پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Heroes of Skyrealm برنامه قهرمانان قلمرو آسمان برای اندروید

دانلود بازی Heroes of Skyrealm برنامه قهرمانان قلمرو آسمان برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Heroes of Skyrealm برنامه قهرمانان قلمرو آسمان برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Heroes of Skyrealm عنوان یک بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک اکشن و نقش آفرینی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تاکنون بازی های جدید و زیبایی را مخصوص سیستم عامل اندروید به شما عزیزان معرفی کرده اییم. در این پست میخواهیم یک بازی زیبا، محبوب دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم که توانسته کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. داستان بازی اینگونه است که شما در قالب گروه های تیمی به مبارزه با تیم ها و رقبای دیگر خواهید رفت. وجود شخصیت های افسانه ای با قدرت های شگفت انگیز میتواند ویژگی خیلی خوبی برای انتخاب و پلی دادن در این بازی باشد.

دانلود بازی Heroes of Skyrealm

دانلود بازی Heroes of Skyrealm برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی قهرمانان قلمرو آسمان به راحتی وارد دنیایی تخیلی و اکشن شوید. در بازی Heroes of Skyrealm بیش از 30 شخصیت مختلف با نیرو های شگفت انگیز وجود دارند که با یکدیگر به مقابله خواهند پرداخت. آیتم ها، ابزار و سلاح های متفاوتی در اختیار شما قرار دارد که میتوانید با استفاده کردن از آنها با رقبای خود مبارزه کرده و برنده هر مرحله باشید. بازی به صورت آنلاین میباشد و شما قادر خواهید بود به مصاف دشمنانی واقعی رفته و مهارت خود را بسنجید. بازی از گیم پلی زیبا و اکشن برخوردار است به طوری که شما میتوانید با استفاده از طلسم هایی که در اختیار شما قرار دارد جادو کنید. بازی Heroes of Skyrealm میتواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که علاقه مند به بازی های اکشن و تخیلی دارند باشد.

با دانلود بازی Heroes of Skyrealm  مانند یک سامورایی افسانه ای به جنگ بپردازید!!!

دانلود بازی Heroes of Skyrealm

دانلود بازی Heroes of Skyrealm میتواند یکی از گزینه های خوب برای گذراندن اوقات فراغت باشد. از دیگر ویژگی های بازی قهرمانان قلمرو آسمان میتوان به وجود سلاح های متفاوت اشاره کرد. شما میتوانید با استفاده از سلاح های دور برد دشمنان خود را از دور و با استفاده از سلاح های نزدیک مانند شمشیر دشمنان خود را هلاک کنید. نبرد ها به صورت گروهی و حداکثر 9 نفره انجام خواهد شد. بازی Heroes of Skyrealm از گرافیک خیلی خوبی برخوردار است و میتواند به راحتی شما را شگفت زده کند. این بازی میتواند گزینه خوبی برای افرادی که به دنبال بازی اکشن با کیفیت بالا میگردند باشد. وقت آن است که دست به کار شده، بازی را دانلود کرده و نهایت لذت را از پلی دادن در بازی Heroes of Skyrealm ببرید. سایت ایزی پی سی دانلود بازی Major Militia را پیشنهاد میدهد.

دانلود بازی قلمرو قهرمانان آسمان

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود قهرمانان قلمرو آسمان برای اندروید به صورت رایگان

  • آنلاین بودن بازی
  • حجم مناسب برنامه
  • گرافیک عالی اپلیکیشن
  • گیم پلی گروهی
  • امکان استفاده از انواع سلاح ها
  • امکان استفاده از نیرو ها و طلسم های متفاوت
  • وجود بیش از 30 شخصیت افسانه ای در بازی
  • امکان مبارزه با دشمنان واقعی
  • و…

دانلود Heroes of Skyrealm اندروید رایگان جدید

بازی Heroes of Skyrealm میتواند گزینه خیلی خوبی برای انتخاب بازی باشد. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Major Mayhem 2 یک گیم پلی ساده همراه با اکشن بالا را به خود هدیه دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Heroes of Skyrealm برنامه قهرمانان قلمرو آسمان برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  1. ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
  2.  فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.sixwaves.heroesofskyrealm را در مسیر Android/data حافظه داخلی کپی کنید.
  3. بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Heroes of Skyrealm

نام فارسی: قهرمانان قلمرو آسمان

نسخه برنامه: 1.6.5

حجم برنامه: 44MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *