پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه دیجی پی نرم افزار DigiPay – اپلیکیشن پرداخت دیجی کالا

دانلود برنامه دیجی پی نرم افزار DigiPay – اپلیکیشن پرداخت دیجی کالا

4.5
(2)

دانلود برنامه دیجی پی نرم افزار DigiPay اپلیکیشن پرداخت به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. DigiPay عنوان یک نرم افزار قدرتمند، کارآمد، کاربردی، هوشمند و قابل اطمینان به منظور انجام تمامی پرداخت های آنلاین و خرید اقساط از دیجی کالا مخصوص سیستم عامل های اندروید و IOS میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. ناگفته نماند که امکان متصل شدن از طریق نسخه وب نیز برای کاربران فراهم شده است. از جمله بهترین ویژگی های برنامه دیجی پی میتوان به امکان خرید به صورت اقساط از دیجی کالا اشاره کرد. کاربران میتوانند که به صورت ساده و در محیطی کاربرپسند به انجام تمامی امور مالی مورد نظر خود بپردازند. در ادامه با ما همراه بوده و با دانلود نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه دیجی پی

دانلود برنامه دیجی پی خرید قسطی از دیجی کالا بدون ضامن

دانلود نرم افزار DigiPay اپلیکیشن پرداخت میتواند یکی از بهترین و کارآمد ترین نرم افزار هایی باشد که تاکنون به منظور استفاده توسط کاربران و افراد متفاوت عرضه شده است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه max volume booster که یک نرم افزار تقویت کننده حجم صدا میباشد، اشاره کرد. در نرم افزار دیجی پی صفحه مربوط به خرید قسطی از دیجی کالا در اختیار کاربران قرار میگیرد. کاربران میتوانند که درخواست های خود را در این قسمت ثبت کنند. تمامی کاربران دیجی پی و مشتریان سایت دیجی کالا قادر خواهند بود که برای افزایش اعتبار اقدام کنند. پس از ثبت نام اولیه و پشت سر گذاشتن مراحل اعتبارسنجی، از کاربران تقاضا میشود که مدارک مورد نظر را کامل کرده و سپس کیف پول آنها در برنامه دیجی پی شارژ خواهد شد.

دانلود برنامه دیجی پی نرم افزار DigiPay اپلیکیشن پرداخت دیجی کالا نیاز های کاربران را در زمینه پرداخت های آنلاین رفع کرده و در واقع حس آرامش را برای آنها به ارمغان میاورد.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود کیف پول DigiPay برای اندروید به صورت رایگان

  • امکان خرید شارژ
  • خرید بسته های اینترنت
  • پرداخت انواع متفاوت قبض مانند آب، گاز، تلفن، موبایل، جریمه، مالیات و…
  • پرداخت بدهی های طرح ترافیک
  • پرداخت عوارض جاده ای
  • امکان کمک به خیریه
  • امکان خرید بیمه های متفاوت مانند شخص ثالث، آتش سوزی، عمر، مسئولیت و…
  • انتقال وجه از طریق نرم افزار
  • انتقال وجه به صورت کارت به کارت
  • و…

دانلود برنامه DigiPay

برای استفاده از کیف پول، کاربران باید در ابتدا به شارژ کردن کیف پول خود پرداخته و پس از این امر به منظور پرداخت نکردن کارمزد، تلفن همراه شخص مورد نظر را وارد کرده و پس از استعلام گرفتن از مدارک آن شخص به انتقال پول بپردازید. به این صورت سرعت انتقال پول بالا تر رفته و در واقع علاوه بر بالا بودن امنیت کاربران هیچگونه کارمزدی را پرداخت نخواهند کرد. کاربران میتوانند که به صورت ساده به کارت به کارت کردن توسط دانلود برنامه دیجی پی بپردازند. نرم افزار DigiPay فضایی را برای کاربران خود فراهم ساخته است که به سادگی سیم کارت های اعتباری مورد نظر خود را شارژ کنند. قسمت خرید بسته اینترنت نیز به صورت جدا در دسترس بوده و تنها کافی است که شماره تلفن همراه مورد نظر خود را وارد کرده و بسته را خریداری کنید.

با دانلود برنامه دیجی پی می توانید از قابلیت های بی نظیر آن روی تلفن همراهتان استفاده کنید.

دانلود برنامه دیجی پی

دانلود دیجی پی اپلیکیشن پرداخت دیجی کالا آنلاین

با استفاده از دانلود برنامه دیجی پی بارکد قبض های مورد نظر خود را اسکن کرده و پس از مشاهده شناسه قبض و شناسه پرداخت، با فشردن قسمت استعلام به مشاهده میزان بدهی خود بپردازید. امکان پرداخت قبوض هم با استفاده از کارت بانکی و هم با استفاده از اعتبار موجود در کیف پول امکان پذیر میباشد. برخی خدمات پرداخت قبض توسط نرم افزار دیجی پی را میتوان استعلام قبض آب، برق و… تنها با اسکن شناسه پرداخت، استعلام قبض گاز تنها با کد اشتراک، پرداخت قبض تلفن ثابت، پرداخت قبض موبایل، پرداخت قبض سیمکارت ایرانسل، پرداخت قبض سیمکارت رایتل، پرداخت قبض عوارض شهرداری، پرداخت قبض جریمه خودرو، پرداخت قبض سازمان مالیت و… نام برد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه دیجی پی نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه دیجی پی نرم افزار DigiPay – اپلیکیشن پرداخت دیجی کالا

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم عامل 4.2 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: mydigipay.com

نام انگلیسی: DigiPay

نام فارسی: دیجی پی - اپلیکیشن پرداخت دیجی کالا

نسخه برنامه: 2.3.7

حجم برنامه: 13MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *