پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Helix Jump برنامه چالش مارپیچ برای اندروید

دانلود بازی Helix Jump برنامه چالش مارپیچ برای اندروید

1
(1)

دانلود بازی Helix Jump برنامه چالش مارپیچ برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Helix Jump عنوان یک بازی زیبا و بسیار سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن میباشد که در اختیار کاربرا سراسر دنیا قرار گرفته است. اگر به دنبال یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان آور میباشد بازی چالش مارپیچ از جمله بهترین گزینه های پیش روی شما میباشد. در بازی Helix Jump شما کنترل یک توپ را در دست خواهید داشت و باید با استفاده از سرعت و مهارت خود آن را به صورت دقیق از مارپیچ هایی که پیش روی شما قرار دارد عبور دهید. مسیر مهیجی که در این بازی برای شما در نظر گرفته است مانند یک برج میباشد که شما باید توپ داستان را از تمامی موانع عبود دهید.

دانلود بازی Helix Jump

دانلود بازی Helix Jump برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی چالش مارپیچ ساعت ها خود را مشغول بازی کردن کنید. از دیگر بازی های میتوان به دانلود Crowd City اشاره کرد. مسیر پر پیچ و خمی انتظار شما را میکشد. در ابتدای بازی توپ داستان در بالای برج مارپیچ قرار دارد و شما باید با استفاده از مهارت های خود و با سرعت و دقت بالا آن را از موانع عبور داده و به نقطه پایان بازی برسانید. در این بازی هرچقدر که بتوانید برخورد های کمتری با طبقات داشته باشید امتیازات بیشتری را نیز کسب خواهید کرد. در هر طبقه مسیر های عبور مشخصی برای شما در نظر گرفته شده که شما باید توپ داستان بازی را از آنجا عبور دهید. اگر بتوانید چند طبقه از این برج مارپیچ را بدون برخورد بگذرانید شتاب توپ نیز بیشتر شده و با سرعت بالایی به سمت پایین حرکت میکند.

با دانلود بازی Helix Jump کمی فکر و اعصابتان را مورد چالش قرار دهید!!

دانلود بازی Helix Jump

با دانلود بازی Helix Jump هیجان و اعتیاد را برای خود به ارمغان بیاورید. هرچقدر که طبقات بیشتری را بدون برخورد بگذرانید، سرعت توپ شما نیز بالا رفته و میتوانید با برخورد به بعضی طبقات آن ها را نابود سازید. همیچنین آیتم هایی نیز برای شما در نظر گرفته شده که با برخورد به آنها قادر خواهید بود که سرعت توپ را افزایش دهید. بازی از رنگ بندی زیبایی برخوردار است به گونه ای که در هر مرحله از بازی شما برج را با رنگ های متفاوتی مشاهده خواهید کرد. ویژگی هایی نیز برای شما در نظر گرفته شده اند که قادر خواهید بود با استفاده از آن توپ خود را نیز عوض کنید. بعضی مراحل نیز پس از گذراندن چندین مرحله در اختیار شما قرار خواهد گرفت که تمامی برج یک رنگ بوده و تنها کافی است که با سرعت به سمت پایین حرکت کنید.

شما می توانید با دانلود بازی Helix Jump رکوردتان را بیشتر و بیشتر کرده و لذت ببرید.

دانلود بازی Helix Jump

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود چالش مارپیچ برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • کیفیت خیلی خوب برنامه
  • حجم خیلی خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی ساده
  • هیجان آور
  • اعتیاد آور
  • وجود آپشن هایی برای تغییر توپ
  • وجود مراحل بیشمار با رنگ بندی هایی زیبا
  • امکان رکورد زدن و اشتراک گذاری آن با دیگران
  • و…

دانلود Helix Jump اندروید رایگان جدید

برنامه Helix Jump میتوان شما را ساعت ها به زمین میخکوب و به گوشی خیره کند. امیدواریم که با دانلود بازی چالش مارپیچ بهترین تجربه کاربری را داشته باشید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Flying Arrow تجربه یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده را داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Helix Jump برنامه چالش مارپیچ برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Helix Jump

نام فارسی: چالش مارپیچ

نسخه برنامه: 5.3.3

حجم برنامه: 105MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *