پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Nonstop Knight برنامه شوالیه بی وقفه برای اندروید

دانلود بازی Nonstop Knight برنامه شوالیه بی وقفه برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Nonstop Knight برنامه شوالیه بی وقفه برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Nonstop Knight عنوان یک بازی سرگرم کننده و پرطرفدار در حوزه بازی های نقش آفرینی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی شوالیه بی وقفه توانسته تاکنون آمار دانلود بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی را به خود اختصاص داده و همچنین امتیازات خیلی خوبی را در این زمینه کسب کند. داستان بازی اینگونه است که شما در نقش یک شوالیه باید به مبارزه با دشمنان در سیاهچاله بپردازید. میتوان گفت که شما نقش چندانی را در اراده شوالیه نخواهید داشت. به طور کلی شوالیه به سمت جلو حرکت کرده و مبارزه میکند. شما باید مقداری از اعمال وی را کنترل کنید که در ادامه به آنها میپردازیم.

دانلود بازی Nonstop Knight

دانلود بازی Nonstop Knight برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی شوالیه بی وقفه به راحتی ساعت ها خود را مشغول یک بازی زیبا کرده و از دنیا فارغ شوید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Rolly Legs اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم میتوان گفت که شوالیه مسیر خود را میپیماید و با دشمنان درگیر خواهد شد و شما بایستی در این درگیری ها به وی کمک کنید. از جمله کمک های شما میتوان به وجود قدرت هایی که در پایین صفحه قرار دارد اشاره کرد. شما قادر خواهید بود در میان قدرت هایی که شوالیه داستان دارد سه عدد را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. در مبارزه با دشمنان با استفاده از قدرت هایی که در اختیار شما قرار دارد آنها را نابود کنید. با پیشروی در بازی قدرت های بیشتری برای شما آنلاک شده و قادر خواهید بود که استفاده کنید.

با دانلود بازی Nonstop Knight در قالب یک شوالیه به جنگ دشمنانتان بروید!!

دانلود بازی Nonstop Knight

در دانلود بازی Nonstop Knight صحنه های مبارزه و اکشن بالا به کاربران هدیه شده که میتوانند بازی را به صورت هرچه تمام تر زیبا کرده و مخاطب را به بازی جذب کنند. شما قادر خواهید بود که سلاح ها و اسکین خود را ارتقا بدهید. در هر مرحله از بازی شما باید با دشمنان متفاوتی مبارزه کرده و در آخر نیز با رئیس آنها روبه رو خواهید شد. با کشتن رئیس ها نیز صندوق هایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که ابزار و ویژگی های جدید را در اختیار شما قرار خواهد داد. بازی از اکشن خوب و ویژگی های خیلی خوبی بهره میبرد اما به دلیل روال همیشگی بازی امکان دارد برای بعضی افراد پس از مدتی این روال تکراری به نظر بیاید! در کل بازی Nonstop Knight را میتوان یک بازی خوب برای سرگرمی دانست و ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

دانلود بازی Nonstop Knight

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود شوالیه بی وقفه برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • وجود دشمنان متفاوت
  • وجود دشمنان بزرگتر به نام رئیس
  • امکان ارتقا اسکین
  • امکان آنلاک کردن قدرت هایی برای مبارزه
  • امکان استفاده از 3 قدرت در مبارزه
  • امکان آزاد سازی ویژگی ها و ابزار جدید
  • و…

دانلود Nonstop Knight اندروید رایگان جدید

با دانلود بازی Nonstop Knight ساعت ها خود را مشغول کرده و از گذر زمان غافل باشید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی داشته باشید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Dune تجربه بازی کردن خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Nonstop Knight برنامه شوالیه بی وقفه برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: flaregames.com

نام انگلیسی: Nonstop Knight

نام فارسی: شوالیه بی وقفه

نسخه برنامه: 2.20.0

حجم برنامه: 80MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *