پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Mow Zombies اپلیکیشن زامبی ها را نابود کن مخصوص اندروید

دانلود بازی Mow Zombies اپلیکیشن زامبی ها را نابود کن مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی Mow Zombies اپلیکیشن زامبی ها را نابود کن مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. یک بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور در حوزه بازی های اکشن و تفننی میباشد که به صورت رایگان در فروشگاه گوگل عرضه شده است. این بازی توانسته امتیازات خوبی را به خود اختصاص دهد. در این بازی شما در نقش یک کاراکتر دختر خواهید بود که برای نجات بشریت تلاش میکند. در بازی Mow Zombies شما مامور شده ایید که تمامی انسان های روی زمین را از دست زامبی هایی که دشمنان انسان ها هستند نجات دهید. ارتش زامبی ها سرزمین های زیادی را نابود کرده اند و میتوان گفت که تقریبا دنیا را به سمت نابودی کشانده اند. اکنون وقت ان شده است که دست به عمل شوید.

دانلود بازی Mow Zombies

دانلود بازی Mow Zombies با لینک مستقیم

بازی زامبی ها را نابود کن یک برنامه بسیار مناسب برای کسانی است که قصد دارد تایم خالی خود را پر کنند. زامبی ها تمامی سرزمین ها را نابود کرده اند و افراد کم از انسان ها باقی مانده اند. کسانی نیز که تاکنون زنده مانده اند در معرض خطر قرار دارند. اکنون تنها امید انسان ها شما هستید و تنها شما هستید که میتوانید جلوی زامبی ها را بگیرید. افراد باقی مانده شما را به عنوان مامور حفاظت از بشریت منصوب میکنند که شما باید با استفاده از اسلحه ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار میگیرد در مقابل ارتش زامبی ها بایستید. البته ناگفته نماند که فقط زامبی های کوچک در مقابل شمشا قرار ندارند بلکه زامبی های بزرگ و غول آسایی نیز در مقابل شما قرار میگیرند که شما را به چالش خواهد کشید. شما باید شهر ها را پاکسازی کنید.

با دانلود بازی Mow Zombies مانند یک حرفه ای به جنگ زامبی ها بروید!!

دانلود برنامه Mow Zombies

انواع و اقسام سلاح ها برای مقابله با زامبی ها وجود دارد که شما تنها کافی است که آنها را خریداری کنید. این قابلیت نیز برای شما فراهم شده است که سلاح ها و امکانات بازی را ارتقا داده و آنها را تقویت کنید. بازی Mow Zombies از گرافیک سه بعدی پشتیبانی میکند و شما کاراکتر بازی را به صورت سوم شخص هدایت خواهید کرد. امیدواریم که با نصب بازی زامبی ها را نابود بهترین تجربه بازی را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Crazy Cooking Chef یا سرآشپز استعداد های خود را در زمینه آشپزی شکوفا کنید.

دانلود بازی Mow Zombies

برخی ویژگی های دانلود بازی زامبی ها را نابود کن به صورت رایگان

  • حجم خوب اپلیکیشن
  • آنلاین بودن بازی
  • گرافیک سه بعدی برنامه
  • داستانی جالب
  • بسیار سرگرم کننده
  • ویژگی نمای سوم شخص
  • وجود سلاح های متنوع
  • وجود انواعی از زامبی ها
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Mow Zombies اپلیکیشن زامبی ها را نابود کن مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.BlueShark.gp.MZombies را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: Digital Native

نام انگلیسی: Mow Zombies

نام فارسی: زامبی ها را نابود کن

نسخه برنامه: 1.6.37

حجم برنامه: 52MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *