پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Trojan War – بازی جنگ تروجان اندروید

دانلود بازی Trojan War – بازی جنگ تروجان اندروید

1.3
(4)

دانلود بازی Trojan War – بازی جنگ تروجان اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان امکان ان فراهم شده است.   Trojan War یک بازی مهیج و زیبا از نوع استراتژیکی بوده که به صورت رایگان در فروشگاه گوگل عرضه شده است. بازی Trojan War بازگو و تکراری از افسانه تروا است. در نبرد تروا نیروهای یونانی به شهر تروا با سپاهی عظیم به منظور تصرف این شهر حمله ور میشوند. در این بازی شما در نقش سرباز یونانی به شهر تروا حمله خواهید کرد به منظور بازگرداند پرنسس هلن که توسط شاهزاده تروا ربوده شده است. شما بایستی هلن را به پادشاه اسپارتا بازگردانید. برای دست یافتن به این هدف شما باید سربازان خود را به داخل اسب معروف پیشکشی این داستان برده که بتوانید وارد شهر تروا شوید.

دانلود بازی Trojan War

دانلود بازی Trojan War با لینک مستقیم

بازی جنگ تروجان بسیار زیبا و مهیج بوده و به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار گرفته است که با دانلود کردن ان اوقات خوبی را سپری کنید. در بازی جنگ تروجان فقط حمله به دشمن مهم نیست شما باید با استفاده از یک استراتژی عالی به پیش بروید. اگر دشمنان شما فرصت حمله به شما را بدست بیاورند و اسب تروجان را نابود کنند شما بازنده خواهید بود. در این بازی شما نیاز به سرباز دارید و برای استفاده از سرباز ها نیز نیاز به گوشت و غذا دارید. در هر مرحله از بازی تعدادی کارگر بین یک الی سه نفر در اختیار شما قرار میگیرد. کارگر ها به صورت مستمر اقدام به فراهم اوردن گوشت خواهند کرد. هر مقدار که میزان غذای شما بیشتر باشد میتوانید که سربازان بیشتری را در اختیار گرفته و ارتش خود را قدرتمند تر کنید.

دانلود بازی Trojan War

شما برای هر سرباز کماندار 300 عدد، سرباز شمشیر زن 120 عدد و برای هر کارگر 150 گوشت نیاز دارید. هر موقع که فکر کردید که وقت حمله فرا رسیده است تنها کافی است که دکمه حجوم را بزنید و برای عقب نشینی نیز کافی است دکمه عقب نشینی را بزنید. البته ناگفته نماند که نیرو های دشمن نیز به شما حمله ور خواهند شد و شما باید در هر زمانی آمادگی مقابله با انها را داشته باشید. شما با پیشروی در بازی و گذراندن مراحل و جمع اوری پول میتوانید نیروهای بهتری را انلاک کرده و قهرمانان و پایگاه خود را ارتقا دهید. امیدواریم که با نصب بازی Trojan War نهایت استفاده خود را از اوقات فراغت خود ببرید. و طبق بر عادت میخواهیم یک بازی جذاب دیگر را به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود بازی clash of kings چشم بر روی تمامی بازی ها استراتژیکی ببندید.

با دانلود بازی Trojan War یک بازی استراتژیک جذاب را تجربه کنید!!!

دانلود بازی Trojan War

ویژگی های دانلود بازی جنگ تروجان به صورت رایگان

  • داستانی زیبا
  • استراتژی خوب
  • امکان ارتقا قهرمانان
  • گرافیک خوب
  • پشتیبانی از گرافیک 3D
  • سرگرم کنند و هیجان انگیز

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Trojan War – بازی جنگ تروجان اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: megaads.vn

نام انگلیسی: Trojan War

نام فارسی: جنگ تروجان

نسخه برنامه: 2.3.5

حجم برنامه: 146MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *