پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Stack Colors برنامه دسته رنگ ها برای اندروید

دانلود بازی Stack Colors برنامه دسته رنگ ها برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Stack Colors برنامه دسته رنگ ها برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Stack Colors یک بازی بسیار سرگرم کننده و رکورد زنی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. با دانلود بازی دسته رنگ ها ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کرده و از آن لذت ببرید. بازی از روندی زیبا و هیجانی پشتیبانی میکند که از ویژگی های عالی آن به قسمت رکورد زنی آن میتوان اشاره کرد. روند بازی به یک صورت میباشد و شما در تمامی مراحل بازی یک عمل را باید انجام دهید. تمامی سعی و تلاش خود را بکنید که بتوانید به یک رکورد عالی دست پیدا کنید. دوستان خود را جمع کرده و ببینید چه کسی میتواند بهترین رکورد را در کمترین زمان ممکنه به ثبت برساند.

دانلود بازی Stack Colors

دانلود بازی Stack Colors برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی دسته رنگ ها خود را ساعت ها مشغول یک بازی پر هیجان و سرگرم کننده بکنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Helix Jump اشاره کرد. برای دانلود بازی معرفی شده تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید. بازی از دو قسمت تشکیل شده است. شخصیت داستان بازی به صورت خودکار به سمت جلو حرکت کره و شما تنها باید او را به سمت راست و یا چپ هدایت کنید. دسته هایی از رنگ های متفاوت مانند زرد، آبی، سبز و قرمز پیش روی شما قرار دارد. شما باید یکی از این دسته ها را انتخاب کرده و به جمع آوری تمامی آنها بپردازید. در نظر داشته باشید هر رنگی را که انتخاب کنید، دیگر نمیتوانید رنگ دیگری را بردارید و باید تمامی قالب های همان رنگ را بر روی هم تلمبار کنید.

شما با دانلود بازی Stack Colors یکی از جذاب ترین بازی های مینیمال اندرویدی را روی تلفن همراهتان داشته باشید.

دانلود بازی Stack Colors

با دانلود بازی Stack Colors خود و دوستانتان را مشغول یک بازی رکورد زنی و هیجان انگیز کنید. به محض رسیدن به دروازه های مخصوصی که در بازی وجود دارد رنگ دسته های جمع آوری شده عوض خواهد شد و شما باید شروع به جمع آوری دسته های دیگر کنید. تلاش خود را بکنید که تا حد توانتان تکه های بیشتری را جمع آوری کنید. در قسمت دوم بازی پس از آنکه به نقطه پایانی رسیدید وقت آن میشود که با سرعت بالا به دسته های جمع آوری شده ضربه بزنید. آخرین تکه از دسته جمع آوری شده که به دورترین نقطه پرتاب خواهد شد نشان دهنده امتیاز شما میباشد. البته ناگفته نماند که پس از آنکه به نقطه پایانی رسیدید بلافاصله بر روی صفحه ضربه زده که آدمک داستان بازی سرعت و شتاب بالایی بگیرد و نتیجه بهتری بدست آید.

با دانلود بازی Stack Colors با دوستانتان به رکورد های عجیب و غریبی برسید!!

دانلود بازی دسته رنگ ها

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود دسته رنگ ها به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی ساده و زیبا
  • امکان رکورد زنی
  • مسابقه بر سر رکورد با دوستان خود
  • وجود رنگ بندی هایی زیبا
  • وجود آیتم هایی برای سخت شدن بازی
  • و…

دانلود Stack Colors اندروید رایگان جدید

بازی Stack Colors شما را میتواند ساعت ها مشغول کرده و هیجان را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر به دنبال بازی برای اوقات فراغت خود هستید، بازی دسته رنگ ها میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Flying Arrow خود را مشغول به بازی کردن کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Stack Colors برنامه دسته رنگ ها برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Stack Colors

نام فارسی: دسته رنگ ها

نسخه برنامه: 4.5.9

حجم برنامه: 95MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *