پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی OVERDOX برنامه اوردوکس برای اندروید

دانلود بازی OVERDOX برنامه اوردوکس برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی OVERDOX برنامه اوردوکس برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. OVERDOX عنوان یک بازی عالی و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. از جمله ویژگی های عالی سیستم عامل اندروید میتوان به وجود تنوع بالا برای برنامه های قابل نصب بر روی این سیستم عامل اشاره کرد. بازی OVERDOX آنلاین بودن و فضایی کاملا  رقابتی و هیجان انگیز را برای کاربران فراهم خواهد کرد. در بازی اوردوکس شما باید بر سر پیروزی و قهرمان شدن با دیگر رقبای خود که رقبایی واقعی میباشند مبارزه کنید. بازی بدلیل آنلاین بودن، تمامی رقبایی که به شما پیشنهاد خواهد داد کاربرانی از سراسر دنیا میباشند که همگی بر سر قهرمان شدن نبر خواهند کرد.

دانلود بازی OVERDOX

دانلود بازی OVERDOX برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی اوردوکس هیجان و اکشن بالا را به خود هدیه داده و ساعت ها مشغول مبارزه باشید. برای بازی کردن در OVERDOX خاطر جمع باشید که دارای سرعت اینترنت خوبی هستید که بازی را بدون هیچ مشکلی و با سرعت بالا اجرا کنید. به طور کلی تمامی بازی های آنلاین نیاز به اینترنتی با سرعت دارند که بتوان نتیجه خوبی داشت. در بازی OVERDOX شما میتوانید مراحل را یک به یک با مقابله شدن با رقبایی واقعی از سراسر دنیا پشت سر گذاشته و به ارتقا آپشن های شخصیت خود و شخصی سازی آن بپردازید. در بازی اوردوکس شما میتوانید از میان 12 قهرمان و مبارزه یکی را به عنوان مبارز خود انتخاب کرده و وارد رقابت ها شوید. در نظر داشته باشید که هر شخصیتی در بازی دارای ویژگی ها و قدرت ها منحصر به فرد خود میباشد.

با دانلود بازی OVERDOX با پیش رفتن مراحل قدرت خودتان را افزایش دهید!!

دانلود بازی OVERDOX

دانلود بازی OVERDOX به شما کمک میکند که از گذر زمان قافل بوده و ساعت ها به زمین میخکوب باشید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Hashiriya Drifter اشاره کرد. در بازی OVERDOX شما میتوانید از سلاح ها و امکانات متفاوتی برای پیروز شدن در نبرد استفاده کنید. بازی از گیم پلی جذاب و کیفیت خیلی خوبی برخوردار است. برای پیروز شدن بر رقبای خود قادر خواهید بود نیرو، توانایی، سرعت و… شخصیت خود را ارتقا داده و آنها را قدرتمند تر کنید. بازی از ساختاری عالی و حرفه ای برخوردار است که نظر طرفداران حرفه ای بازی های اکشن را به خود جلب کرده است. کنترل بازی نیز به راحتی امکان پذیر بوده و شما با استفاده از دکمه های مجازی لمسی که برایتان تعبیه شده است میتوانید به راحتی بازی را اجرا و ادامه دهید. گرافیک بازی نیز از جمله ویژگی های مثبت آن میباشد.

دانلود بازی OVERDOX

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود اوردوکس برای اندروید به صورت رایگان

  • آنلاین بودن بازی
  • حجم مناسب برنامه
  • کیفیت خیلی خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی جذاب
  • امکان رقابت با رقبایی واقعی
  • امکان انتخاب کاراکتر خود از میان 12 قهرمان متفاوت
  • دارا بودن هر قهرمان از یک قدرت خاص
  • طراحی حرفه ای بازی
  • امکان ارتقا تمامی ویژگی های قهرمان
  • اکشن بالا
  • اعتیاد آور
  • و…

دانلود OVERDOX اندروید رایگان جدید

بازی OVERDOX را میتوان یکی از بهترین بازی ها برای گذراندن اوقات فراغت دانست که ما میتوانید در آخر این پست بازی را با لینک مستقیم از سرور های قدرتمند ایزی پی سی دانلود کنید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک بازی دیگر را نیز به شما معرفی کنیم. با دانلود بازی Hot Slide ساعت ها خود را مشغول کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی OVERDOX برنامه اوردوکس برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  1. ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
  2.  فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.haegin.overdox را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
  3.  بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 6.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: haegin.kr

نام انگلیسی: OVERDOX

نام فارسی: اوردوکس

نسخه برنامه: 2.1.5

حجم برنامه: 71MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *