پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Major Militia برنامه نیروی شبه نظامی برای اندروید

دانلود بازی Major Militia برنامه نیروی شبه نظامی برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Major Militia برنامه نیروی شبه نظامی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Major Militia عنوان یک بازی سرگرم کننده و مهیج در سبک آرکید و اکشن میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. سعی کرده ایم همواره برنامه ها، بازی ها و نرم افزار هایی را در اختیار شما قرار بدهیم که طرفداران زیادی داشته و یا آمار دانلود بالایی داشته اند. بازی Major Militia از گونه بازی هایی میباشد که پلی دادن در آن کاربران را یاد بازی های قدیمی انداخته و جذابیت خاصی را به کاربر منتقل خواهد کرد. در بازی Major Militia شخصیت داستان را میتوان گفت نمونه ای از شخصیت رمبو و یا رامبو میباشد که بسیار عالی نمونه برداری شده و شباهت خاصی به آن شخص دارد.

دانلود بازی Major Militia

دانلود بازی Major Militia برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی نیروی شبه نظامی علاوه بر اینکه میتوانید خاطرات را زنده کنید بلکه در گیر گیم پلی زیبا و مهیج خواهید شد. بازی Major Militia شباهت خاصی به بازی قدیمی سرباز کوچک داشته و میتوان گفت در این امر نمونه برداری آن بازی میباشد که از ویژگی های جالب و سرگرم کننده پشتیبانی میکند. داستان بازی، داستانی تکراری بوده و طبق معمول دنیا را نیرو های بیگانه تهدید و تصرف کرده اند و در این امر افراد بسیاری جان خود را از دست داده اند. حال شما باید دست به کار شده و به مقابله با دشمنان رفته و آنها را یکی پس از دیگری از بین برده و دنیا را نجات دهید. داستان بازی با اینکه میتوان به آن تکراری گفت اما همچنان از اکشن و هیجان خیلی خوبی برخوردار است که میتواند مخاطب را راضی کند.

با دانلود بازی Major Militia خاطرات قدیمیتان را در قالب بازی جذابی زنده کنید!!

دانلود بازی Major Militia

دانلود بازی Major Militia میتواند یک گیم پلی زیبا و هیجان انگیز را به شما هدیه دهد. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Major Mayhem 2 اشاره کرد. برخلاف بسیاری از بازی ها شخصیت داستان بازی نیروی شبه نظامی همانگونه که از اسم آن پیدا میباشد نیرو ویژه و یا تعلیم دیده نمیباشد بلکه یک فرد عادی بوده که برای نجات هم نوعان خود دست به کار شده و به مبارزه میپردازد. حال شما باید در این امر به وی کمک کرده و افرادی را که اسیر شده اند را نجات دهید. شما قادر خواهید بود که از انواع لوازم و سلاح ها برای مقابله با دشمنان ود استفاده کنید و در آخر هر مرحله با رئیس آنها مبارزه کنید! این امر شیوه کلاسیک بازی را نشان میدهد که امر جذاب میباشد. بازی از گرافیک دو نیم بعدی و به صورت رو به رو اجرا خواهد شد.

دانلود بازی نیروی شبه نظامی

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود نیروی شبه نظامی برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت دو و نیم بعدی اپلیکیشن
  • گیم پلی کلاسیک بازی
  • وجود مراحل متفاوت برای پلی دادن
  • وجود رؤسای دشمنان برای مبارزه
  • امکان استفاده از ابزار و سلاح های متفاوت برای مبارزه
  • زنده کردن یاد بعضی از بازی های قدیمی
  • سرگرم کننده
  • و…

دانلود Major Militia اندروید رایگان جدید

بازی Major Militia میتواند علاوه بر سرگرم کردن شما، خاطرات را نیز برایتان تداعی کند. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود بازی OVERDOX اکشن بالایی را به خود هدیه دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Major Militia برنامه نیروی شبه نظامی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Major Militia - War Mayhem

نام فارسی: نیروی شبه نظامی

نسخه برنامه: 22.25

حجم برنامه: 42MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *