پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Hunter Assassin برای اندروید اپلیکیشن قاتل شکارچی

دانلود بازی Hunter Assassin برای اندروید اپلیکیشن قاتل شکارچی

0
(0)

دانلود بازی Hunter Assassin برای اندروید اپلیکیشن قاتل شکارچی به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Hunter Assassin عنوان یک زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های اکشن میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی قاتل شکارچی توانسته افراد زیادی را به خود جذب کرده و همچنین امتیازات خوبی در بدست آورد. ایم بازی توانسته عنوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های اندروید را به خود اختصاص دهد. بازی از داستان و گیم پلی زیبا برخوردار است که به صورت مرحله ای بوده و شما باید در هر مرحله با دشمنان مشخصی مبارزه کنید. تنها سلاح شما برای مقابله با دشمنانتان یک چاقو میباشد که باید به صورت خیلی نامحسوس به دشمنان خود نزدیک شده و آنها را از بین ببرید.

دانلود بازی Hunter Assassin

دانلود بازی Hunter Assassin برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود کردن بازی قاتل شکارچی تجربه یک گیم پلی ساده و اما زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Vineyard Valley اشاره کرد. اگر قصد دارید یک بازی با گیم پلی ساده و هیجان بالا را تجربه کنید قطعا بازی قاتل شکارچی از بهترین گزینه های پیش روی شما میباشد. تنها امری که شما باید در این بازی رعایت کنید پنهان شدن از دست دشمنانتان میباشد. دشمنان شما همواره به دنبال شما گشته و اگر شما را یافت کنند با استفاده از اسلحه هایی که در اختیار دارند شما را خواهند کشت. باید بدون سر و صدا و خیلی آرام به دشمنان خود البته از پشت نزدیک شوید و آنها را به قتل برسانید. با کشتن هریک ازدشمنان، دیگران نیز متوجه خواهند شد که باعث میشود پس از کشتن هریک از آنها به سرعت فرار کرده و پنهان شوید.

دانلود بازی Hunter Assassin اندروید هیجان را به شما هدیه خواهد داد. با کشتن دشمنان در هر مرحله شما الماس هایی را دریافت میکنید که با استفاده از آنها میتوانید کاراکتر های جدیدی را آزاد کنید. شخصیت های داستان به صورت اتفاقی یا رندوم آزاد میشوند که هریک دارای قابلیت های و ویژگی ها خاص خود را دارند که میتواند بسیار قابل استفاده باشد و بازی را برای کاربر زیبا کند. علاوه بر مراحل، ماموریت هایی نیز برای شما در نظر گرفته شده است که بتوانید با گذراندن آنها الماس های بیشتری را دریافت کرده و به راحتی کاراکتر ها را آزاد کنید. مراحل بازی نیز از سختی خوبی برخوردار است در مراحل اول بازی ساده بوده اما هرچه سمت جلو میروید مراحل نسبت به قبل سخت تر خواهد شد. ضربه زده و بازی را به پیش ببرید.

دانلود بازی Hunter Assassin برای اندروید

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود قاتل شکارچی برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • کیفیت زیبای برنامه
  • حجم خیلی خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی زیبا
  • هیجان انگیز
  • نبود سلاح در اختیار شما
  • حرکت بدون سر و صدا نامحسوس
  • و…

دانلود بازی Hunter Assassin اندروید جدید

بازی Hunter Assassin از جمله بازی های پرطرفدار میباشد که از حجم خیلی خوبی برخوردار است و دارای گیم پلی زیبا میباشد. امیدواریم که با دانلود بازی قاتل شکارچی بهترین تجربه را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Matn Negar بهترین تصاویر با متن نوشته های عالی را بوجود آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Hunter Assassin برای اندروید اپلیکیشن قاتل شکارچی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: rubygamestudio.com

نام انگلیسی: Hunter Assassin

نام فارسی: قاتل شکارچی

نسخه برنامه: 1.34.1

حجم برنامه: 43MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *