پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Hot Wheels Race Off ماشین سواری چرخ های سوزان

دانلود بازی Hot Wheels Race Off ماشین سواری چرخ های سوزان

1
(2)

دانلود بازی Hot Wheels Race Off ماشین سواری چرخ های سوزان برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Hot Wheels Race Off عنوان یک بازی عالی، هیجان انگیز، با کیفیت و اعتیاد آور مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی های اتومبیل رانی از جمله بهترین نرم افزار هایی میباشند که در سیستم عامل های متفاوت طرفداران بسیاری داشته و کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده اند. بازی Hot Wheels Race Off نیز از جمله نرم افزار های قدرتمند و خوش ساخت برای سیستم عامل اندروید میباشد که از گرافیک خیلی خوبی برخوردار بوده و قادر خواهد بود که ساعت ها کاربران را سرگرم کند. در ادامه پست با ما همراه بوده و با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود بازی Hot Wheels Race Off

دانلود بازی Hot Wheels Race Off برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی ماشین سواری چرخ های سوزان میتواند یکی از بهترین برنامه هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه MMX Racing که یک بازی ماشین سواری کامیون هیولا برای اندروید میباشد، اشاره کرد. بازی Hot Wheels Race Off در واقع کاربران را به چالش خواهد کشید. به این صورت که شما باید همواره در مسیر های پر از پیچ و خم به مسابقه پرداخته و کنترل های به جایی را انجام دهید. برنامه Hot Wheels Race Off گرافیک خیلی خوبی را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد که از جمله ویژگی های خیلی خوب آن به حساب می آید. در واقع ویژگی های متفاوتی دست در دست یکدیگر داده اند که دانلود بازی اندروید معرفی شده را به یک بازی فوق العاده تبدیل کنند.

با دانلود بازی Hot Wheels Race Off یکی از جذاب ترین بازی های ماشینی موجود را بر روی تلفن همراهتان داشته باشید.

دانلود بازی Hot Wheels Race Off

دانلود نرم افزار ماشین سواری چرخ های سوزان برای اندروید به صورت رایگان

دانلود بازی Hot Wheels Race Off ماشین سواری چرخ های سوزان سختی های خود را نیز به همراه خواهد داشت. کاربران باید که با استفاده از کنترلر هایی که در اختیار آنها قرار خواهد گرفت بهترین عملکرد را داشته و یک تجربه خیلی خوب را برای خود به ارمغان بیاورند. محیط های متفاوت و زیبایی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که حس تکراری بودن به آنها دست ندهد. اتومبیل های متفاوتی نیز به کاربران ارائه خواهد شد که بتوانند تجربه یک بازی عالی را در اختیار داشته باشند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود این بازی جذاب نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Hot Wheels Race Off ماشین سواری چرخ های سوزان

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: hotwheels.mattel.com

نام انگلیسی: Hot Wheels Race Off

نام فارسی: ماشین سواری دو بعدی چرخ های سوزان

نسخه برنامه: 11.0.12232

حجم برنامه: 120MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *