پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی CSR Racing برای اندروید – بازی ماشینی مود شده برای اندروید

دانلود بازی CSR Racing برای اندروید – بازی ماشینی مود شده برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی CSR Racing برای اندروید یک بازی ماشین سواری حرفه ای برای اندروید خدمت شما کاربران عزیز و محترم وبسایت ایزی پی سی هستیم. یکی از دسته بازی های جذاب و سرگرم کننده بازی ماشین سواری و مسابقه ای است. این سبک بازی های جذاب در دنیای بازی های کامپیوتری و کنسولی متولد شدند. و با توجه به پر طرفدار بودن این سبک بازی ها شرکت های سازنده ی این بازی ها به سبک تولید نسخه های موبایلی رفتند. البته در همین زمینه ما بازی های ایرانی بسیار قوی و موفقی نیز معرفی کرده ایم.

دانلود بازی CSR Racing برای اندروید

امروز با معرفی دانلود بازی ماشین سواری درگ سی اس ار برای اندروید خدمت شما هستیم. این بازی ساخته ی استودیو ی naturalmotion است. و در فروشگاه گوگل با امتیاز فوق العاده و بسیار عالی 4.5 در 5 را در میان اندرویدی ها از آن خود کند.جالب تر اینکه این بازی جذاب تا کنون بیش از ده ها میلیون بار دانلود و نصب شده است.

با دانلود بازی CSR Racing برای اندروید با خودرو های سوپر اسپورت با یکدیگر مسابقه دهید.

دانلود بازی CSR Racing برای اندروید

داستان دانلود بازی CSR Racing برای اندروید

دانلود بازی ماشینی مود شده برای اندروید یکی از پر طرفدار ترین نسخه های بازی های ماشینی است. که ما در اینجا این مدل را علاوه بر نسخه ی اصلی برای شما بارگذاری کرده ایم. در حالت شما بدون هیچ محدودیتی می توانید به امکانات بازی دسترسی داشته باشید. و امتیاز بیشتری کسب کنید. دانلود بازی ماشین سواری برای اندروید به شما این امکان را می دهد که در خیابان های شهر با برترین خودرو ها ویراژ دهید. و با سایرین رقابت کنید.

دانلود بازی ماشین سواری درگ سی اس ار برای اندروید

دانلود بازی ماشین سواری درگ سی اس ار برای اندروید

با دانلود بازی ماشین سواری برای اندروید خودرو های معروفی چون بی ام و – مک لارن – شورلت – آئودی و… آماده هستند تا آن ها را انتخاب کنید. و با ایجاد تغییراتی در موتور و رینگ و سایر موارد ظاهری اتوموبیل دلخواه خود را شخصی سازی کنید. در گذشته ما دانلود بازی کلاچ برای اندروید – Clutch بازی با ماشین های ایرانی  را برای شما بارگذاری کرده ایم. اگر از علاقه مندان به بازی های ایرانی هستید پس همین حالا این بازی جذاب را از وبسایت ما دانلود کنید.

دانلود بازی ماشینی مود شده برای اندروید

ویژگی های دانلود بازی ماشینی CSR Racing مود شده و معمولی برای اندروید
  • گرافیک فوق العاده عالی و HD این بازی
  • دارا بون ماشین های مختلف با امکانات منحصر به فرد
  • دارا بودن پیست های مسابقه ی متفاوت برای انتخاب و بازی کردن
  • امکان شخصی سازی خودرو های انتخابی
  • گیم پلی روان و اعتیاد آور
  • موسیقی متن مناسب برای بازی
  • و…

هم اکنون می توانید برای دانلود بازی CSR Racing برای اندروید این بازی جذاب و اعتیاد آور از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. ما نسخه ی رایگان این برنامه با لینک مستقیم را برای شما بارگذاری کرده ایم.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی CSR Racing برای اندروید – بازی ماشینی مود شده برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ی معمولی اول: فایل Apk را دانلود ونصب کنید دوم: فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده بودن خارج کنید سپس پوشه با نام com.naturalmotion.csrracing را در مسیر obb/android قرار دهید سوم: می توانید بازی را اجرا کنید آموزش نصب نسخه مود بازی اول: فایل نصبی مود را دانلود و از فشرده خارج کنید.سپس فایل نصبی با نام com.naturalmotion.csrracing را در مسیر  Android/data کپی کنید دوم: فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده بودن خارج کنید سپس پوشه با نام com.naturalmotion.csrracing را در مسیر obb/android قرار دهید سوم: می توانید بازی را اجرا کنید

سیستم مورد نیاز

اندروید 4.0.3 و به بالا

مشخصات

نام انگلیسی: CSR Racing

نام فارسی: سی اس ار

نسخه برنامه: 5.0.1

حجم برنامه: 77MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *