پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Hellrider 2 اپلیکیشن جهنم سوار مخصوص اندروید

دانلود بازی Hellrider 2 اپلیکیشن جهنم سوار مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی Hellrider 2 اپلیکیشن جهنم سوار مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Hellrider 2 یک بازی سرگرم کننده و زیبا در حوزه بازی های آرکید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. بازی جهنم سوار 2 توسط کاربران زیادی در سراسر دنیا دانلود شده و توانسته امتیازات خوبی را کسب کند. گیم پلی این بازی ساده بوده و مخصوص اندروید فون ها عرضه شده است. از امتیازات خوب این بازی آفلاین بودن آن است که دیگر نیاز نیست برای پلی دادن حتما به اینترنت متصل باشید. شما در نقش موتور سواری خواهید بود که با استفاده از موتور خود باید در مقابل اسکلت ها ایستادگی کرده و آنهارا نابود سازد. وقت هیجان و درگیری فرا رسیده است.

دانلود بازی Hellrider 2

دانلود بازی Hellrider 2 با لینک مستقیم

بازی Hellrider 2 زیبا و سرگرم کننده بوده که در حوزه بازی های آرکید است. از دیگر بازی های میتوان به نسخه 3 از مجموعه Hellrider اشاره کرد که برای دانلود این بازی تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید. در بازی جهنم سوار شما در نقش یک موتور سوار حرفه ای هستید که باید از موانع سر راه خود عبور کرده و مراحل یک به یک پشت سر بگذارد. در هنگام پلی دادن بازی موزیک هایی مرتبط با بازی نیز اجرا خواهند شد تا بتوانید یک بازی دلنشین را تجربه کرده باشید. بازی جهنم سوار 2 از گیم پلی ساده تشکیل شده به گونه ای که شما تنها کافی است با لمس صفحه اندرویدفون خود موتور سوار را کنترل کرده و به اهدافش برسانید. این نسخه از بازی نسبت به نسل قبلی خود تغییر کرده و زیباتر شده است.

دانلود برنامه Hellrider 2

میتوان گفت که بازی Hellrider 2 این امکان را به شما میدهد که ساعت ها مشغول پلی دادن بوده و حسابی خود را سرگرم کنید. این بازی به صورت آفلاین بوده و از کیفیتی قابل قبول برخوردار است. از جمله ویژگی های این بازی میتوان به گیم پلی ساده آن اشاره کرد. امیدواریم با نصب و پلی دادن این نسخه بتوانید تجربه خوبی را کسب کنید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی زیبا را به طرفداران بازی های ورزشی معرفی کند. با دانلود بازی Street Basketball Association یا بسکتبال خیابانی تجربه ای زیبا از پلی دادن یک بازی ورزشی از نوع بسکتبال داشته باشید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود جهنم سوار 2 به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی ساده
  • وجود موزیک های زیبا
  • دانلود خیلی بالا توسط کاربران در سراسر دنیا
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Hellrider 2 اپلیکیشن جهنم سوار مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.0.3 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: anjimo.github.io

نام انگلیسی: Hellrider 2

نام فارسی: جهنم سوار 2

نسخه برنامه: 1.87

نام فارسی: 52MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *