پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Driving Academy اپلیکیشن آکادمی رانندگی برای اندروید

دانلود بازی Driving Academy اپلیکیشن آکادمی رانندگی برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Driving Academy اپلیکیشن آکادمی رانندگی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Driving Academy عنوان یک بازی زیبا و جذاب شبیه ساز رانندگی برای اندروید میباشد که به صورت رایگان برای کاربران سراسر دنیا عرضه شده است. این بازی توانسته تعداد دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. از جمله بازی های زیبا شبیه ساز رانندگی میباشد که شما قادر خواهید بود از انواع مختلفی از ماشین هایی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت هریک را انتخاب نموده و به بازی کردن بپردازید. میتوان گفت که بازی آکادمی رانندگی از کیفیت و گیم پلی عالی برخوردار است که میتواند به راحتی کاربران را ساعت ها به خود مشغول کرده و گیم پلی زیبا را برایتان به وجود آورد.

دانلود بازی Driving Academy

دانلود بازی Driving Academy اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی آکادمی رانندگی اندروید نسخه جدید امکانات عالی و سرگرم کننده ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از دیگر بازی ها میتوان به دانلود برنامه Street Racing اشاره کرد. در دانلود بازی آکادمی رانندگی 45 ماشین مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شما بنابر سلیقه خود هریک را انتخاب کرده و وارد جاده ها خواهید شد. در این بازی شما باید از مهارت های خود برای پیروز شدن استفاده کنید. بیش از 100 سطح متفاوت برای پلی دادن در این بازی برای شما فراهم شده است که میتوان به حالت شب و پارک اتومبیل اشاره کرد. مجموعه سطح ها و مراحلی با سختی های متفاوت انتظار شما را میکشد که در آنها میزان مهارت رانندگی خود را بسنجید. لباس مخصوص خود را پوشیده و دست به کار شوید.

با دانلود بازی Driving Academy با ماشین های مختلف به آموزش رانندگی در تلفن همراهتان بپردازید!!

دانلود بازی Driving Academy

دانلود بازی Driving Academy بروز شده برای اندروید از مراحل و سطح های متفاوتی بهره میبرد که توانسته کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کند. از دیگر ویژگی های عالی این برنامه که به طور کلی میتوان گفت اکثر بازی های اتومبیل رانی از آن پشیبانی میکنند حالت های دوربین متفاوت میباشد. شما قادر خواهید بود در بازی آکادمی رانندگی در سه حالت متفاوت به مشاهده ماشین خود بپردازید. امکانات بسیار زیادی برای شما در این بازی در نظر کرفته شده است که قدرت انتخاب را برای شما افزایش میدهد. بازی Driving Academy با کیفیت خیلی خوب و انتخاب هایی که در اختیار شما قرار میدهد میتواند یکی از بهترین گزینه های موجود برای طرفداران بازی های شبیه ساز ماشین سواری میباشد.

دانلود بازی آکادمی رانندگی برای اندروید

دانلود Driving Academy جدید برای اندروید

دانلود بازی آکادمی رانندگی همانطور که اشاره کردیم از بهترین گزینه ها برای طرفداران شبیه ساز رانندگی میباشد که شما میتوانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست اپلیکیشن را از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی دانلود نمایید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Baby Manor ساعت ها مشغول به بازی کردن باشید.

شما می توانید با دانلود بازی Driving Academy مجموعه ای غنی از ماشین های مختلف بر روی تلفن همراهتان داشته باشید.

دانلود بازی Driving Academy

دانلود بازی آکادمی رانندگی رایگان برای اندروید

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • وجود بیش از 45 ماشین مختلف
  • وجود بیش از 100 سطح متفاوت
  • وجود حالت های متفاوت رانندگی مانند پارک اتومبیل و پارک کردن
  • دانلود بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Driving Academy اپلیکیشن آکادمی رانندگی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: games2winmedia.com

نام انگلیسی: Driving Academy

نام فارسی: آکادمی رانندگی

نسخه برنامه: 5.5

حجم برنامه: 162MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *