دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه صاپ برای اندروید – سامانه رمز یکبار مصرف (رمز پویا) بانک صادرات

دانلود برنامه صاپ برای اندروید – سامانه رمز یکبار مصرف (رمز پویا) بانک صادرات

3.1
(58)

دانلود برنامه صاپ برای اندروید و کاربرانی که قصد استفاده از رمز پویا با استفاده از گوشی های هوشمند خودشان را دارند طبق گفته ی بانک مرکزی از اول دی ماه اجباری میشود.

صاپ برنامه ای است که بانک صادرات برای مشتریانی خود به تازگی اماده کرده است.شما با دانلود برنامه ی صاپ برای گوشی های اندروید و ایفون می توانید از خدمات این بانک استفاده میکنید و البته که نباید فراموش کنیم که تمام مشتریان این بانک از این پس برای دریافت رمز دوم یا رمز اینترنتی خود که به رمز های یک بار مصرف تبدیل خواهند شد (رمز پویا) نیاز به این نرم افزار دارند.با استفاده از Sapp شما دیگر نیازی به نگرانی برای لو رفتن رمز پویا خود نخواهید داشت چرا که این رمز ها یکبار مصرف هستند با به عبارتی تنها ۶۰ ثانیه عمر خواهند داشت و بعد از ۶۰ ثانیه نیاز به دریافت دوباره مرز پویا خواهید داشت.

این سرویس ها که در تمام بانک ها طبق دستور بانک مرکزی یابد انجام شوند از اول دی ماه سال ۹۸ به طور همه گیر باید اجرا شوند که با این کار تمام نگرانی ها در رابطه با دزدیده شدن پول از حساب توسط افراد سودجو و کلاه بردار از بین خواهد رفت.

دانلود برنامه صاپ برای اندروید

 

مزیت های دانلود برنامه صاپ برای اندروید و IOS

فرض کنید به فروشگاهی مراجعه کرده اید و در هنگام حساب کردن با فروشنده رمز خود را به او میگویید.در راه منزل هستید و متوجه می شوید که کارت خود را نزد فروشنده جا گذاشته اید.حال در این شرایط این موضوع را در نظر بگیرید که در کارت شما مبلغ زیادی پول وجود دارد و شما هم شدیدا عجله دارید و امکان برگشتن برایتان وجود ندارد.اگر برای پرداخت از رمز اول یکبار مصرف که با استفاده از دانلود برنامه صاپ برای اندروید یا ایفون استفاده کرده باشید دیگر جای نگرانی نیست چرا که رمز شما بعد از ۶۰ ثانیه به طور اتوماتیک عوض خواهد شد و امکان برداشت از حساب شما به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

برای دانلود برنامه صاپ برای اندروید و ایفون به انتهای صفحه مراجعه کنید.

حال فرض کنید قصد خرید از طریق اینترنت را دارید و یا قصد جابه جایی پول به صورت انلاین را دارید.شما به صفحه ای منتفل میشوید که این صفحه هک شده است و امنیت لازم را ندارد و شما از این موضوع هیچ اطلاعی ندارید و تمام اطلاعات حساب بانکی خود را در سایت هک شده وارد میکنید. در این شرایط افراد کلاهبردار کاملا به اطلاعات بانکی شما دسترسی دارند و می توانند به راحتی تمام حساب شما را خالی کنند.اما با استفاده از دانلود برنامه صاپ و یا Sapp رمز اینترنتی شما که به رمز پویا نام گذاری شده است هر ۶۰ ثانیه تغییر می کند و تا افراد کلاهبردار بخواهند از اطلاعات شما استفاده کنند رمز تغییر کرده و این کار برایشان غیر ممکن میشود.

دانلود سامانه صاپ و یا دانلود برنامه Sapp برای اندروید و IOS در چه جاهایی اهمیت دارد؟

به طور خلاصه به علت سوء استفاده ای که افراد سودجو و کلاه بردار از مردم کرده اند و شکایات زیادی پیرامون این موضوع مطرح شده است بانک مرکزی ابلاغیه اجبار به استفاده از رمز پویا را اعلام کرده است.در این میان در تمام شرایطی که شما از رمز اول و یا رمز دوم خود در محیط های مختلف استفاده میکنید شرایطی برای کلاه برداری بوجود می اید. در این میان می توانید با دانلود برنامه صاپ برای اندروید و IOS که اپلیکیشن مخصوص بانک صادرات است این خطر را به صفر و یا حداقل نزدیک به این عدد برسانید.پس چه بهتر که هر چه سریع تر با استفاده از لینک زیر برنامه صاپ را متناسب با گوشی هوشمند خود دانلود کنید.

قابلیت های اپلیکیشن مخصوص بانک صادرات:
  • انتقال وجه
  • پرداخت قبوض مختلف
  • گزارش تراکنش
  • تولید رمز یکبار مصرف
  • کارت‌های بانکی متنوع
  • خدمات گردشگری
  • خدمات بیمه
  • خدمات خودرو
  • نیکوکاری، نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد و خدمات دیگر
  • تغییر رمز اول
  • تغییر رمز دوم هر ۶۰ ثانیه
  • جلوگیری از هر گونه کلاه برداری
  • افزایش ایمنی حساب بانکی شما به صورت قابل توجه
  • طراحی محیط کاربری ساده و زیبا
  • اپلیکیشن ساخته شده توسط بانک صادرات
  • لیست شعب بانک صادرات
  • امکان ایجاد ارتباط مستقیم با بانک صادرات

برای دانلود برنامه ی ۶۰ اپلیکیشن بانک ملی کلیک کنید. و برنامه رمزساز ارس بانک انصار ، اقتصاد نوین، حکمت را از سایت ایزی پی سی دریافت کنید

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیازها: 58

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه صاپ برای اندروید – سامانه رمز یکبار مصرف (رمز پویا) بانک صادرات

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: bsi.ir

نام انگلیسی: Sapp

نام فارسی: صاپ

نسخه برنامه: 2.08.00

حجم برنامه: 31MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *