی دارد. و فعلا این نسخه تستی ارایه شده و ممکن است بر روی برخی دستگاه ها با سرعت کمی اجرا شود. اما بر روی دستگاه های ما تست شدند و درست اجرا و بازی شد.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی car tycoon game – دانلود بازی شهر ماشین ها برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

اندروید 4.4 و به بالا

مشخصات
شرکت سازنده: www.gameloft.com/en

نام انگلیسی: Overdrive City – Car Tycoon Game

نام فارسی: شهر ماشین ها

نسخه برنامه: 1.6.6

حجم برنامه: 51MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *