پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Hole.io برای اندروید اپلیکیشن سیاهچاله

دانلود بازی Hole.io برای اندروید اپلیکیشن سیاهچاله

3.5
(2)

دانلود بازی Hole.io برای اندروید اپلیکیشن سیاهچاله به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Hole.io عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده و رقابتی در حوزه بازی های آرکید و تفننی میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. وقت آن شده است که با دوستان و دیگران به رقابت بپردازید و برتری خود را ثابت کنید. بازی Hole.io یکی دیگر از بازی های و از جمله محبوب ترین آنها از کمپانی VOODOO میباشد که در این پست قصد داریم توضیحاتی درباره این بازی پرطرفدار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بعد ها پس از تولید این بازی ارائه کنندگان دیگری نیز به ساخت بازی هایی با این موضوع پرداختند اما نتوانسته اند گزینه خوبی برای رقابت با بازی Hole.io باشند.

دانلود بازی Hole.io

دانلود بازی Hole.io برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی سیاهچاله ساعت ها خود را مشغول یک بازی اعتیاد آور کرده و به زمین میخکوب باشید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Ball’s Journey اشاره کرد. بازی از داستانی زیبا و ساده پشتیبانی میکند به گونه ای که شما در نقش یک گودال میباشید که در یک شهر به حرکت و در واقع بلعیدن میپردازید. گودال های دیگری نیز در شهر حضور دارند که با شما به رقابت میپردازند. شما باید ساختمان ها را بلعیده و به مرور زمان بزرگ و بزرگ تر شوید. با دیگر گودال ها به رقابت پرداخته و نگذارید که اهداف شما را ببلعند. هر مقدار که حفره شما بزرگتر شود شما قادر خواهید بود که ساختمان ها و اشیاء بزرگتری را نیز به درون خود کشیده و باز هم بزرگ و بزرگتر شوید. وقت آن است که بازی زیبا Hole.io را از سرور های قدرتمند ایزی پی سی دریافت کنید.

با دانلود بازی Hole.io شهر را به سرعت در خود فرو بکشید!!!

دانلود بازی Hole.io

دانلود بازی Hole.io سرگرمی و اعتیاد را برای شما به رامغان می آورد. رقابت زمانی به اوج میرسد که دیگر گودال ها قادر خواهند بود که حفره های دیگر را نیز علاوه بر ساختمان ها و اشیاء ببلعند. پس در نظر داشته باشید که خیلی سریع و با دقت به بلعیدن اشیاء ساختمان ها و یا حفره هایی که در توان شما هستند بپردازید و بزرگ و بزرگ تر شوید. با بلعیدن گودال های کوچک و ساختمان ها میتوانید که امتیازات بیشتری را نیز کسب کرده و بر سر برنده شدن رقابت کنید. از دست گودال های بزرگ فرار کرده و خود را آماده کنید. رقبایی که در بازی با شما رقابت خواهند کرد، .هوش مصنوعی بازی بوده و اما شما قادر خواهید بود که با استفاده از بلوتوث با دوستان خود به رقابت پرداخته و شیرینی و هیجان را به خود هدیه دهید.

دانلود بازی سیاهچاله

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود سیاهچاله برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • وجود رقابت میان بازیکنان
  • هیجان آور
  • امکان بازی کردن با دوستانتان از طریق بلوتوث
  • سرگرم کننده و پرطرفدار
  • داستانی جالب
  • امکان بلعیدن دیگر گودال ها
  • و…

دانلود Hole.io اندروید رایگان جدید

بازی Hole.io از داستانی زیبا و هیجان انگیز برخوردار است که کاربر را میتواند ساعت ها به خود مشغول کند. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Ragduel ساعت ها خود را مشغول کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Hole.io برای اندروید اپلیکیشن سیاهچاله

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Hole.io

نام فارسی: سیاهچاله

نسخه برنامه: 1.16.6

حجم برنامه: 126MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *