پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه برق من اپلیکیشن خدمات برق ایران برای اندروید

دانلود برنامه برق من اپلیکیشن خدمات برق ایران برای اندروید

2.8
(5)

دانلود برنامه برق من اپلیکیشن خدمات برق ایران جز برنامه های بسیار کاربردی حال حاضر می باشد که می توانید با استفاده از این نرم افزار اکثر مشکلات خود در زمینه انرژی برق مصرفی را برطرف نمایید. برق من این امکان را برای کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی فراهم کرده است تا بتوانند بدون مراجع به مراکز بخصوص و دستگاه های ATM یا همان عابربانک ها مشکلات پرداخت قبوض را به سادگی انجام دهید. شما ممکن است دسترسی آسانی به عابربانک نداشته باشید تا بتوانید قبض خود را آنی پرداخت کنید، شاید هم سعی دارید درخواست کاهش انشعاب و یا افزایش آن را داشته باشید و یا می خواهید به راحتی سوابق مصرف را مشاهده کنید و…. ، تمامی این امکانات و بسیاری دیگر از ویژگی ها را می توانید با استفاده از برنامه برق من انجام داده و دیگر مشکلی نداشته باشید.

دانلود برنامه برق من اپلیکیشن خدمات برق ایران

دانلود برنامه برق من اپلیکیشن خدمات برق ایران برای اندروید با لینک مستقیم

خیلی از ویژگی هایی که در گذشته باید برای آن ها زحمت می کشدید تا بتوانید به نتیجه برسید و یا کلی دوندگی را تحمل می کردید تا بتوانید کار خود را انجام دهید اکنون با این نرم افزار برق من بصورت کامل انجام خواهد شد. نرم افزار برق من می تواند در این دوره که بیماری کرونا بیداد میکند و همه گیر شده است بدون مراجعه به مراکز بخصوص می توانید در منزل درخواست ها و پرداخت ها را انجام داده و دیگر نگران ابتلا به بیماری کرونا نباشید. امیدواریم با استفاده از این برنامه نهایت استفاده را ببرید. با استفاده از دانلود اپلیکیشن برق من کاربران به راحتی میتوانند که تمامی امور مربوط به فیش های برق و دیگر را انجام داده و قبض های مورد نظر خود را بپردازند. به راحتی استعلام قبض برق خود را با استفاده از برنامه قطعی برق تهران بگیرید.

دانلود برنامه برق من اپلیکیشن خدمات برق ایران

دانلود سامانه قطعی برق تهران برای اندروید به صورت رایگان

با استفاده از دانلود برنامه برق من اپلیکیشن برق من میتوانید که به صورت ساده تمامی ابزار های موردنظر را در اختیار داشته و تمامی مسائل مربوط به نرم افزار را انجام دهید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه سماس که یک نرم افزار مشاهده اعتبار سهمیه سوخت برای اندروید میباشد، اشاره کرد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه برق من اپلیکیشن خدمات برق ایران نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه برق من اپلیکیشن خدمات برق ایران برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: saapa.ir

نام انگلیسی: برق من

نام فارسی: برق من

نسخه برنامه: 3.6

حجم برنامه: 14MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *