پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Sea Port اپلیکیشن بندر تجاری مخصوص اندروید

دانلود بازی Sea Port اپلیکیشن بندر تجاری مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی Sea Port اپلیکیشن بندر تجاری مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی فراهم شده است. یک بازی بسیار زیبا و خوش ساخت در نوع بازی های شبیه ساز ساخت شهر و محموله های کشتی رانی است که به صورت رایگان برای کاربران عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک تاجر بوده که قصد دارد یک جزیره را گسترش داده و به یک قطب گردشگری، تجاری و تفریحی تبدیل کند. شما برای اینکار باید یک بندر بزرگ را احداث کرده و کشتی های زیادی را در اختیار گرفته و به مناطق مختلف سفر کنید. شما با استفاده از کشتی ها محموله های اقتصادی و تجاری را جا به جا کرده و از این طربق درآمد کسب خواهید کرد. وقت تجارت فرا رسیده است.

دانلود برنامه Sea Port

دانلود بازی Sea Port با لینک مستقیم

بازی Sea Port یک بازی استراتژیکی عالی برای گذراندن اوقات فراغت شما میباشد. از دیگر بازی هایی که میتوان به شما معرفی کرد میتوان به بازی Last Empire – War Z اشاره کرد. در ابتدای بازی بندر تجاری قسمت های آموزشی برای آشنایی کامل با نوع بازی برای شما عزیزان پخش خواهد شد. شما باید در حین بازی مراقب نیرو های کاری خود باشید زیرا که اگر چشم شما را دور ببیند دست از کار خواهند کشید. این بازی گرافیکی انیمیشنی دارد که شما را میخکوب به زمین خواهد کرد. در این بازی شما باید همانند یک مدیر تمام عیار عمل کرده و حواستان به تمامی نکات باشد. شما قادر خواهید بود برای کسب درامد به ماهیگیری نیز بپردازید. اما در قسمت خشکی مشغول به ساخت یک شهر ساحلی خواهید شد که در آن ساختمان هایی باید بنا شوند.

با دانلود بازی Sea Port به مدیریت یک بندر تجاری به صورت حرفه ای بپردازید!!

دانلود بازی Sea Port

در بازی Sea Port شما به یک مدیر تمام عیار تبدیل خواهید شد که علاوه بر کشتیرانی و ماهیگیری برای کسب درآمد مشغول به ساخت شهر ساحلی و ساختمانهای در آن خواهید شد. پس وقت آن رسیده که همه جوره مدیریتی را بر عهده بگیرید. امیدواریم که با تصب این بازی بهترین اوقات را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه کارامد را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه PhotoRoom به راحتی به ویرایش تصاویر خود پرداخته و آماده اشتراک در فضای مجازی کنید.

دانلود بازی Sea Port

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود اپلیکیشن بندر تجاری به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب بازی
  • آنلاین بودن بازی
  • کفیت زیبا برنامه
  • گیم پلی زیبا
  • مدیریت کشتی ها و شهر ساحلی
  • سرگرم کننده و اعتیاد آور
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Sea Port اپلیکیشن بندر تجاری مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: portal.pixelfederation.com

نام انگلیسی: Sea Port: Build Town & Ship Cargo in Strategy Sim

نام فارسی: بندر تجاری

نسخه برنامه: 1.0.204

حجم برنامه: 59MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *