پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی The Vikings آدمک های وایکینگ برای اندروید

دانلود بازی The Vikings آدمک های وایکینگ برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی The Vikings آدمک های وایکینگ برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. The Vikings عنوان یک بازی عالی، سرگرم کننده، اعتیاد آور و مهیج برای سیستم عامل اندروید میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. سیستم عامل اندروید از خوبی های بسیاری بهره میبرد که از جمله آنها میتوان به تنوع بالا بازی ها اشاره کرد. وایکینگ ها همانطور که میدانید از قومیت های اسکاندیناوی بودند که علاقه خاصی نیز به تبر داشته و در نبر های خود از تبر استفاده میکردند. در بازی The Vikings نیز شیوه متفاوتی پیش گرفته شده است که آن را میتوان استفاده از تبر به منظور از بین بردن دشمنان نامید. در ادامه پست با ما همراه باشید.

دانلود بازی The Vikings آدمک های وایکینگ

دانلود بازی The Vikings آدمک های وایکینگ برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی آدمک های وایکینگ برای اندروید میتواند یکی از بهترین نرم افزار هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه The Archers 2 که یک بازی کم حجم به نام کمانداران 2 برای اندروید میباشد، اشاره کرد. بازی The Vikings به صورت خیلی معمولی خشن بوده و به منظور از بین بردن دشمنان کاربران باید که از تبر هایی که در اختیار آنها قرار دارد استفاده کرده و دشمنان خود را به دو نیم تقسیم کنند. بازی از کارایی ساده ای نیز برخوردار میباشد. به این صورت که تنها کافی است صفحه نمایش تلفن همراه خود را لمس کرده و زاویه پرتاب را تعیین کنید. به این صورت تبر نیز به همان شکلی که شما میخواهید پرتاب شده و دشمنان را از بین خواهد برد.

دانلود بازی اندروید جدید به صورت رایگان

دانلود بازی The Vikings آدمک های وایکینگ برای اندروید ویژگی های عالی در اخیتار کاربران قرار میدهد که از جمله آنها میتوان به در اختیار داشتن صدها مرحله متفاوت و جذاب اشاره کرد. ابزار ها و سلاح های مختلفی نیز در اختیار کاربران قرار میگیرد که بتوانند هیجان را برای خود به ارمغان آورذه و نهایت استفاده را ببرند. در صورت نیاز داشتن به هیجان بیشتر شما میتوانید که به اینترنت متصل شده و یک بازی هیجان انگیز را در برابر دیگر کاربران در سراسر دنیا داشته باشید. امکان بازی به صورت آفلاین نیز فراهم شده است که بازی The Vikings بتوانند کاربران را ساعت ها به زمین میخکوب کند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود بازی The Vikings نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی The Vikings آدمک های وایکینگ برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: The Vikings

نام فارسی: آدمک وایکینگ

نسخه برنامه: 1.0.8

حجم برنامه: 27MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *