پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Fishing Life اپلیکیشن زندگی ماهیگیری برای اندروید

دانلود بازی Fishing Life اپلیکیشن زندگی ماهیگیری برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Fishing Life اپلیکیشن زندگی ماهیگیری برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Fishing Life عنوان یک بازی فوق العاده و زیبا برای اندروید میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی Fishing Life در سبک ورزشی، ماجرایی و تفننی میباشد که توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. تاکنون افتخار این را داشته اییم که برنامه ها و بازی های متعددی را مخصوص سیستم عامل اندروید به شما عزیزان معرفی کنیم. در این پست نیز میخواهیم یک بازی زیبا و آرامش بخش دیگر را به شما عزیزان معرفی کنیم. سازندگان بازی Fishing Life نیز بر این امر تاکید داشته و بیان کرده اند که با پلی دادن در این بازی به آرامش قلب و روحی خواهید رسید.

با دانلود بازی Fishing Life زندگی یک ماهیگیر را تجربه کنید!!!

دانلود بازی Fishing Life

دانلود بازی Fishing Life برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی زندگی ماهیگیری برای اندروید حس آرامش و رها بودن از دنیا را برای خود به ارمغان بیاورید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Standoff Multiplayer که یک بازی زیبا و کم حجم برای سیستم عامل اندروید میباشد اشاره کرد. بازی از طراحی زیبا و گیم پلی راحت بهره میبرد. برای پلی دادن در بازی Fishing Life هیچگونه تمرین و یا آموزه ای قبلی نیاز نیست. داستان بازی اینگونه است که شما در نقش یک ماهیگیر که برای فرار از غم و  قصه گذشته خود به ماهیگیری و آرامش روی آورده است به پلی دادن خواهید پرداخت. بازی Fishing Life از گرافیک زیبا در کنار صداگذاری های زیبایی پشتیبانی میکند که میتواند کاربر را به وجد آورد. از جمله صداگذاری ها میتوان به صدای موج ها و دریا اشاره کرد که فوق العاده میباشد.

دانلود بازی Fishing Life یکی از بازی های اندروید میباشد که بنابر گفته سازندگان آن پایه و اساس آن برای آرامش و بخشیدن حس خوب به مخاطب طراحی شده است. اگر از دسته افرادی هستید که به ماهیگیری علاقه داشته، این بازی گزینه خوبی میتواند برای شما باشد. شخصیت داستان بازی به ماهیگری پرداخته به موجب یادآوری خاطراتی که در کودکی با پدر خود داشته است. شما در نقش کاراکتر بازی سوار بر قایق خود شده و به دریا میروید. با استفاده از ابزار ماهیگیری که در اختیار شما قرار دارد، شما قادر خواهید بود که به صید انواع و اقسام ماهی ها بپردازید. با استفاده از چوب ماهیگیری که در اختیار دارید میتوانید که داخل آب و دریا را ببینید و انواع ماهی ها، کوسه ها و وال ها را شکار کنید. طراحی های کارتونی و زیبای بازی نیز میتواند از ویژگی های خوب آن به حساب آید.

بازی ماهیگیری برای اندروید

برخی ویژگی ها و امکانات بازی زندگی ماهیگیری برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم مناسب بازی
  • گرافیک کارتونی و زیبای برنامه
  • صداگذاری های زیبا و آرامش بخش
  • گیم پلی ساده
  • امکان رفتن به دریا و ماهیگیری
  • وجود ماهی ها و آبزیان متفاوت برای شکار کردن
  • طراحی زیبا منظره ها
  • امکان ایجاد آکواریوم و جمع آوری ماهی های صید شده
  • امکان خرید و ارتقا ابزار
  • امکان شخصی سازی قسمت های متفاوت بازی
  • آرامش بخش
  • و…

دانلود بازی Fishing Life

دانلود Fishing Life اندروید رایگان جدید

با استفاده از بازی Fishing Life ساعت ها خود را مشغول کرده و آرامش را به خود هدیه دهید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Forward Assault تجربه یک بازی اکشن و زیبا را داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Fishing Life اپلیکیشن زندگی ماهیگیری برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Fishing Life‏

نام فارسی: زندگی ماهیگیری

نسخه برنامه: 0.0.168

حجم برنامه: 85MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *