پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Cinema 14 اپلیکیشن سینما 14 مخصوص اندروید

دانلود بازی Cinema 14 اپلیکیشن سینما 14 مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی Cinema 14 اپلیکیشن سینما 14 مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. یک بازی زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های ماجراجویی با موضوعی ترسناک که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. داستان بازی اینگونه است که شما خود را در نقش یک دختر پیدا خواهید کرد. کاراکتر این بازی به صورت ناگهانی از خواب بیدار شده و خود را داخل یک سالن سینما خالی میبیند. تنها شخص داخل سالن شما هستید. ناگهان به یاد می آورد که داستانی در این موضوع شنیده است که برای خارج شدن از این سالن باید فیلمی که پخش خواهد شد را تا انتها تماشا کند. اما تصمیم میگیرد که به دنبال راه خروج بگردد. به نظر شما امکان موفقیت برای این دختر وجود دارد؟ باید فهمید.

دانلود بازی Cinema 14

دانلود بازی Cinema 14 با لینک مستقیم

بازی Cinema 14 زیبا و میهج بوده و شما را وادار به ماجراجویی خواهد کرد. از دیگر بازی هایی که میتوان معرفی کرد، بازی Horror Show است که بسیار هیجان انگیز بوده و آدرنالین خون شما را بالا خواهد برد. در بازی سینما 14 شخصیت داستان هنگامی که قصد دارد راه خروج را یپیدا کند، به یک اتاق بر خواهد خورد. اتاقی که به نظر معمولی می آید اما ناگهان یک عروسک جلوی در چوبی ظاهر شده و سپس ناپدید خواهد شد. این بازی متناسب با انتخاب های شما در حین بازی به 14 صورت تمام خواهد شد. بدین معنا که شما در این بازی انتخابات زیادی را میتوانید داشته باشید. هریک از این 14 پایان داستان را به گونه ای بازگو خواهد کرد که شما میبایست حقیقت را کشف کنید. در حین بازی از قدرت تفکر خود استفاده کرده و آیتم ها را انتخاب نمایید.

دانلود برنامه Cinema 14

بازی Cinema 14 انتخاب های زیادی را به شما میدهد. در بازی سینما 14 که سبکی ماجراجویی و میتوان گفت فکری دارد با چشم پوشی از فضای ترسناک آن شما بایستی از قدرت تفکر خود به خوبی استفاده کنید. بهترین گزینه ها را انتخاب کنید و ساعت ها خود را مشغول بازی کردن کنید. امیدواریم که با دانلود بازی سینما 14 بهترین لحظات را پشت سر بگذارید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Dumbbell Home Workout به تناسب اندام با کترین تجهیزات دست پیدا کنید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود سینما 14 به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • وجود 14 پایان متفاوت
  • داستانی ماجراجویانه همراه با محیطی ترسناک
  • امکان گرفتن تصمیمات زیاد
  • سرگرم کننده، هیجانی و فکری
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Cinema 14 اپلیکیشن سینما 14 مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.SoyaDaizu.Cinema14 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: soyadaizu.afa-sea.com

نام انگلیسی: Cinema 14: Thrilling Mystery Escape

نام فارسی: سینما 14

نسخه برنامه: 2.8

حجم برنامه: 50MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *