پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Metal Soldiers TD برنامه دفاع سربازان آهنین برای اندروید

دانلود بازی Metal Soldiers TD برنامه دفاع سربازان آهنین برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Metal Soldiers TD برنامه دفاع سربازان آهنین برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Metal Soldiers TD عنوان یک بازی زیبا و بسیار سرگرم کننده در سبک استراتژی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. قصد داریم یک بازی جذاب و زیبا دیگر با حجم کم را در این پست به شما عزیزان معرفی کنیم. در طراحی بازی Metal Soldiers TD الگویی از بازی قدیمی سرباز کوچک گرفته شده به صورتی که به همان شکل شما وارد دنیایی جذاب مانند بازی سرباز کوچک خواهید شد. تفاوتی در گیم پلی بازی ایجاد شده که از آن میتوان به دفاع از قلعه اشاره کرد. شما علاوه بر مقابله با دشمنان متفاوت باید از قلعه مشخص شده نیز دفاع کرده و دشمنان را نابود سازید.

دانلود بازی Metal Soldiers TD

دانلود بازی Metal Soldiers TD برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی دفاع سربازان آهنین ساعت ها خود را مشغول یک گیم پلی جذاب با اکشن بالا کرده و لذت ببرید. داستان بازی اینگونه است که شما باید برج های خود را ساخته و از آنها در مقابل دشمنان خود دفاع کنید. شما قادر خواهید بود برج های ساخته شده را مستحکم کرده و تقویت کنید. بازی از گیم پلی جذاب و گرافیک زیبایی برخوردار است که میتواند ویژگی های خوبی به حساب آیند. همچنین بازی از شخصیت های متفاوتی تشکیل شده که میتواند جلوه های زیبایی را برای مخاطب به نمایش بگذارد. مکان های متفاوتی در اختیار شما قرار دارد که میتوانید در آنجا برج های متفاوتی را بنا کرده و بر استحکامات خود بیافزایید. شما میتوانید که با جمع آوری آپشن هایی امکانات و نیرو های خود را تقویت کرده و بر قدرت آنها بیافزایید.

شما با دانلود بازی Metal Soldiers TD قابلیت ارتقاء برج های دفاعی را نیز دارا هستید.

دانلود بازی Metal Soldiers TD

دانلود بازی Metal Soldiers TD اندروید را میتوان یکی از بهترین بازی ها با حجم کم برای گذراندن زمان دانست. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی CHAOS RINGS Ω اشاره کرد. این امکان برای شما فراهم شده که با کشتن دشمنان خود سکه هایی را دریافت کرده و با استفاده از آنها برج های خود را در زمینه های متفاوت مانند قدرت، استحکام، قدرت نابودسازی و… تقویت کرده و به راحتی دشمنان خود را از بین ببرید. در بازی Metal Soldiers TD شما تنها نبوده و میتوانید که افراد دیگر را نیز به کار گرفته و برای دفاع از برج ها از آنها استفاده کنید. به طور کلی بازی از گیم پلی زیبا برخوردار است که میتوان یکی از بهترین بازی های دفاع قلعه به حساب آید. اگر به دنبال یک بازی استراتژیک کم حجم برای پلی دادن میگردید، بازی Metal Soldiers TD انتخاب خوبی میتواند باشد.

دانلود بازی Metal Soldiers TD

برخی ویژگی ها و امکانات بازی دفاع سربازان آهنین برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم کم برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • امکان مقابله با دشمنان
  • امکان ایجاد برج های متفاوت در مکان ها متفاوت
  • وجود دشمنان متفاوت با ویژگی ها متفاوت
  • امکان ارتقا برج ها در زمینه های متفاوت
  • امکان کشتن دشمنان و جمع آوری سکه ها
  • امکان استفاده از سربازان مختلف برای دفاع از قلعه ها
  • گیم پلی جذاب
  • و…

دانلود Metal Soldiers TD اندروید رایگان جدید

بازی Metal Soldiers TD میتواند گزینه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت شما باشد. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود بازی Metal Soldiers ساعت ها خود را مشغول کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Metal Soldiers TD برنامه دفاع سربازان آهنین برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Metal Soldiers TD

نام فارسی: دفاع سربازان آهنین

نسخه برنامه: 1.9.5

حجم برنامه: 68MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *