پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Light-It Up – بازی روشنش کن مخصوص اندروید

دانلود بازی Light-It Up – بازی روشنش کن مخصوص اندروید

1
(1)

دانلود بازی Light-It Up – بازی روشنش کن مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی       بازی روشنش کن یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی هایی است که در فروشگاه گوگل پلی عرضه شده است. اکنون ما میخواهیم اخرین نسخه این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم امیدواریم که دانلود کرده و نهایت لذت را از این بازی ببرید. این بازی یکی از بهترین بازی ها از نوع آرکید بوده و میتواند به راحتی اوقات فراغت و تایم های خالی شما را پر کند. دنیای تاریک و مبهمی اطراف شما را احاطه کرده است. حال وقت ان است که این دنیا تاریک را با نور های رنگارنگ و نئونی روشن کنید. بپرید و روشن کنید. بر روی هر شیئی بپرید و ان را روشن کنید.

دانلود بازی Light-It Up

دانلود بازی Light-It Up با لینک مستقیم

با دانلود بازی روشنش کن به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت ایزی پی سی اوقات فراغت خود را زیبا کنید. وقت ان شده است که در نقش شوالیه روشنایی دنیای تاریکی که شما را احاطه کرده است را روشن کنید. بر روی هر جسمی که وجود دارد بپرید و نور های نئونی انها را روشن کنید. دنیای تاریک را با رنگ های مختلف هر شیئ رنگارنگ کنید. هرچقدر که اشیاء بیشتری را روشن کنید و در مراحل بازی پیشروی کنید امتیاز های بیشتری را نیز کسب خواهید کرد. البته ناگفته نماند که هرچقدر که شما پبشروی میکنید بازی نیز سخت تر خواهد شد. اشکال مختلفی که بر روی انها میپرید به چرخش در می ایند و یا منفجر خواهند شد. یعضی اشکال بازی نیز موانعی نوک تیز دارند که اگر بر روی انها بپرید ادمک شما به تاریکی فروخواهد رفت.

دانلود بازی Light-It Up

بازی روشنش کن در فروشگاه گوگل توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. این بازی همچنین امتیازات خوبی را نیز کسب کرده است. کاربران از نصب این بازی احساس خرسندی میکنند و امیدواریم شما با دانلود بازی روشنش کن به صورت رایگان و با لینک مستقیم از این بازی لذت ببرید. سایت ایزی پی سی دانلود بازی temple run 2 که یک بازی دیگر در سبک ارکید هست را به شما پبشنهاد میکند. امیدواریم نهایت استفاده را از این بازی ببرید.

ویژگی های دانلود بازی روشنش کن به صورت رایگان

  • متنوع
  • اعتیاد اور
  • طراحی زیبا
  • بازی مناسب برای اوقات فراغت
  • بالا بردن تمرکز

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Light-It Up – بازی روشنش کن مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: www.crazylabs.com

نام انگلیسی: Light-It Up

نام فارسی: روشنش کن

نسخه برنامه: 1.8.7.7

حجم برنامه: 70MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *