پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه فتوشاپ عکس حرفه ای – نرم افزار Photoshop 2018

دانلود برنامه فتوشاپ عکس حرفه ای – نرم افزار Photoshop 2018

3.8
(24)

دانلود برنامه فتوشاپ عکس حرفه ای – نرم افزار Photoshop 2018 – قطعا تا کنون اسم تعداد زیادی برنامه برای ویرایش عکس ٬ افکت گذاری های مختلف ٬ ساخت انواع تصویر و بنر ٬ اصلاح عکس و … را شنیده اید و با خیلی از انها کار کرده اید اما در این میان یک برنامه است که هیچ برنامه و نرم افزاری قابلیت رقابت با ان را ندارد و این برنامه فتوشاپ است.  این نرم افزار با اختلاف قوی ترین و پر کاربرد ترین برنامه نرم افزار در زمینه ویرایش عکس ٬ طراحی انواع تصویر و نقاشی و ایجاد انواع مدل های ۳ بعدی است. از زمانی که اولین نسخه این برنامه وارد بازار شد یعنی چیزی در حدود ۲۷ سال پیش تا کنون این برنامه تغییراتی فراوانی کرده است اما هنوز هم پرچم دار ٬‌در میان تمامی برنامه های ویرایش عکس است.

دانلود برنامه Photoshop 2018

برنامه فتوشاپ سی سی و یا همان Photoshop CC (Creative Cloud) 2018  دارای تغییراتی فراوان و اساسی با نسخه های قدیم خودش است که می توان در این میان به موارد مانند به وجود امدن امکانات فراوانی برای برنامه نویسان ٬ افزاریش قابلیت ها در طراحی و نقاشی های ۳ بعدی ٬‌ اضافه شدن قابلیت های قدرتمندی در ادیت عکس ٬ ابزار های برای انتخاب هر چه بهتر عکس ها ٬ امکان زوم کردن در عکس بدون کاهش کیفیت ان توسط دانلود فتوشاپ و یک ابزار بسیار جالب و خاص برای کاهش لرزش عکس ها توسط دوربین و … اشاره کزد.

پر کاربرد ترین برنامه انجام امور گرافیکی در سال های اخیر.

ویژگی های برنامه فتوشاپ Photoshop:

  • Photoshop CC (Creative Cloud) 2018 توسط کمپانی Adobe طراحی شده و قسمتی از نو اوری و تکنولوژی این کمپانی است به همین دلیل شما می توانید از قابلیت این برنامه در اشتراک گذاری فایل ها در سیستم Cloud استفاده کنید و به این طریق هم روی یک فایل توسط یک تیم و چند کامپیوتر کار کنید و هم از به اشتراک گذاری ان فایل در این سیستم فضای ابری از نظرات دیگر کاربرانی که دانلود فتوشاپ را انجام داده اند استفاده کنید.
  • قابلیت Smart Sharpen در برنامه Photoshop که از امکاناتی است که به این برنامه به تازگی اضافه شده است به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از این ویژگی و تکنولوژي شفافیت عکس های خود را افزایش داده و به این طریق با کاهش نویز و مات شدگی تصویر تصاویر زیباتر و زنده تر ایجاد کنید که هر چه بیشتر به وافعیت نزدیک باشد.
  • نمونه گیری افزایشی هوشمند که این نیز جزو تکنولوژی جدید است که در دانلود برنامه Photoshop قرار داده شده است و با استفاده از این ویژگی شما می توانید با افزایش رزولوشن یک تصویر ان را برای پرینت در ابعاد بزرگ مانند استفاده در بیلبورد ها و یا پوستر های بزرگ اماده کنید بدون کاهش کیفیت عکس چاپ شده.

دانلود برنامه فتوشاپ عکس حرفه ای

  • نسخه های جدید برنامه فتوشاپ امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار داده اند که پیش از این تنها در اختیار کاربران Extended این برنامه بوده که در این میان می توان به قابلیت ویرایشگر عکس و فیلم با استفاده از ابزار های حرفه ای طارحی های ۳ بعدی اشاره کرد.
  • ویژگی Camera Raw 8 که هم اکنون می توان ان را در لایه ها نیز استفاده کنید و کار ویرایش عکس را را اسان تر انجام دهید. به این ترتیب که اکنون شما می توانید تغییرات پلاگین Camera Raw 8 را به عنوان یک فیلتر در لایه ها انتخاب کنید و قطعا کار شما با استفاده از این ویژ؛ی بسیار اسان تر است.

قوی ترین برنامه طراحی عکس

  • یکی دیگر از قابلیتی که به برنامه Photoshop 2018 اضافه شده است قابلیت اسان و جذاب گوشه های مربعی و گرد جذاب است. این ویژگی که به تازگی به این برنامه اضافه شده است باعث می شود شما بتوانید سایز یک تصویر را قبل از ساخت ان مشخص کنید . یا می توانید میزان انجنا در گوشه های تصویر را نیز به طور کامل مشخص کنید. امکان دیگری که این قابلیت برای برنامه نویسان محیا می کند این است که اگر قرار است از این تصویر در سایت استفاده کنند می توانند اطلاعات ان را به صورت CSS دریافت و در سایت استفاده کنند.
  • دانلود برنامه فتوشاپ برای کامپیوتر
  • وجود امکان انتخاب چند تصویر و Contour در ان واحد که به این طریق کارکرد برنامه فتوشاپ به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند و شما تنها می توانید با انجام چند حرکت ساده بر روی تصاویر و شکل ها مساک های مختلف قرار دهید.
  • یکی از قابلیت های بسیار کاربردی دیگر این برنامه که برای همه می تواند قابل استفاده و مفید باشد امکان بهینه سازی و اصلاح عکس هایی است که تا افتاده اند. اگر شما در حرکت هستید و یا در هنگام عکس گرفتن به هر دلیلی درست شما لرزید و عکس کمی تار و غیر واضح شد می توانید با استفاده از برنامه فتوشاپ ان را اصلاح کنید.
دانلود برنامه فتوشاپ Photoshop
  • در این نسخه از برنامه فتوشاپ شما می توانید به راحتی افکت ها و یا تغییراتی که در عکس ایجاد کرده اید را به حالت اولیه بازگردانید. علاوه بر این موضوع٬‌این نسخه از برنامه Photoshop پشتیبانی بسیار مناسب تری از Smart Object ها نیز انجام می دهد و شما وی توانید تمام کار های مربوط به این موضوع مانند تار کاردن و یا مات کردن قسمتی از عکس و موضوعات مشابه را به راحتی انجام دهید.
  • افزایش کارایی و قابلیت های این برنامه در انجام طراحی و نقاشی عکس های ۳ بعدی. با فتوشاپ سی سی 2018 می توانید به راحتی طراحی ۳ بعدی انجام دهید.
  • شما می توانید در این برنامه با استفاده از قابلیت های موجود در استایل های فوت ٬ افکت ها و استایل هایی را که ساخته اید را save کنید و هز زمان که لازم بود انها را فرا خوانی کنید.
  • محبوب ترین Editor در سراسر دنیا

دانلود نرم افزار فتوشاپ سی سی

  • دانلود برنامه Photoshop 2018 به طراحان وب بسیار پیشنهاد می شود چرا که در زمینه طراحی عکس های حرفه ای بسیار به انها کمک می کند به این صورت که به انها کد های مربوط به CSS را برای طراحی المان های سایتشان به انها می دهد و انها فقط باید ان را کپی و پیست کنند.
  • ایجاد تول بار هایی متفاوت برای انجام کار های مربوط به طراحی به صورت ۳ بعدی و یا ۲ بعدی به صورت جداگانه برای راحتی در زمان انجام کار طراحی عکس.
  • برنامه فتوشاپ عکس حرفه ای دارای امکانات بسیار خوب و جذابی است که قطعا می تواند به شما کمک کند که زمان طراحی عکس ها را کوتاه کنید.
  • یکی دیگر از مواردی که در این برنامه بهبود یافته است بهتر و کاراند تر شدن افکت های ۳ بعدی است
  • امکان انتخاب رنگ از کد های CSS و SVG و HTML به صورت مستقیم
  • و …

برای دانلود فتوشاپ اندروید اینجا کلیک کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 24

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

این نسخه از فتوشاپ که شما کاربران سایت ایزی پی سی می توانید از این سایت دانلود کنید بدون کرک است و به راحتی می توانید ان را نصب کنید.

سیستم مورد نیاز

- Intel® Core 2 or AMD Athlon® 64 processor; 2 GHz or faster processor
- Microsoft Windows 7 with Service Pack 1, Windows 8.1, or Windows 10 (version 1607 or later)
  *The 19.0 and 19.0.1 releases of Photoshop CC support Windows 10 1511 and later versions, but not versions 1507 and earlier.
  *Photoshop CC release 19.1 (and later) supports Windows 10 1607 and later versions, but not versions 1511 or earlier.

- 2 GB or more of RAM (8 GB recommended)
- 2.6 GB or more of available hard-disk space for 32-bit installation; 3.1 GB or more of available hard-disk space for 64-bit installation; additional free space required during installation (cannot install on a volume that uses a case-sensitive file system)
- 1024 x 768 display (1280x800 recommended) with 16-bit color and 512 MB or more of dedicated VRAM; 2 GB is recommended*
- OpenGL 2.0-capable system

Note:
The Quick Share feature, introduced in the October 2017 release of Photoshop CC, requires Windows 10 Spring Creators edition version 1703 or later.

مشخصات
شرکت سازنده: adobe.com

نام انگلیسی: Photoshop CC 2018

نام فارسی: فتوشاپ سی‌سی 2018

نسخه برنامه: 19.1.9.27702

حجم برنامه: 2GB

13 پاسخ به “دانلود برنامه فتوشاپ عکس حرفه ای – نرم افزار Photoshop 2018”

  1. مجید گفت:

    سلام خسته نباشید از برنامه عالی تون متشکرم
    من یک سوال داشتم کدام برنامه رتوش صورت خوبه میشه راهنمایی کنید. متشکرم

  2. ممد گفت:

    سلام چطور فایل رو استرک کنم؟

  3. پدرام گفت:

    سلام یکی از پارت ها رو دانلود کرد کافیه؟؟؟؟!!!!!

  4. Dreamkllier1l گفت:

    همون پارت 2 رو نصب کردم اشکال نیست

  5. امیرحسین گفت:

    سلام میشه راهنمایی کنیدچجوری میشه ازت استفاده کرد فایل میخواد

  6. ناشناس گفت:

    سلام رمزش کجاست؟

  7. VCXC CC VCCCCVBCC CCCCC گفت:

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  8. یک حرفه ای گفت:

    فکر کنم با این حجمی که داره بهترین برنامه فتو شاپ دنیا باشه من دنبال یه برنامه فتو شاپ میگردم که خیلی عالیه امید دارم این باشه آخه اسمش رو بلد نیستم راستی این برنامه برای گوشیه

    • ایزی پی سی گفت:

      خیر این برنامه برای کامپیوتر هستش
      شما می تونید نسخه فتوشاپ اندروید رو نیز از سایت ایزی پی سی دانلود کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *