پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Ragduel اپلیکیشن دوئل عروسکی برای اندروید

دانلود بازی Ragduel اپلیکیشن دوئل عروسکی برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Ragduel اپلیکیشن دوئل عروسکی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Ragduel عنوان یک بازی سرگرم کننده، زیبا و پرطرفدار در حوزه بازی های آرکید و اکشن در نوع شبیه ساز میباشد که در اختیار کاربران سرار دنیا قرار گرفته است. بازی دوئل عروسکی از داستانی پیچیده و سخت پشتیبانی نمیکند. در واقع استودیو بازی سازی VOODOO همواره سعی کرده که بازی هایی کم حجم با گیم پلی زیبا را در اختیار کاربران قرار دهد و بدون شک در این امر نیز موفق بوده است. داستان بازی مربوط به غرب وحشی میباشد در جایی که افراد و شخصیت های متفاوت به دوئل های همیشگی خود میپردازند. حال شما در نقش یک کاراکتر قدرتمند در این حوزه میباشید که قرار است با افراد زیادی به دوئل بپردازد.

دانلود بازی Ragduel

دانلود بازی Ragduel برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی دوئل عروسکی گیم پلی زیبا و نه سخت را برای خود به رامغان بیاورید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Touchdown Master اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم شما در نقش یک شخصیت عروسکی در غرب وحشی هستید که قرار است هیجان های زیادی را تجربه کند. از جمله نکات قابل توجهی که باید به آنها اشاره کرد شخصیت های داستان بازی میباشند. شما باید کنترل شخصیت هایی را بر عهده بگیرید که مانند عروسک های خیمه شب بازی بوده و ساختاری پارچه ای تشکیل شده اند. از جمله نکاتی که سبب تفاوت این بازی با دیگر بازی ها میشود همین امر میباشد. در بازی Ragduel شما باید هدف خود که همان شخصی که با آن رقابت میکنید میباشد را مشخص کرده و قبل از آنکه او به شما تیر اندازی کند آن را از پا در بیاورید.

دانلود بازی Ragduel

دانلود بازی Ragduel اندروید از جمله بازی های آرکید زیبا و سرگرم کننده میباشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. نحوه شلیک در این بازی نیز متفاوت میباشد و شما باید با شلیک کردن به زمین و حرکت دادن دست شخصیت بازی هدف را به سمت شخص مورد نظر بکشانید. علاوه بر آن برای آنکه دست کاراکاتر داستان بازی به سمت بالا کشیده شود شما باید در نقطه درستی شلیک کرده و باعث این امر شوید. ویژگی هایی نیز برای شما در نظر گرفه شده است که از آنها میتوان به ارتقا شخصیت بازی اشاره کرد. شما میتوانید با گذراندن مراحل و بدست آوردن سکه ها به ارتفا آیتم هایی مانند اسکین و لباس های گوناگون به بازی خود رنگ و لعاب خاصی ببخشید.

با دانلود بازی Ragduel مانند یک حرفه ای به دوئل بپردازید!!

دانلود بازی دوئل عروسکی

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود دوئل عروسکی برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم مناسب برنامه
  • کیفیت زیبا اپلیکشین
  • داستان زیبا و هیجان آور غرب وحشی
  • وجود شخصیت های متفاوت برای مبارزه با آنها
  • امکان ارتقا لباس و اسکین شخصیت بازی
  • گیم پلی زیبا و روان
  • سرگرم کننده
  • و…

دانلود Ragduel برای اندروید رایگان جدید

بازی Ragduel ساعت ها شما را مشغول کرده و گیم پلی زیبا را به شما هدیه خواهد داد. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را کسب کنید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Knock’em All ساعت ها خود را مشغول کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Ragduel اپلیکیشن دوئل عروسکی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Ragduel

نام فارسی: دوئل عروسکی

نسخه برنامه: 1.10.4

حجم برنامه: 103MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *