پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی drive# – بازی رانندگی دیوانه وار اندروید

دانلود بازی drive# – بازی رانندگی دیوانه وار اندروید

0
(0)

دانلود بازی drive# – بازی رانندگی دیوانه وار اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی. سایت ایزی پی سی سورپرایزی دیگر برای شما طرفداران بازی های اتومبیل رانی به ارمغان اورده است. مسیر های تعیین شده برای شما را با سرعت دیوانه وار پشت سر بگذارید. از رانندگی خود لذت ببرید و رکورد ثبت کنید. به میزان سوخت اتومبیل خود توجه کنید و مراقب باشید که چه مقدار سوخت در باک ماشین موجود است.

دانلود بازی drive#

شما به راحتی میتوانید اوقات فراغت و وقت های خالی شبانه روز خود را به ماشین سواری بپردازید. این بازی در سایت گوگل پلی توانسته است امتیازات چشم گیری را کسب کند. کاربران در استفاده از بازی drive# اظهار خشنودی کرده و از ان لذت برده اند.

با دانلود بازی drive# در محیط های جذاب شروع به رانندگی کنید!!

دانلود بازی drive#

دانلود بازی drive#

شما میتوانید در جاده های مختلفی به رانندگی بپردازید و از ان لذت ببرید. وجود پیچ و خم هایی که در این جاده ها موجود است در کنار پلیس هایی که قصد توقف شما را دارند، مهارت رانندگی شما را به چالش میکشد. از تمامی مهرات خود استفاده کرده و انها را پشت سر بگذارید. در بازی drive# انواع و اقسام ماشین های کلاسیکی که قابل خریداری هستند را خریداری کنید. اما شما بایستی مراحل را پشت سر گذاشته که توان خرید مالی اتومبیل ها را داشته باشید. پس تمام تلاش خود را برای پیروز شدن کرده تا بتوانید پیشرفت کنید. به صفحه نمایش خود ضربه بزنید و بازی را شروع کنید. در قسمت پایین صفحه ی تلفن همراه یا تبلت شما مقدار بنزین شما نشان داده میشود. تمام حواستان به باک بنزین باشد چرا که اگر بنزین اتومبیل شما تمام شود بازی را باید از ابتدا بار دیگر شروع کنید.

دانلود بازی drive#

 بازی drive#

با دانلود بازی drive# انرژی را برای خود به ارمغان بیاورید. این بازی یک بازی ساده اما هیجان انگیز و با کیفیت است، که سایت ایزی پی سی برای شما دوستان فراهم اورده است.

امیدواریم که از بازی کردن در این اپلیکیشن بیشترین لذت را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی drive# – بازی رانندگی دیوانه وار اندروید

دانلود بازی drive# 132 مگابایت
رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: drive.game

نام انگلیسی: drive#

نام فارسی: رانندگی دیوانه وار

نسخه برنامه: 2.2.36

حجم برنامه: 132MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *