پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Pixel Rush اپلیکیشن هجوم پیکسل برای اندروید

دانلود بازی Pixel Rush اپلیکیشن هجوم پیکسل برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Pixel Rush اپلیکیشن هجوم پیکسل برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Pixel Rush عنوان یک اپلیکشین سرگرم کننده و زیبا در حوزه بازی های تفننی میباشد که در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. تمامی افراد به نوبه خود اوقاتی را دارند که خالی بوده و به دنبال روشی برای پر کردن آن زمان میگردند. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما عزیزان معرفی کنیم که قادر خواهد بود با گیم پلی زیبا و روان خود ساعت ها شما را مشغول کند. بازی هجوم پیکسل از ویژگی جدید برخوردار بوده که شاید خیلی از بازی های این دوره از این قابلیت برخوردار نباشند. شما میتوانید بازی را در حالت 60 فریم بر ثانیه اجرا کنید.

دانلود بازی Pixel Rush

دانلود بازی Pixel Rush برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی هجوم پیکسل از جمله بازی های روان با گیم پلی ساده و نه سخت میباشد که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از دیگر برنامه هایی که میتوان به آنها اشاره کرد، دانلود بازی Ailment میباشد. شما وظبفه دارید که کاراکتر اصلی بازی که از پیکسل هایی کوچک تشکیل شده است هدایت کنید. در این مسیر موانعی بر سر راه شما قرار خواهد گرفت که شما باید با استفاده از مهارت خود با نهایت سلامت شخصیت داستان را از این موانع عبور دهید. هربار که شما با موانع برخورد کنید پیکسل های تشکیل دهنده شما خواهند ریخت. این امر سبب میشود که شخصیت بازی کوچک و کوچک تر شود. شخصیت داستان را به نقطه نهایی هر مرحله برسانید و از این طریق مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید.

با دانلود بازی Pixel Rush یک بازی بسیار سرگرم و ساده را روی تلفن همراهتان داشته باشید!!

دانلود بازی Pixel Rush

بازی Pixel Rush اندروید نسخه جدید را دریافت کرده و نهایت استفاده را ببرید. شخصیت داستان را از موانع سخت و مکانیکی بر سر راه وی قرار دارد بگذرانید. البته آیتم هایی نیز برای شما قرار گرفته است که با برخورد به موانع که باعث نابود شدن و ریزش کاراکتر شما میشود، آن را بازسازی کنید. پیکسل های جداگانه ای نیز در مسیر قرار دارد که شما با گرفتن آنها میتوانید شخصیت داستان خود را بازسازی کنید. البته ناگفته نماند هرچه که تعداد پیکسل های باقی مانده بیشتر باشد امتیازات دریافتی نیز بیشتر خواهد شد. در واقع در بازی هجوم پیکسلی شما باید فرار پیکسلی را انجام دهید. یعنی با استفاده از حرکات متعدد و جا به جا شدن نگذارید که موانع با شما برخورد کرده و شما را به قطعات ریز تبدیل کنند. شما میتوانید با جمع آوری ستاره ها شخصیت خود را ارتقا دهید، که ویژگی عالی میباشد.

دانلود بازی Pixel Rush

برخی امکانات دانلود هجوم پیکسل برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت زیبا اپلیکیشن
  • امکان ارتقا کاراکتر بازی
  • وجود موانعی متفاوت برای متوقف سازی شما
  • وجود آیتم هایی برای بازسازی شخصیت داستان در هنگام بازی
  • گیم پلی زیبا، ساده و روان
  • و…

دانلود بازی Pixel Rush جدید برای اندروید

بازی فرار پیکسلی میتواند با وجود گیم پلی زیبا شما را به راحتی سرگرم کرده و از خود زده نکند. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را کسب کنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Baby Manor ساعت ها مشغول بازی کردن باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Pixel Rush اپلیکیشن هجوم پیکسل برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: saygames.by

نام انگلیسی: Pixel Rush - Epic Obstacle Course Game

نام فارسی: هجوم پیکسل

نسخه برنامه: 1.5.1

حجم برنامه: 101MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *