پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Wobble Journey برنامه مینیون جنبنده برای اندروید

دانلود بازی Wobble Journey برنامه مینیون جنبنده برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Wobble Journey برنامه مینیون جنبنده برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Wobble Journey عنوان یک بازی سرگرم کننده در حوزه بازی های ماجراجویی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. سیستم عامل اندروید همانگونه که اطلاع دارید از تنوع بالایی در برنامه های مخصوص خود را شامل میشود که یکی از بهترین ویژگی های این سیستم عامل به حساب می آید. تاکنون توانسته اییم بازی ها و برنامه های زیادی را با تنوع بالا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اکنون میخواهیم در این پست نیز یکی دیگر از بازی های عرضه شده برای سیستم عامل اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی Wobble Journey توانسته تاکنون آمار دانلود بیش از 1 میلیون بار را از آن خود کند.

دانلود بازی Wobble Journey

دانلود بازی Wobble Journey برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی مینیون جنبنده خود را حسابی مشغول کنید. از دیگر بازی ها میتوان به دانلود Pastel Girl اشاره کرد که یک بازی کودکانه و دخترانه میباشد. داستان بازی اینگونه است که شما در نقش یک مینیون سعی دارید مسیری را طی کرده و ماه ها را جمع آوری کنید. در این مسیر مشکلاتی نیز وجود دارد و بازی به همین سادگی ها هم نیست. موانع و دشمنان متفاوتی نیز بر سر راه شما وجود دارند که شما باید از آنها عبور کرده و سطح های متفاوتی را بگذرانید. از جمله ویژگی های بازی Wobble Journey میتوان به کنترل مقداری از محیط اطراف اشاره کرد. برخلاف بسیاری از بازی ها که شما در آنها تنها کنترل کاراکتر اصلی داستان بازی را برعهده دارید در بازی مینیون جنبنده شما قادر خواهید بود که با ضربه بر صفحه نمایش محیط اطراف خود را تا حدودی تغییر دهید.

دانلود بازی Wobble Journey اندروید جدید از جمله بازی های سرگرم کننده میباشد که در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. بازی از گیم پلی ساده پشتیبانی میکند و دشواری خاصی در آن وجود ندارد. دکمه های مجازی لمسی در قسمت پایین صفحه برای شما تعبیه شده اند که کار را بسیار راحت کرده است. سختی بازی نیز به گونه ای میباشد که در ابتدا از سختی چندانی برخوردار نمیباشد و با پیشروی در بازی و پشت سر گذاشته مراحل، سختی بازی نیز بیشتر خواهد شد. همچنین بازی Wobble Journey از گرافیک خوبی برخوردار بوده و شما لگ و یا کندی در آن مشاهده نمیکنید. مراحل بازی نیز به گونه ای که شما را خسته نکرده و میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.به طور کلی بازی Wobble Journey انتخاب خوبی میتواند باشد.

دانلود بازی Wobble Journey

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود مینیون جنبنده به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی روان و ساده
  • امکان کنترل کاراکتر بازی با استفاده از دکمه های لمسی تعبیه شده
  • وجود موانع و دشمنان متفاوت
  • سرگرم کننده
  • امکان تغییر محیط اطراف تا حدودی
  • و…

دانلود Wobble Journey اندروید رایگان جدید

بازی Wobble Journey را میتوان از جمله بازی های با گیم پلی راحت دانست که دل کاربر را نزده و ساعت های وی را مشغول خواهد ساخت. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی طبق روال همیشگی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Nonstop Knight ساعت ها مشغول باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Wobble Journey برنامه مینیون جنبنده برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: skygogame.com

نام انگلیسی: Wobble Journey

نام فارسی: مینیون جنبنده

نسخه برنامه: 1.25

حجم برنامه: 100MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *