پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه سماس نرم افزار مشاهده اعتبار سهمیه سوخت برای اندروید

دانلود برنامه سماس نرم افزار مشاهده اعتبار سهمیه سوخت برای اندروید

3.3
(649)

دانلود برنامه سماس نرم افزار مشاهده اعتبار سهمیه سوخت برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. سماس عنوان سامانه ملی اطلاعات سفر به منظور نظارت دقیق کاربران بر میزان اعتبار سوخت واریزی ایجاد شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. برنامه سماس و مشاهده اعتبار سهمیه سوخت برای اندروید این امکان را برای کاربران فراهم میسازد مطلع شوند که سهمیه سوخت به حساب کاربران واریز شده و یا سهمیه کاربران به آنها تعلق گرفته و یا مانده اعتبار سهمیه سوخت چه مقدار میباشد. به همین منظور نرم افزار قدرتمند سماس در اختیار کاربران اندرویدی سراسر ایران قرار گرفته است. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود نرم افزار معرفی شده آشنا شوید.

دانلود برنامه سماس برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود برنامه سماس مشاهده اعتبار سهمیه سوخت بهترین نرم افزار طراحی و معرفی شده برای سیستم عامل اندروید میباشد که کاربران بتوانند به صورت خیلی ساده به میزان اعتبار سهمیه سوخت خود دست یابند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه IDimager Photo Supreme که یک نرم افزار مدیریت و دسته بندی تصاویر برای ویندوز میباشد، اشاره کرد. نیاز به ثبت نام در سامانه سماس وجود ندارد و کاربران در صورتی که یک دوره سهمیه سوخت به آنها تعلق گرفته باشد اطلاعات واریزی اعتبار متعلق به کاربران در این سامانه ثبت شده است. به منظور ورود به سامانه کاربران باید که گزینه استعلام رانندگان را بزنند. تنها کافی است که کد ملی خود را وارد کرده و کد امنیتی که تصویرش در کادر بالایی موجود میباشد را وارد کرده و دکمه استعلام را کلیک کنید.

دانلود برنامه سماس

آموزش ورود به سامانه سما مشاهده اعتبار سهمیه سوخت برای اندروید به صورت رایگان

دانلود برنامه سماس نرم افزار مشاهده اعتبار سهمیه سوخت برای اندروید ویژگی های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار میدهد که از جمله آنها میتوان به امکان مشاهده مانده اعتبار سوخت، مشاهد تازیخچه اعتبار، تاریخچه برداشت اعتبار، تغییر رمز اعتبار سوخت، بازیابی رمز اعتبار و… اشاره کرد. آموزش ورود به سامانه سماس عبارت است از:

  • ابتدا وارد سامانه سماس شده و گزینه ورود به سامانه را لمس کنید
  • کد ملی را وارد کرده و پس از وارد کردن کد امنیتی دکمه استعلام را لمس کنید
  • در قسمت بعدی گزینه های متفاوتی در اختیار کاربران قرار میگیرد که میتون به امکان تغییر رمز اعتبار، بازنشانی رمز اعتبار، تاریخچه واریز اعتبار و اعتبار سوخت

مشاهده مانده اعتبار سوخت و مشاهده تاریخچه واریز اعتبار سامانه سماس برای اندروید

به منظور دانلود برنامه سماس و استعلام مانده اعتبار سوخت رمز کارت سوخت خود را وارد کرده که این رمز در اغلب موارد 4 رقم شماره کد ملی کاربران میباشد. به همین صورت و به همین سادگی میزان اعتبار سوخت به نمایش خواهد درآمد. به منظور مشاهده تاریخچه واریز اعتبار تنها کافی است که رمز اعتبار خود را وارد کرده که این امر به صورت معمول 4 رقم آخر کد ملی میباشد. تاریخچه واریز اعتبار در نوبت ها گذشته همراه با تاریخ واریز به نمایش قرار داده خواهد شد. در واقع تمامی ویژگی های عالی به منظور مدیریت کامل کارت سوخت برای تمامی افراد میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه سماس نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 649

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

مشخصات
شرکت سازنده: samas.moi.ir

نام انگلیسی: برنامه سماس

نام فارسی: سامانه سماس

نسخه برنامه: --

حجم برنامه: ---

7 پاسخ به “دانلود برنامه سماس نرم افزار مشاهده اعتبار سهمیه سوخت برای اندروید”

  1. مهدی اسدی گفت:

    واقعآ متاسفم برای خودم که برای دیدن اعتبار بنزین محبورم وقت و پول و اعصاب با ارزشم رو برای برنامه های کم ارزش یا بهتر بگم بی ارزش حدر میدم آخه جان من شما که نمیتونی یه برنامه ساده رو مدیریت کنی چرا وزنه بزرگتر از هیکلت میزنی خوب معلوم که آخرش چه اتفاقی میوفته شما در حد روزنامه دیواری در مدارس باید راه بیندازید و بس

  2. علی آمارلو گفت:

    با سلام
    مدیریت محترم سایت ایزی پی سی
    ضمن تشکر از معرفی سایت سماس، چند نکته را به سمع نظر خوانندگان و جستجو گران سامانه سماس سامانه مشترک اطلاعات سفر میرسانم:
    1- این سامانه هیچگونه اپلیکیشنی ندارد.
    2- کاربران سامانه تنها با مراجعه به آدرس اینترنتی samas.moi.ir میتوانند از آن بازدید نمایند.
    3- لینک دانلود موجود در این سایت مربوط به سامانه سماس نمی باشد که خواهشمندیم در پنجره دانلود اسم و مشخصات اپلیکیشنی که لینک آن جهت دانلود قرار گرفته ذکر گردد تا کاربران آنرا با سامانه سماس اشتباه نگرفته و دچار سو تفاهم از طرف کاربران نگردند.
    با تشکر
    روابط عمومی سامانه سماس

    • محمدرضا گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید. اگر دقت کرده باشید از سمت ما هیچگونه لینک دانلودی مبنی بر دانلود اپلیکیشن قرار داده نشده است. ممنون از اینکه سایت ایزی پی سی را انتخاب کرده ایید.

    • جهانی گفت:

      اولین باری است که سایت به این مهمی که به وزارت کشور متصل است (سنای)جهت دانلود میگه vpn تان رو روشن کنید .؟

  3. Ali گفت:

    چرا به ملت دروغ میگن اصلا لینک اپکیشن سماس نیست اپکیشن ذرهبین هست دروغگو ها

  4. Alireza گفت:

    سلام وقت بخیر، دوتا لینک هست ولی برای برنامه ذره بین هستش، اگه میشه لطف کنید لینک برنامه سماس رو بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *