پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه آیکون پک مونو اپلیکیشن Mono Icon Pack برای اندروید

دانلود برنامه آیکون پک مونو اپلیکیشن Mono Icon Pack برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه آیکون پک مونو اپلیکیشن Mono Icon Pack برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Mono Icon Pack عنوان یک آیکون پک دایره ای شکل برای سیستم عامل اندروید میباشد که به قیمت 1.49 دلار در فروشگاه گوگل در اختیار کابران قرار گرفته و به فروش میرسد. به دلیل بالا بودن قیمت دلار و مشکل هایی برای پرداخت هایی در برنامه های گوناگون، سعی کرده اییم تاکنون برنامه های آیکون پک پولی متعددی را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. آیکون پک ها از جمله برنامه های زیبا سازی فضای کاربری برای سیستم عامل اندروید میباشند که بوسیله آنها قادر خواهید بود آیکون های برنامه ها و بازی های متفاوت را دست خوش تغییرات کنید.

شما با دانلود برنامه آیکون پک مونو می توانید فضایی مینیمال به آیکون های تلفن همراهتان ببخشید.

دانلود برنامه آیکون پک مونو

دانلود برنامه آیکون پک مونو برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه Mono Icon Pack یک فضای کاربری زیبا همراه با آیکون هایی دایره ای شکل برای خود ساخته و نهایت استفاده را ببرید. از دیگر آیکون پک ها میتوان به دانلود برنامه Almug – Icon Pack اشاره کرد. تاکنون برنامه های گوناگونی برای زیبا سازی رابط کاربری برای سیستم اندروید را به شما معرفی کردیم. از جمله دیگر برنامه های میتوان به دانلود لانچر ها اشاره کرد. آیکون پک ها از جمله برنامه های مکمل لانچر ها میباشند. شما با استفاده از لانچر ها میتوانید تقریبا فضای کاربری کل گوشی را تغییر دهید. در لانچر ها این امکان برای شما فراهم نشده که آیکون برنامه ها را به صورت های متفاوت در آورده و آنها را تغییر دهید. در این زمینه بایستی به برنامه های آیکون پک روی آورد. که علاوه بر داشتن فضایی زیبا از آیکون های زیبایی نیز بهره ببرید.

دانلود برنامه آیکون پک مونو این امکان را به شما میدهد که از آیکون های دایره ای با رنگ بندی زیبا و کیفیت بالا بهره ببرید. در دانلود برنامه Mono Icon Pack بیش از 2400 آیکون متفاوت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما قادر خواهید بود که هر زمانی که نیاز داشتید آیکون های برنامه ها و بازی های متفاوت را تغییر داده و نهایت استفاده را ببرید. امکان آن نیز وجود دارد که آیکون برنامه ای در دسترس نباشد که در این حالت نیز گوشه های برنامه مورد نظر به صورت دیگر برنامه ها گرد شده و شمایلی مانند آنها به خود میگیرد. برای استفاده از این برنامه نیز مانند آیکون پک های دیگر نیاز به یک لانچر خواهید داشت که ما در این گزینه دانلود برنامه نوا لانچر را به شما پیشنهاد میکنیم. اگر به دنبال زیبایی هستید، برنامه آیکون پک مونو را دانلود کنید.

دانلود برنامه آیکون پک مونو

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه Mono Icon Pack به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • وجود بیش از 2400 آیکون متفاوت برای برنامه ها
  • امکان اعمال ماسک بر روی برنامه هایی که آیکون آنها پشتیبانی نمیشود
  • وجود آیکون های داینامیک برای تقویم
  • وجود آیکون های متفاوت برای فولدر ها
  • وجود تصاویر زمینه مطابق با آیکون ها
  • امکان استفاده آسان و بدون دردسر
  • وجود داشبورد زیبا
  • و…

دانلود آیکون پک مونو اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه آیکون پک مونو به راحتی آیکون هایی مطابق با میل خود به صورت دایره ای را ایجاد کرده و نهایت استفاده را ببرید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که بهترین برنامه ها که به صورت پولی در اختیار کاربران قرار میگیرد را به صورت رایگان تقدیم کاربران خود کند. امیدواریم که احساس خرسندی و رضایت کامل را داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه آیکون پک مونو اپلیکیشن Mono Icon Pack برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.0.3 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Mono Icon Pack‏

نام فارسی: آیکون پک مونو

نسخه برنامه: 5.0

حجم برنامه: 37MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *