پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Ninja’s Creed اپلیکیشن فرقه نینجایی برای اندروید

دانلود بازی Ninja’s Creed اپلیکیشن فرقه نینجایی برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Ninja’s Creed اپلیکیشن فرقه نینجایی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Ninja’s Creed بازی تک تیراندازی بسیار مهیج و سه بعدی در سبک اکشن میباشد که در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته و آن را میتوان یکی از خوش ساخت ترین بازی های اندروید دانست. بازی های متفاوتی در زمینه اکشن را تقدیم حضورتان کرده اییم که خوشبختانه مورد حمایت کاربران قرار گرفته است. در این پست نیز میخواهیم یکی از زیباترین بازی های اکشن را به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی در سبک تیراندازی سه بعدی بوده که شخصیت آن یک نینجا قاتل میباشد. حال شما باید در نقش این نینجای مرموز به صورت مخفیانه به انجام ماموریت ها بپردازید.

دانلود بازی Ninja’s Creed

دانلود بازی Ninja’s Creed برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی فرقه نینجایی به دنیایی خطرناک و سه بعدی وارد شوید. داستان بازی اینگونه است که گروه های خلافکاری بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که هیچکس تاکنون قادر به مقابله با آنها نبوده است. حال شما باید دست به کار شده و به عنوان یک قهرمان و قاتل بین المللی تمامی آنها را سرکوب کنید. تمامی مراحل بازی به صورت مخفیانه صورت میگیرد. شما باید با شروع شدن هر مرحله به صورت مخفیانه دشمنان خود را زیر نظر گرفته و آنها را نابود سازید. بازی از گیم پلی پیچیده ای برخوردار نمیباشد به صورتی که شما به عنوان یک نینجای ماهر در نقاط خاصی مستقر بوده و به عنوان یک تک تیر انداز نینجا دشمنان خود را از بین خواهید بود. محوریت بازی همینگونه خواهد بود و تمامی مراحل بازی به همین شکل ادامه پیدا خواهند کرد.

با دانلود بازی Ninja’s Creed به نبرد و جنگ میان گروه های خلافکاری بپردازید!!

دانلود بازی Ninja’s Creed

با دانلود بازی Ninja’s Creed وارد دنیایی تاریک و خطرناک شوید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Sniper 3D Gun Shooter اشاره کرد. بازی با اینکه از مراحلی مشابه تشکیل شده است اما از سختی خاصی نیز برخوردار است. امکان دارد مراحل اولیه بازی به دلیل نا آشنا بودن کاربر ساده باشند اما هرچه به سمت جلو پیشروی میکنید مراحل نیز سخت تر شده و شما را به چالش خواهند کشید. سلاح اصلی شما یک کمان با قدرت خواهد بود که با مراجعه به فروشگاه بازی میتوانید سلاح های دیگری را نیز خریداری کنید. بازی Ninja’s Creed از گیم پلی زیبا و حرفه ای برخوردار است به گونه ای که عواملی مانند نفس کشیدن در پرتاب های شما تاثیر گذار خواهد بود. به طور کلی بازی Ninja’s Creed از گرافیک خوبی برخوردار بوده و میتواند گزینه خوبی برای پلی دادن و گذراندن اوقات فراغت و تنهایی باشد.

بازی Ninja’s Creed18

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود فرقه نینجایی برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • گرافیک سه بعدی و خیلی خوب برنامه
  • حجم مناسب اپلیکیشن
  • گیم پلی زیبا
  • محیط های متنوع موجود در بازی برای پلی دادن
  • وجود یک یا چندین هدف برای نابود سازی
  • امکان خرید سلاح
  • تاثیر عوامل محیطی بر روی تیر اندازی مانند نفس کشیدن
  • و…

دانلود Ninja’s Creed اندروید رایگان جدید

با پلی دادن در بازی Ninja’s Creed گذر زمان را فراموش کرده و ساعت ها به گوشی میخکوب باشید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Jelly Shift ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید.

 

بازی به صورت Early Access و آزمایشی میباشد که امکان دارد با برخی گوشی های اندرویدی سازگاری کاملی نداشته باشد

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Ninja’s Creed اپلیکیشن فرقه نینجایی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: 707interactiveplay.com

نام انگلیسی: Ninja’s Creed: 3D Sniper Shooting Assassin Game‏

نام فارسی: فرقه نینجایی

نسخه برنامه: 3.3.1

حجم برنامه: 179MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *