پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Pocket Mine 3 اپلیکیشن معدنچی گنج 3 مخصوص اندروید

دانلود بازی Pocket Mine 3 اپلیکیشن معدنچی گنج 3 مخصوص اندروید

1
(1)

دانلود بازی Pocket Mine 3 اپلیکیشن معدنچی گنج 3 مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. بازی معدنچی گنج 3 یک بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا در حوزه بازی های آرکید بوده که این نسخه ای که ما قصد دارید برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم نسخه سوم و جدیدترین نسخه از این بازی میباشد. این بازی مخصوص اندرویدفون های سراسر دنیا اعم از سامسونگ، ال جی، شیاومی و… به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک معدنچی گنج خواهید بود که جزایر مختلف را سبب کاوش و یافتن طلا و جواهرات طی کرده و به کنده کاری در آنها میپردازید. تمامی اجناس قیمتی که در هنگام کندن یافتید را برای خود برداشته و از آنها به صورت دلخواه استفاده کنید.

دانلود بازی Pocket Mine 3

دانلود بازی Pocket Mine 3 با لینک مستقیم

بازی Pocket Mine 3 یک بازی عالی و زیبا در سبک بازی های آرکید بوده که میتواند یار خوبی برای تنهایی شما باشد. از دیگر گزینه ها میتوان به بازی Hellrider 3 اشاره کرد. جزایر مختلف سفر کرده و تمامی اجناس معدنی و قیمتی موجود در آنها را استخراج کنید. با دقت مشکلات و موانع را کنار گذاشته و به آنچه که نیاز دارید دست پیدا کنید. این بازی از گرافیک خوبی برخوردار است به گونه ای که شما قادر خواهید بود که جزئیات را به صورت کاملا مشاهده کنید. امکان سفارشی سازی کاراکتر مورد نظر نیز برای شما وجود دارد. شما قادر خواهید بود با آیتم ها و گزینه هایی که در اختیار شما قرار دارد به شخصی سازی هرچه بیشتر کاراکتر خود پرداخته و آن را مشابه سلایق خود کنید. معدنچی گنج 3 یک از بهترین بازی ها در نوع آرکید بوده و میتواند انتخاب خوبی باشد.

دانلود بازی معدنچی گنج 3

بازی Pocket Mine 3 توسط کاربران زیادی در سراسر دنیا دریافت شده و همچنین توانسته امتیازات خوبی را بدست آورد. بازی معدنچی گنج 3 میتوانید یکی از گزینه های خوب برای کسانی که به بازی های ساده اندروید علاقه دارند باشد. امیدواریم که با نصب این بازی بهترین اوقات را پشت سر بگذارید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Sea Port یا بندر تجاری به سادگی وقت های خالی روزانه خود را پر کنید. برای دانلود این بازی تنها کافی است که بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود معدنچی گنج 3 به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • سادگی گیم پلی این اپلیکیشن
  • امکان شخصی سازی کاراکتر
  • وجود بیش از 10 جزیره مختلف برای کاوش
  • وجود موانع برای دشوار کردن بازی
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Pocket Mine 3 اپلیکیشن معدنچی گنج 3 مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: pocketmine3.com

نام انگلیسی: Pocket Mine 3

نام فارسی: معدنچی گنج 3

نسخه برنامه: 15.3.0

حجم برنامه: 94MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *