پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Pastel Girl برنامه دختر نقاشی شده برای اندروید

دانلود بازی Pastel Girl برنامه دختر نقاشی شده برای اندروید

1
(1)

دانلود بازی Pastel Girl برنامه دختر نقاشی شده برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پسن برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Pastel Girl عنوان یک بازی سرگرم کننده دخترانه پرطرفدار میباشد که در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. این بازی تاکنون توانسته آمار دانلود بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران سراسر دنیا را به خود اختصاص داده، همچنین امتیازات خیلی خوبی را در این زمینه بدست آورد. این برنامه یک بازی شبیه سازی در حوزه بازی های کودکانه میباشد که قصد داریم توضیحات لازمه را همراه با لینک دانلود این برنامه را در اختیار شما کاربران سایت ایزی پی سی قرار دهیم. ما هموراه سعی کرده اییم بازی های مخصوص به سیستم عامل اندروید و ویندوز در موضوعات متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهیم.

دانلود بازی Pastel Girl

دانلود بازی Pastel Girl برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی دختر نقاشی شده میتوان گزینه خوبی برای سرگرمی و حتی آموزش کودکان بوده و آنها را سرگرم کند. از دیگر بازی ها میتوان به دانلود kleptocats 2 اشاره کرد. ما همواره سعی کرده اییم که بازی های مخصوص به بزرگسالان و کودکان را در اختیار کاربران قرار دهیم. حال سورپرایزی را برای کاربران کودک فراهم آورده اییم. بازی از گیم پلی ساده پشتیبانی میکند به گونه ای که شما دختر نقاشی شده داستان بازی را در اختیار داشته ایید و قادر خواهید بود که لباس ها و کفش های متنوع را امتحان کنید. بازی بسیار روان و ساده بود و لازم نیست که کار خاصی را انجام دهید. تنها کافی است که انگشت خود را به سمت راست و چپ، بالا و پایین حرکت داده و به امکانات بازی دست پیدا کنید. در آخر بازی نیز با استفاده کردن انوع لباس ها میتوانید نتیجه به اشتراک بگذارید.

دانلود بازی Pastel Girl

با دانلود بازی Pastel Girl کودک خود را ساعت ها سرگرم کنید. همانگونه که اشاره کردیم بازی از سادگی خاصی برخوردار است و لباس ها، کفش ها و… در قسمت پایین صفحه برای شما به نمایش خواهد در آمد. در بازی Pastel Girl شمنا بنابر سلیقه خود میتوانید هر لباس، کفش، دامن و… را برای شخصیت بازی انتخاب کرده و زیبایش کنید. لباس های متنوعی در اختیار شما خواهد بود که میتوانید حتی آنها را بیشتر نیز کنید. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه بازی به لباس ها و ویژگی ها بیشتری نیز دست پیدا کرد و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. کلیت بازی اینگونه میباشد که شما باید شخصیت دخترانه بازی را با لباس های زیبا و ویژگی هایی که در اختیار شما قرار دارد زیبا کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با دانلود بازی Pastel Girl شخصیتتان را با سلیقه خودتان طراحی کنید!!

دانلود بازی Pastel Girl

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود دختر نقاشی شده برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • گیم پلی ساده
  • سرگرم کننده برای کودکان
  • گرافیک زیبا برنامه
  • حجم مناسب اپلیکیشن
  • امکان استفاده از لباس ها و کفش ها متنوع
  • امکان افزودن لباس ها و ویژگی های بیشتر برای تزئین شخصیت بازی
  • امکان ذخیره سازی و انجام ادامه بازی در زمانی دیگر
  • امکان تزئین پست زمینه
  • و…

دانلود Pastel Girl اندروید رایگان جدید

برنامه Pastel Girl را میتوان یکی از بازی های خوب برای کودکان و به ویژه دختران دانست که لینک دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان قرار گرفته است. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Nonstop Knight ساعت ها مشغول بازی کردن باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Pastel Girl برنامه دختر نقاشی شده برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: seyeonsoft.net

نام انگلیسی: Pastel Girl

نام فارسی: دختر نقاشی شده

نسخه برنامه: 2.5.8

حجم برنامه: 62MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *