دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ایران اپس برای اندروید – iranapps – دانلود مارکت ایران اپس

دانلود برنامه ایران اپس برای اندروید – iranapps – دانلود مارکت ایران اپس

3
(67)

دانلود برنامه ایران اپس برای اندروید – iranapps یکی از بهترین مارکت ها و فروشگاه های اندرویدی خدمت شما هستیم. در گذشته فروشگاه های اندرویدی دیگر مانند فروشگاه گوگل را به شما معرفی کردیم. امروز می خواهیم به شما فروشگاه ایران اپس را  معرفی کنیم. دانلود مارکت ایران اپس دارای ویژگی هایی هست که ما این برنامه را به شما کاربران عزیز ایزی پی سی پیشنهاد می کنیم. شما با دانلود مارکت ایران اپس این فروشگاه ایرانی می توانید به بیش از هزاران اپلیکیشن کاربردی و جذاب دسترسی داشته باشید و لذت گشت و گذار در دنیای اپلیکیشن ها را تجربه کنید. برای این کار تنها کافیست این برنامه کاربردی را دانلود و اجرا کنید.

توصیف دانلود برنامه ایران اپس برای اندروید

iranapps یکی از ویژگی بارز این برنامه به روز بودن برنامه است. به گونه ای که بیشتر اپلیکیشن های دلخواه خود را با جستجو کردن در برنامه یا بررسی در میان دسته بندی های موجود می توانید پیدا کرده و دانلود و نصب کنید. وجود دسته بندی از مزایای دیگر این برنامه است. چرا که این گونه نیاز به صرف وقت زیادی برای پیدا کردن برنامه نیست. همچنین این اپلیکیشن هوشمند بعد از نصب برنامه از فروشگاهش به محض آمدن نسخه جدید تر از برنامه به شما اطلاع می دهد. و حتی به صورت خودکار برنام ها را به روز رسانی می کند. البته این قابلیت را می توان حذف کرد و کنترل این امر به دست خود شماست.

از ویژگی های مثبت دیگر دانلود برنامه ایران اپس برای اندروید پرداخت امن و درون برنامه ای است. این روزها که سرقت از کارت های بانکی زیاد شده است این امر بسیار حایز اهمیت است. از طرفی نکته ی مثبت دیگر اینست که این برنامه از دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند. و شما با خیال راحت می توانید با زبان دلخواه خود کار کنید. همچنین این برنامه با پشتیبانی قوی خود علاوه بر کاربران از توسعه دهندگان نیز پشتیبانی لحظه ای می کند. همچنین این برنامه دارای پنل توسعه دهندگان برای برنامه نویسان فارسی هست. سرعت خوب دانلود و اپلود از ویژگی های دیگر این برنامه است.

دانلود برنامه ایران اپس برای اندروید

ویژگی دانلود مارکت ایران اپس

برخی از ویژگی های این برنامه به اختصار به شرح زیر است.

  • دارای هزاران برنامه و بازی به روز با سرعت دانلود مناسب
  • دارای برنامه های رایگان درون برنامه و پولی
  • دارای برنامه و بازی های خارجی انلاک شده و رایگان
  • در این برنامه سرعت اپلیکیشن و دانلود بسیار بالاست
  • تست صحت تمامی اپلیکیشن ها در این مجموعه تست می شود
  • دارای روش های مختلف پرداخت امن مانند : شتابی – اپراتور – USSD
  • دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای
  • امکان پشتیبانی از دو زبان فارسی و انگلیسی را داراست

دانلود مارکت ایران اپس

برای دانلود برنامه ایران اپس برای اندروید می توانید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. ما در گذشته برنامه های مشابه مانند مایکت و گوگل پلی و کافه بازار و apkpure را در این زمینه به شما معرفی کردیم برای دانلود آخرین نسخه ی این برنامه ها با لینک مستقیم می توانید اقدام فرمایید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 67

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ایران اپس برای اندروید – iranapps – دانلود مارکت ایران اپس

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: iranapps.ir

نام انگلیسی: iranapps

نام فارسی: ایران اپس

نسخه برنامه: 3.6.1

حجم برنامه: 8.15MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *