پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Metal Soldiers برنامه سربازان آهنین برای اندروید

دانلود بازی Metal Soldiers برنامه سربازان آهنین برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Metal Soldiers برنامه سربازان آهنین برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Metal Soldiers عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک اکشن میباشد که در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. باز هم قصد داریم یک برنامه ای دیگر از سیستم عامل متنوع اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی سربازان آهنین از گرافیک دو بعدی پشتیبانی میکند که کاربران را یاد بازی های قدیمی انداخته و زیبا میباشد. بازی Metal Soldiers را میتوان بسیار شبیه به بازی قدیمی سرباز کوچک دانست که در دوران خود طرفداران بسیاری داشت. در این بازی نیز شما باید مراحل را یک به یک پشت سر گذاشته و پول ها را جمع میکنید. با پلی دادن در این بازی خاطرات را برای خود زنده کنید.

دانلود بازی Metal Soldiers

دانلود بازی Metal Soldiers برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی سربازان آهنین در دنیای قدیمی را در دنیای جدید باز کنید. مراحل را یک به یک پشت سر گذاشته و دشمنانی که قصد دارند شما را نابود سازند را از میان بردارید. در همین حین پول ها و امتیازات را جمع آوری کرده و مرحله بعدی را آغاز کنید. بازی از گیم پلی زیبا و راحتی برخوردار است به صورتی که لازم نیست برای اجرا بازی حتما دارای سیستم قدرتمند و یا آمادگی بالایی باشید. بازی به صورت آفلاین میباشد و میتواند گزینه خیلی خوبی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت شما باشد. مراحل بازی نیز به صورت خطی میباشد به گونه ای که با برنده شدن در هر مرحله وارد مرحله بعدی شده و ادامه خواهید داد. تنها کافی است که بازی را دانلود کرده و ساعت ها خود را مشغول پلی دادن در بازی زیبا Metal Soldiers کنید.

دانلود بازی Metal Soldiers این امکان را به شما میدهد که با یادآوری بازی های گذشته به پلی دادن مشغول باشید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Heroes of Skyrealm اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم بازی از گیم پلی ساده برخوردار است و دکمه های مجازی بر روی صفحه نمایش برای شما قرار داده شده است که با استفاده از آنها به راحتی بتوانید شخصیت داستان بازی را کنترل کنید. چهار دکمه طراحی شده که دو دکمه سمت چپ برای حرکت و دو دکمه سمت راست برای پرش و شلیک میباشد. پول هایی را که نیز بدست می آورید را میتوانید به کار گرفته و شخصیت های جدید را خریداری کرده و یا شخصیت مورد نظر خود را ارتقا دهید. به طور کلی اگر ار طرفداران بازی های اکشن و کم حجم هستید، Metal Soldiers میتواند گزینه خوبی برای شما باشد.

دانلود بازی Metal Soldiers

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود سربازان آهنین برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت دو بعدی زیبا اپلیکیشن
  • وجود شخصیت های متفاوت برای انتخاب
  • وجود دشمنان متعدد با قدرت های متفاوت
  • امکان جمع آوری پول و ارتقا شخصیت داستان بازی
  • طراحی شبیه به بازی قدیمی سرباز کوچک
  • و…

دانلود Metal Soldiers اندروید رایگان جدید

بازی Metal Soldiers میتواند گزینه خیلی مناسبی برای گذراندن زمان باشد. با پلی دادن در بازی سربازان آهنین خود را از گذر زمان فارغ کنید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Metal Soldiers 2 به پلی دادن در نسخه دوم این بازی پرداخته و لذت ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Metal Soldiers برنامه سربازان آهنین برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه اندروید به سیستم عامل 4.0.3 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: play365.io

نام انگلیسی: Metal Soldiers

نام فارسی: سربازان آهنین

نسخه برنامه: 1.0.14

حجم برنامه: 30MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *