پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Crowd City اپلیکیشن شهر شلوغ برای اندروید

دانلود بازی Crowd City اپلیکیشن شهر شلوغ برای اندروید

2.8
(5)

دانلود بازی Crowd City اپلیکیشن شهر شلوغ برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Crowd City عنوان یک بازی ساده و اما زیبا و بسیار سرگرم کننده میباشد که در حوزه بازی های آرکید بوده و در اختیار کاربران اندروید سراسر دنیا قرار گرفته است. یک بازی ساده و گیم پلی ساده ای نیز با خود به همراه دارد که توانسته آمار میلیون ها دانلود را توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا را به خود اختصاص دهد. داستان بازی اینگونه است که شما رهبر گروهی از افراد خاص میباشید و باید در خیابان های یک شهر شلوغ همراه با ساختمان ها و خیابان های متعدد حرکت کرده و افراد و مردم عادی را به سمت بکشانید. از نکات جالب آن این است که شما تنها کافی است به سمت جلو حرکت کنید.

دانلود بازی Crowd City

دانلود بازی Crowd City برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی شهر شلوغ اندروید ساعت ها مشغول یک بازی بسیار سرگرم کننده و نو آور باشید. از دیگر بازی ها میتوان به دانلود Cube Surfer اشاره کرد. دار و دسته خود را جمع کرده و به حرکت بپردازید. شما باید به عنوان یک رهبر گروه خود را مدیریت کرده و حرکت کنید. در ابتدای بازی شما تنها چندین نفر را در اختیار دارید. افراد با رنگ های متفاوتی از یکدیگر مجزا شده اند. رنگ شخصیت اصلی که شما او را کنترل میکنید سفید بوده و رنگ اعضای گروه شما آبی میباشد. گروه های مقابل شما نیز از رنگ های متفاوتی تشکیل شده اند. اصل بازی اینگونه است که شما باید با جذب افراد بیشتر گروه خود را بزرگتر کنید. اگر به گروهی بزرگتر از گروه خود برخورد کنید، تمامی افراد شما به رنگ گروه مقابل در آمده و شما میبازید.

با دانلود بازی Crowd City با گروه خودتان به جنگ و شورش در شهر بپردازید!!

دانلود بازی Crowd City

با دانلود بازی Crowd City اندروید از یک گیم پلی ساده و اما مهیج برخوردار باشید. تنها کافی است که هرچقدر که میتوانید افراد بیشتری را به سمت خود کشانده یا میتوان گفت با حمله کردن به آنها، به جزئی از افراد خود تبدیلشان کنید. شما باید به عنوان رهبر گروه به سمت دیگران رفته و آن ها را به جزئی از افراد خود تبدیل کنید. در نظر داشته باشید که نباید سمت هر گروهی رفت. شما باید گروه های کوچک تر از گروه خود را یافته و به آنها حمله ور شده و به افراد خود تبدیلشان کنید. اگر به گروه هایی بزرگ تر از گروه خود حمله ور شوید افراد شما به رنگ آنها خواهند در آمد و شما خواهید باخت. بازی به همین روال که برایتان توضیح دادیم ادامه پیدا خواهد کرد. بازی Crowd City بدون شک ارزش بازی کردن را دارد.

دانلود بازی شهر شلوغ

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود شهر شلوغ برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • گیم پلی زیبا، جذاب و در عین حال ساده
  • گرافیک زیبای برنامه
  • حجم خوب اپلیکیشن
  • طنز آمیز بودن بازی
  • امکان بالا بردن تعداد افراد
  • وجود رنگ بندی های زیبا
  • مجزا بودن رنگ فرد رهبر با بقیه افراد
  • و…

بازی Crowd City اندروید رایگان جدید

اگر به دنبال بازی برای سرگرم کردن خود و در عین حال طنز آمیز میگردید ما به شما دانلود Crowd City را معرفی میکنیم. امیدواریم که با دانلود بازی شهر شلوغ اوقات خوبی را پشت سر بگذارید. طبق روال همیشگی قصد داریم که یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود بازی Hunter Assassin ساعت ها خود را مشغول به پلی دادن کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Crowd City اپلیکیشن شهر شلوغ برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Crowd City

نام فارسی: شهر شلوغ

نسخه برنامه: 2.3.2

حجم برنامه: 96MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *