دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ریما برای اندروید – بانک صادرات – بانک کشاورزی – بانک آینده

دانلود برنامه ریما برای اندروید – بانک صادرات – بانک کشاورزی – بانک آینده

2.5
(11)

دانلود برنامه ریما برای اندروید خدمت شما کاربران عزیز و محترم وبسایت ایزی پی سی هستیم. متاسفانه این روز ها به دلیل کاهش امنیت رمز های دوم دایمی برای خرید های آنلاین پرداخت قبوض و… مشکلات زیادی برای کاربران این رمز ها ایجاد کرده است. همچنین برخی از صاحبان حساب دچار ضرر های مادی شدند. در این راستا برای حفظ امنیت خود و حساب بانکی تان حایز اهمیت است که از رمز پویا استفاده کنید. دانلود برنامه ریما بانک صادرات به صاحبان کارت اجازه می دهد تا بتوانند از رمز یکبار مصرف اول و دوم الکترونی استفاده کنند. این برنامه های کاربردی از سمت بانک ها یک انقلاب در بانکداری نوین محسوب می شود که از امنیت بالایی برخوردار است.

دانلود برنامه ریما بانک صادرات

توضیح دانلود برنامه ریما برای اندروید

دانلود برنامه ریما برای اندروید در حقیقت یک اپلیکیشن هوشمند است. که برای بانک های گوناگون اقدام به دادن رمز دوم می کند. دانلود برنامه ریما بانک صادرات و بانک های کشاورزی و آینده به صاحبان کارت های بانک صادرات – کشاورزی – آینده  ارایه ی خدمات می کند. در گذشته اپلیکیشن صاپ بانک صادرات را نیز معرفی و ارایه کردیم. این اپلیکیشن کاربردی به همراه برنامه ریما کمک فراوانی به انجام کارهای بانکی بدون خروج از منزل می کند. دانلود برنامه ریما بانک کشاورزی و همچنین دانلود برنامه ریما بانک آینده به صاحبان کارت این دو بانک نیز کمک به گرفتن رمز اول و دوم با امنیت می کند. به طوری این رمزها تنها شصت ثانیه فعال هستند و همین موجب می شود کسی نتواند از کارت های بانکی شما سو استفاده کند.

دانلود برنامه ریما بانک کشاورزی

دانلود برنامه ریما بانک صادرات – بانک کشاورزی – بانک آینده

با دانلود برنامه ریما بانک صادرات قدمی به جلو برمی دارید. به طوری که برای فعال سازی این برنامه تنها کافیست یکبار به دستگاه خودپرداز مراجعه کرده و آن را فعال کنید. و پس از آن به راحتی کارهای بانکی خود را از طریق اپلیکیشن های صاپ بانک صادرات یا برنامه همراه کارت برای کارت همه ی بانک ها از منزل انجام دهید. در این برنامه ی هوشمند هر رمز شما تنها شصت ثانیه معتبر است و این فرصت کوتاه اجازه ی کپی برداری و سو استفاده از کارت را به کسی نمی دهد.

با دانلود برنامه ریما برای اندروید به سادگی رمز پویای خودتان را می توانید که فعال کنید.

دانلود برنامه ریما برای اندروید

این اپلیکیشن برای تمم بانک های صادرات و آینده و کشاورزی فعال است. ضرورت دانلود و نصب برنامه ریما برای تمام صاحبان حساب از این سه بانک یعنی صادرات کشاورزی و آینده بسیار بالاست. با این کار با خیالت راحت و بدون ترس از کپی شدن کارت خود می توانید کارهای آنلاین خود را انجام دهید.

توجه فرمایید جهت امنیت بیشتر در پرداخت ها استفاده از رمز یکبار مصرف به تمامی کاربران بانک ها پیشنهاد می گردد.

دانلود برنامه ریما بانک آینده

هم اکنون برای دانلود و نصب این برنامه کاربردی و ضروری با لینک مستقیم و سرعت بالا می توانید از طریق وبسایت ما ایزی پی سی اقدام فرمایید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد امتیازها: 11

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ریما برای اندروید – بانک صادرات – بانک کشاورزی – بانک آینده

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات

نام انگلیسی: rima

نام فارسی: برنامه ریما

نسخه برنامه: 1.6

حجم برنامه: 12MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *