پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Modern Strike Online برنامه نبرد در دنیای مدرن برای اندروید

دانلود بازی Modern Strike Online برنامه نبرد در دنیای مدرن برای اندروید

3.3
(4)

دانلود بازی Modern Strike Online برنامه نبرد در دنیای مدرن برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Modern Strike Online یا مدرن استریک آنلاین یک بازی بسیار محبوب و پرطرفدار در سبک اکشن و تیراندازی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی های پرطرفدار متفاوتی را در اختیار شما قرار داده اییم که از جمله آنها میتوان به دانلود Pubg Mobile Lite اشاره کرد. بازی مدرن استریک آنلاین نیز یکی دیگر از بازی های پرطرفدار موبایل میباشد که به صورت آنلاین بوده و از کیفیت و ساختار خیلی خوبی برخوردار است. از تفاوت بازی Modern Strike Online نسبت به دیگر بازی ها میتوان به حجم مناسب آن اشاره کرد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این بازی آشنا شوید.

دانلود بازی Modern Strike Online

دانلود بازی Modern Strike Online برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی مدرن استریک آنلاین هیجان را برای خود به ارمغان بیاورید. بازی نبرد در دنیای مدرن تاکنون توانسته آمار دانلود بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران را به خود اختصاص دهد پس اگر طرفدار بازی های ضد تروریستی و تفنگی و اکشن میباشید، بدون شک بازی Modern Strike Online میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. بازی از گیم پلی زیبا و مهیج به همراه حجم خیلی خوبی بهره میبرد که از جمله ویژگی ها عالی آن به حسا می آید. برای اجرای بازی مدرن استریک آنلاین نیازی نیست حتما دستگاه قدرتمندی از لحاظ سخت افزاری داشته باشید. بازی به صورت آنلاین بوده که شما میتوانید با دشمنان واقعی رقابت کنید.

با دانلود بازی Modern Strike Online در قالب یک سرباز مدرن به دل دشمنان بزنید!!

دانلود بازی Modern Strike Online

دانلود بازی Modern Strike Online میتواند بهترین گزینه برای گذراندن اوقات فراغت و همچنین اعتیاد پیدا کردن به یک بازی اندروید باشد. در بازی مدرن استریک آنلاین شما قادر خواهید بود که ازذ سلاح های متفاوتی استفاده کرده و در سه حالت متفاوت با دوستان خود به رقابت بپردازید. شم امیتوانید بازی با قوانین خود ایجاد کنید و با دوستان خود به رقابت بپردازید. در بازی نبرد در دنیای مدرن شما 25 نوع سلاح متفاوت را در دست خواهید داشت که انتخاب هریک از آنها بنا بر سلیقه شما میباشد. این امکان نیز فراهم شده که اسکین اسلحه خود را تغییر داده و آن را شخصی سازی کنید. لباس های خود را بنابرسلیقه خود انتخاب کرده و بهترین ظاهر را داشته باشید. با هدف قرار دادن سر دشمنان یا هدشات کردن امتیازات خاصی را بدست آورید.

دانلود بازی مدرن استریک آنلاین

برخی ویژگی ها و امکانات بازی مدرن استریک آنلاین برای اندروید به صورت رایگان

  • آنلاین بودن بازی
  • حجم مناسب برنامه
  • کیفیت خیلی خوب اپلیکیشن
  • امکان رقابت با رقبای واقعی از سراسر دنیا
  • امکان رقابت با دوستان خود
  • امکان ساخت بازی خود با قوانین خود
  • امکان در دست گرفتن سلاح های متفاوت
  • وجود 25 نوع سلاح متفاوت
  • امکان شخصی سازی سلاح ها
  • امکان شخصی سازی لباس ها
  • گیم پلی اعتیاد آور
  • و…

دانلود Modern Strike Online اندروید رایگان جدید

با دانلود بازی مدرن استریک آنلاین هیجان را برای خود به ارمغان آورده و ساعت ها با دوستان خود به مسابقه بپردازید. دانلود بازی نبرد در دنیای مدرن پیشنهاد میشود و امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی همچنین قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Sniper Fury تجربه یک بازی تک تیراندازی عالی را داشته باشید.

 

توجه: بازی به صورت آنلاین بوده و شما برای اجرای آن نیاز به فیلتر شکن دارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Modern Strike Online برنامه نبرد در دنیای مدرن برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: azurgames.com

نام انگلیسی: Modern Strike Online

نام فارسی: نبرد در دنیای مدرن

نسخه برنامه: 1.49.0

حجم برنامه: 67MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *