پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Stickman Master استاد قهرمان برای اندروید

دانلود بازی Stickman Master استاد قهرمان برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Stickman Master استاد قهرمان برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Stickman Master عنوان یک بازی سرگرم کننده، اعتیاد آور و کم حجم برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تاکنون بازی های متفاوتی مخصوص سیستم عامل اندروید را در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. بازی استاد قهرمان از سبک اکشن بهره میبرد که میتواند به زیبایی بازی اضافه کرد و آن را زیبا کند. در واقع نام کامل بازی Stickman Master: League Of Shadow – Ninja Legends میباشد که در کشور تایلند ساخته شده و در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی استاد قهرمان از سبک خیلی خوبی برخوردار بوده و نسبت به حجم مصرفی از کیفیت خیلی خوبی نیز برخوردار میباشد.

دانلود بازی Stickman Master

دانلود بازی Stickman Master برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی استاد قهرمان برای اندروید میتواند یکی از بهترین ابزار هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته که بتوانند ساعت ها خود را مشغول بازی کردن کنند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Stickman Ghost 2: Galaxy Wars که یک بازی جذاب به نام آدمک شبح شکل 2 نبرد کهکشان برای اندروید میباشد، اشاره کرد. بازی Stickman Master از طراحی دو بعدی پشتیبانی میکند که کاربران باید در نقش یک نینجا کار کشته و استاد نقش آفرینی کرده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. دنیای بازی استاد قهرمان توسط شیاطین احاطه شده و شما باید که به آزاد سازی این دنیا بپردازید. به منظور مقابله با دشمنان شما باید که از سلاح های متفاوتی که در اختیار شما قرار میگیرد استفاده کنید.

با دانلود بازی Stickman Master به جنگ شیاطین بروید!!

دانلود بازی Stickman Master

دانلود نرم افزار استاد قهرمان برای اندروید به صورت رایگان

دانلود بازی Stickman Master استاد قهرمان برای اندروید از مراحل زیبایی برخوردار بوده و کاربران میتوانند که به ارتقا موارد مورد نیاز خود بپردازند. دانلود بازی معرفی شده در سه نوع بازی ساده، متوسط و سخت قابل اجرا میباشد که همه چیز در این قسمت بستگی به کاربران دارد. جوایز و ویژگی های متفاوتی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که بتوانند یک نتیجه عالی را کسب کنند. در واقع بازی از ویژگی عالی نیز برخوردار میباشد که از جمله آن میتوان به وجود بخش Arena اشاره کرد که امکان پلی دادن به صورت آنلاین را برای کاربران فراهم میسازد. در واقع شما میتوانید که در بازی Stickman Master به دو صورت آفلاین و آنلاین به پلی دادن بپردازید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود بازی Stickman Master نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Stickman Master استاد قهرمان برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی برای نصب به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: unimob.com.vn

نام انگلیسی: Stickman Master

نام فارسی: استاد قهرمان

نسخه برنامه: 1.9.2

حجم برنامه: 108MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *