پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Major Mayhem 2 برنامه هرج و مرج اساسی 2 برای اندروید

دانلود بازی Major Mayhem 2 برنامه هرج و مرج اساسی 2 برای اندروید

2.5
(2)

دانلود بازی Major Mayhem 2 برنامه هرج و مرج اساسی 2 برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Major Mayhem 2 عنوان یک بازی سرگرم کننده و زیبا در سبک اکشن و تفنگی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تا کنون سعی بر این داشته اییم که جدیدترین برنامه ها و بازی های مخصوص سیستم عامل های متفاوت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در این پست نیز میخواهیم یک بازی جدید که تازه عرضه شده است را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بازی Major Mayhem 2 از گرافیک 3D در سبک کارتونی پشتیبانی میکند که از گیم پلی زیبا و هیجان انگیز پشتیبانی میکند. داستان بازی اینگونه است که شما در نقش نجات دهنده جهان قرار است با دشمنان بیشماری مقابله و مبارزه کنید.

دانلود بازی Major Mayhem 2

دانلود بازی Major Mayhem 2 برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی هرج و مرج اساسی 2 وارد دنیایی کارتونی با هیجان بالا شده و ساعت ها مشغول باشید. امکان پلی دادن در حالت های متفاوتی برای شما در نظر گرفته شده است که شما قادر خواهید بود در 50 مرحله به مبارزه پرداخته و خود را سرگرم کنید. مراحل متفاوتی در بازی وجود دارد که شما میتوانید وارد هریک شده و به صورت آفلاین به مبارزه و پلی دادن مشغول باشید. از ویژگی ها بازی Major Mayhem 2 میتوان به قسمت کارتونی بودن آن اشاره کرد. بازی از گرافیک خیلی خوبی برخوردار است به صورتی که ادغام این دو حالت با یکدیگر ویژگی خاصی را بوجود آورده است. ماموریت های متفاوتی برای انجام دادن وجود دارد که شما میتوانید هر مرحله را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و جوایز خود را دریافت نمایید.

با دانلود بازی Major Mayhem 2 نسخه دوم این بازی خارق العاده را روی تلفن همراهتان داشته باشید!!

دانلود بازی Major Mayhem 2

دانلود بازی Major Mayhem 2 سرگرمی را برای شما به ارمغان آورده و شما میتوانید از بازی کردن لذت ببرید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی OVERDOX اشاره کرد. بیش از 150 ماموریت متفاوت برای شما آماده شده که سرگرمی را برایتان به ارمغان بیاورد. بازی هرج و مرج اساسی 2 با وجود حجم که دارد و کیفیت سه بعدی کارتونی که ارئه میدهد میتواند گزینه خوبی برای انتخاب بوده که برای اوقات فراغت خود آن را انتخاب کنید. بازی Major Mayhem 2 توانسته آمار دانلود قابل قبولی را در سطح دنیا به خود اختصاص دهد که میتواند ویژگی خوبی برای هر برنامه ای باشد. این بازی همچنین توانسته امتیازات خیلی خوبی را به خود اختصاص دهد. اگر به دنبال یک بازی زیبا برای گذراندن اوقات خود میگردید بازی Major Mayhem 2 گزینه خوبی میتواند باشد.

دانلود بازی هرج و مرج اساسی 2

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود هرج و مرج اساسی 2 برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی مناسب برنامه
  • کیفیت سه بعدی کارتونی اپلیکیشن
  • گیم پلی روان و زیبا
  • امکان پلی دادن در سطح های متفاوت
  • وجود بیش از 50 مرحله برای پلی دادن
  • وجود بیش از 150 ماموریت برای انجام دادن
  • نسخه جدید و رایگان
  • و…

دانلود Major Mayhem 2 اندروید رایگان جدید

بازی Major Mayhem 2 همانگونه که اشاره کردیم میتواند یکی از گزینه های خوب برای پلی دادن باشد. امیدواریم که با دانلود بازی هرج و مرج 2 تجربه خوبی را کسب کنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Hashiriya Drifter یک گیم پلی جذاب را به خود هدیه دهید.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Major Mayhem 2 برنامه هرج و مرج اساسی 2 برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: landingpad.rocketjumpgames.com

نام انگلیسی: Major Mayhem 2

نام فارسی: هرج و مرج اساسی 2

نسخه برنامه: 1.201.2022021110

حجم برنامه: 100MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *