پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Cube Surfer اپلیکیشن مکعب سوار برای اندروید

دانلود بازی Cube Surfer اپلیکیشن مکعب سوار برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Cube Surfer اپلیکیشن مکعب سوار برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Cube Surfer عنوان یک بازی زیبا، خوش ساخت و بسیار سرگرم کننده بوده که در حوزه بازی های آرکید میباشد و در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار داده شده است. بازی مکعب سوار از کیفیت و گیم پلی زیبایی ساخته شده که کاربر را میتواند ساعت ها بر روی زمین میخکوب کند. داستان بازی اینگونه است که شما یک فرد سوار بر مکعب هستید، البته در ابتدا سوار بر مکعب نیستید! شما به سمت جلو حرکت کرده و مکعب های پیش روی خود را جمع آوری میکنید. مهم نیست که چقدر مکعب جمع شده است، فقط جمع کنید. مسیری که شما طی میکنید از موانع مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دانلود بازی Cube Surfer

 

دانلود بازی Cube Surfer برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی مکعب سوار گیم پلی ساده و اما اعتیاد آور و سرگرم کننده را تجربه کنید. از دیگر بازی ها میتوان به دانلود Throne Offline اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم شما باید تمامی مکعب های پیش رویتان را جمع آوری کرده و مهم نیست قرار است ارتفاع آن چقدر شود. موانعی بر سر راه شما قرار دارند که با برخورد کردن با آنها خواهید مرد. پس با سوار شدن بر مکعب ها از این امر جلوگیری خواهید کرد. زمانی که شما سوار بر مکعب ها هستید، مکعب ها با موانع برخورد کرده و یکی یکی از بین خواهند رفت. شما در بالاترین نقطه بر روی مکعب های زیادی قرار دارید که باعث میشوند جانتان حفظ شود. در حین حرکت تمامی الماس ها و مکعب هایی که بر سر راه شما قرار دارند را جمع آوردی کرده و برنده بازی باشید.

با دانلود بازی Cube Surfer با سوار شدن به مکعب ها مسیرتان را جلو ببرید!!

دانلود بازی Cube Surfer

در دانلود بازی Cube Surfer اندروید تجربه یک گیم پلی زیبا و سرگرم کننده را داشته باشید. با جمع آوری مکعب ها ارتفاع آنها زیاد میشود و پس از اینکه با موانع برخورد میکنید مکعب های از بین رفته و ارتفاع آنها کم میشود. شما باید باز هم به جمع آوری بپردازید، در غیر این صورت با موانع برخورد کرده و بازی را باخته ایید. بازی از گیم پلی ساده پشتیبانی میکند که شما تنها کافی است که شخصیت داستان بازی را چپ و راست کرده و با سرعت و زیرکانه الماس ها و مکعب ها را جمع آوری کنید. در آخر بازی هر مقدار که مکعب جمع آوری کرده باشید امتیازات بیشتری را کسب خواهید کرد. الماس ها را نیز در حین بازی جمع آوردی کرده و پس از اتمام آن به فروشگاه رفته و به ارتقا آیتم های متفاوت بپردازید.

دانلود بازی مکعب سوار

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود مکعب سوار اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب اپلیکیشن
  • کیفیت خوب برنامه
  • هیجان آور
  • سرگرم کننده
  • امکان ارتقا آیتم ها
  • گیم پلی ساده و روان
  • وجود موانع متفاوت
  • پرطرفدار
  • و…

بازی Cube Surfer اندروید رایگان جدید

با دانلود Cube Surfer تجربه یک بازی ساده اما در عین حال سرگرم کننده و اعتیاد آور داشته باشید. این بازی توانسته تاکنون آمار بیش از 50 میلیون دانلود توسط کاربران در فروشگاه گوگل را داشته است. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه کاربری خیلی خوبی را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود بازی Sinister Edge ساعت ها مشغول پلی دادن در یک بازی هیجان انگیز را داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Cube Surfer اپلیکیشن مکعب سوار برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Cube Surfer

نام فارسی: مکعب سوار

نسخه برنامه: 2.6.4

حجم برنامه: 122MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *