پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Dune برای اندروید اپلیکیشن تلماسه به صورت رایگان

دانلود بازی Dune برای اندروید اپلیکیشن تلماسه به صورت رایگان

0
(0)

دانلود بازی Dune برای اندروید اپلیکیشن تلماسه به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی فراهم شده است. Dune عنوان یک بازی ساده و در حین حال سرگرم کننده و اعتیاد آور در حوزه بازی های آرکید و تفننی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. یک بازی زیبا و سرگرم کننده ای دیگر از استودیو بازی سازی فوق العاده VOODOO که تاکنون چندین بازی از ساخته های این استودیو را در اختیار شما قرار داده اییم. همانگونه که همیشه گفته اییم این استودیو همواره در تلاش بوده که بازی هایی آفلاین با حجم کم و در عین حال قدرتمند را در اختیار کاربران قرار دهد. الحق و الانصاف نیز کابران زیادی از بازی های این استودیو استقبال کرده و جذب بازی هایی مختلف از این استودیو شده اند.

دانلود بازی !Dune

دانلود بازی Dune برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی تپه یا تلماسه خود را مشغول یک بازی آرکید جذاب کنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Push’em all اشاره کرد. بازی که در این پست قصد معرفی آن را داریم از گیم پلی بسیار ساده برخوردار است. در بازی Dune شما تنها کافی است توپی را که داستان بازی در اختیار شما قرار میدهد را به سمت آسمان پرتاب کنید. در این بازی شما باید توپ سفید قصه را به بالاترین نقاط پرتاب کنید. خط سفیدی در قسمت بالای صفحه برای شما در نظر گرفته شده است که شما باید توپ را به قسمت بالایی خط سفید پرتاب کنید. در نظر داشته باشید که شما توپ را از بالای تپه های متفاوتی پرتاب خواهید کرد. پس مکان فرود توپ را نیز در نظر بگیرید. هرچقدر که توپ را بیشتر پرتاب کنید امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد.

با دانلود بازی Dune با زمان برندی های حرفه ای توپ را در کویری پهناور جلو ببرید!!

دانلود بازی Dune

در دانلود بازی Dune اندروید رایگان شما تنها کافی است که توپ را هرمقدار که میتوانید به سمت بالا و جلو پرتاب کنید. البته در نظر داشته باشید که هر مقداری که شما توپ را با شدت بیشتری به سمت بالا پرتاب کنید، هنگام فرود آمدن کنترل آن سخت خواهد بود. تا جایی که میتوانید سعی کنید تعادل را حفظ کرده و تمامی معیار ها را در نظر داشته باشید. برای آنکه بازی از فضایی تکراری برخوردار نباشد محیط های متفاوتی نیز برای شما در نظر گرفته شده که میتوانید در آنجا توپ داستان بازی را به حرکت در بیاورید. فضای بازی گرافیکی زیبا داشته که میتواند به راحتی کاربر را راضی نگه داشته و جذابیت خاصی را بوجود آورد. بازی !Dune به دلیل حجم خیلی مناسبی که دارد میتواند یکی از بهترین بازی های سرگرم کننده برای تلفن ها و تبلت های اندرویدی باشد.

دانلود بازی !Dune

 

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود تپه برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم عالی برنامه
  • گرافیک خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی ساده
  • امکان ثبت رکورد و اشتراک گذاری با دوستان
  • وجود محیط های متنوع در بازی
  • امکان دریافت امتیازات بیشتر با پرتاب قوی تر
  • اعتیاد آور
  • سرگرم کننده
  • و…

دانلود Dune اندروید رایگان جدید

بازی !Dune میتواند یک از بهترین گزینه ها برای گذراندن اوقات فراغت باشد. این بازی تاکنون آمار بیش از 50 میلیون بار دانلود توسط کاربران سراسر دنیا را به خود اختصاص داده که یکی از ویژگی های عالی این برنامه حساب میشود. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Ragduel ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Dune برای اندروید اپلیکیشن تلماسه به صورت رایگان

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: !Dune

نام فارسی: تپه

نسخه برنامه: 5.5.8

حجم برنامه: 44MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *