پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Rolly Legs برای اندروید اپلیکیشن رقابت ربات ها

دانلود بازی Rolly Legs برای اندروید اپلیکیشن رقابت ربات ها

0
(0)

دانلود بازی Rolly Legs برای اندروید اپلیکیشن رقابت ربات ها به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Rolly Legs عنوان یک بازی بسیار زیبا و جذاب در حوزه بازی های آرکید و تفننی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. در این پست میخواهیم بازی دیگری از استودیو خلاق VOODOO را به شما عزیزان معرفی کنیم که تاکنون توانسته آمار دانلود بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است. این استودیو خلاق همواره بازی های خود را در سبک آرکید روانه بازار کرده اما از ویژگی های خاص آن میتوان به تفاوت گیم پلی بازی های ارائه شده نسبت به یکدیگر اشاره کرد. بازی Rolly Legs از گیم پلی جذاب و رقابتی برخوردار میباشد که میتواند ساعت ها شما را مشغول کند.

دانلود بازی Rolly Legs

دانلود بازی Rolly Legs برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی رقابت ربات ها ساعت ها به زمین میخکوب شوید! از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Dune اشاره کرد. داستان بازی اینگونه است که شما کنترل یک ربات گرد را در اختیار دارید. در این بازی رقبایی نیز برای شما در نظر گرفته شده که ظاهری مشابه ربات شما دارند. شما باید در مسیر هایی که برایتان در نظر گرفته شده است، با وجود سراشیبی ها، سرابالایی هایی و موانعی که در آنها وجود دارند خود را به خط پایان برسانید. هر رباتی که بتواند زوتر به خط پایان برسد برنده بازی خواهد بود. استودیو VOODOO در این بازی نیز از رنگ بندی های زیبایی استفاده کرده که میتواند جذابیت خاصی برای کاربر داشته باشد. بازی به طور کلی از گیم پلی زیبا، نه چندان سخت و آسان پشتیبانی میکند که میتواند مناسب هر سنی باشد.

با دانلود بازی Rolly Legs موانع را رد کنید و توانایی هایتان به رخ دوستانتان بکشید!!

دانلود بازی Rolly Legs

در دانلود بازی Rolly Legs اندروید پس از آنکه به خط پایانی برسید بازی تمام نخواهد شد. هنگامی که به خط پایان رسیدید شما باید با پرتابی بلند و با شدت بیشترین مسافت ممکنه را طی کنید و امتیاز نهایی خود را بدست آورید. چگونگی پرش نیز به عهده خود شما میباشد که باید شرایط را سنجیده و در بهترین زمان ممکنه پرش خود را انجام دهید. بازی از سراشیبی ها و سرابالایی هایی تشکیل شده که در هریک از آنها شما باید به گونه خاصی عمل کنید. ربات ها همانطور که اشاره کردیم دایره ای مانند و گرد هستند و این امر سبب میشود که در سراشیبی ها با سرعت بالا حرکت کنند. گزینه ای برای شما وجود دارد که در هنگام برخورد با سرابالایی برای به سمت بالا رفتن قادر خواهید بود که دست و پای ربات خود را آزاد کرده و به مسیر ادامه دهید.

دانلود بازی Rolly Legs

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود رقابت ربات ها برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • گرافیک زیبای اپلیکیشن
  • گیم پلی زیبا
  • وجود رقبای هم شکل
  • رنگ بندی های زیبا
  • امکان ارتقا ربات
  • وجود مسیر هایی با فراز و نشیب های بسیار
  • امکان رکورد زنی و اشتراک گذاری آن با دیگران
  • و…

دانلود Rolly Legs اندروید رایگان جدید

در بازی Rolly Legs امکان ارتقا نیز برای شما فراهم شده است. شما میتوانید که با برنده شدن در مراحل امتیازاتی را بدست آورده و با مراجعه به قسمت فروشگاه به سفارشی سازی ربات خود بپردازید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Push’em all تجربه یک بازی سرگرم کننده را داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Rolly Legs برای اندروید اپلیکیشن رقابت ربات ها

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Rolly Legs

نام فارسی: رقابت ربات ها

نسخه برنامه: 3.2.3

حجم برنامه: 48MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *