پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Hashiriya Drifter برنامه هاشیریا دریفت برای اندروید

دانلود بازی Hashiriya Drifter برنامه هاشیریا دریفت برای اندروید

3.4
(9)

دانلود بازی Hashiriya Drifter برنامه هاشیریا دریفت برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Hashiriya Drifter عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده در سبک مسابقه ای میباشد که در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی های سبک مسابقه ای یا اتومبیلرانی از جمله پرطرفدار ترین بازی های اندروید میباشند که بیشترین آمار دانلود را میتوان به آنها اختصاص داد. از قدیم همین روال وجود داشته و وجود خواهد داشت. اکنون در این پست میخواهیم یک بازی دیگر را در این حوزه خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. بازی Hashiriya Drifter یک بازی اتومبیلرانی ژاپنی میباشد که از کیفیت و گیم پلی خوبی برخوردار بوده و در استفاده از بازی بهترین اوقات را داشته و قرار است ماشین های متفاوتی را کنترل کنید.

دانلود بازی Hashiriya Drifter

دانلود بازی Hashiriya Drifter برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی هاشیریا دریفت وارد دنیای ماشین سواری شده و ساعت ها به رانندگی ادامه دهید. از دیگر بازی های میتوان به دانلود Hot Slide اشاره کرد. بازی Hashiriya Drifter را میتوان یکی از بهترین بازی های اتومبیل رانی دانست که دست کمی از بازی مانند آسفالت نداشته و میتواند حتی شاید با آن برابری کند. در بازی هاشیریا دریفت شما قادر خواهید بود ماشین های فوق العاده و قدرتمند ژاپنی را امتحان کنید. مانند خیلی دیگر از بازی های مشابه دیگر خبری از وجود طراحی هایی مانند ماشین های واقعی کمپانی های دیگر وجود ندارد و شما صرفا ماشین های ژاپنی کلاسیک تا پیشرفته را امتجان کرده و به مسابقه میپردازید. محیط بازی نیز طراحی از خیابان ها و جاده ها ژاپن میباشد که هیجان بالایی داشته و حس و حال خوبی را منتقل خواهد کرد.

با دانلود بازی Hashiriya Drifter با ماشین های ژاپنی خیابان ها را به خاک و خون بکشید!!!

دانلود بازی Hashiriya Drifter

در دانلود بازی Hashiriya Drifter اندروید شا وارد دنیایی زیبا از ماشین ها و محیط ژاپنی شده و با رقبای سرسختی رقابت خواهید کرد. گیم پلی بازی نیز مانند تمامی بازی های این حوزه بوده و بازی از ساختاری مرحله ای تشکیل شده است. شما تنها کافی است که وارد مراحل شده و یک به یک رقبای خود را پشت سر بگذارید. با گذراندن مراحل و به پایان رساندن آنها امتیازات و جوایزی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آنها میتوانید ماشین فعلی خود را ارتقا داده و یا ماشینی جدید برای مسابقه بخرید. در بازی Hashiriya Drifter دست شما برای شخصی سازی اتومبیل خود باز بوده و امکانات بالایی در اختیارتان قرار دارد. از جمله دیگر ویژگی ها میتوان به گرافیک فوق العاده بازی اشاره کرد که واقعا برای یک بازی موبایل عالی میباشد. کنترل بازی نیز بسیار عالی میباشد.

دانلود بازی هاشیریا دریفت

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود هاشیریا دریفت برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • گرافیک فوق العاده اپلیکیشن
  • گیم پلی عالی و کم نظیر
  • امکان ارتقا ماشین
  • امکان خرید اتومبیل
  • ماشین های طراحی شده در بازی صرفا ژاپنی میباشند
  • بازی در کشور ژاپن ادامه پیدا خواهد کرد
  • بسیار سرگرم کننده و هیجان آور
  • و…

دانلود Hashiriya Drifter اندروید رایگان جدید

برنامه Hashiriya Drifter را میتوان یکی از بهترین بازی های ماشین سواری برای اندروید دانست که لینک دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان فراهم شده است. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را داشته باشید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Wobble Journey وارد دنیای بازی های اندروید شوید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Hashiriya Drifter برنامه هاشیریا دریفت برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  1.  ابتدا فایل اصلی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.
  2.  فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.CrazyDev.HashiriyaDrifter را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
  3.  بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: crazydevjj.com

نام انگلیسی: Hashiriya Drifter Online Drift Racing Multiplayer

نام فارسی: هاشیریا دریفت

نسخه برنامه: 2.2.01

حجم برنامه: 76MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *