دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه فیلیمو برای ایفون و اندروید 💛 – نصب اپلیکیشن Filimo با لینک مستقیم

دانلود برنامه فیلیمو برای ایفون و اندروید 💛 – نصب اپلیکیشن Filimo با لینک مستقیم

3.1
(39)

دانلود برنامه فیلیمو برای ایفون و اندروید – نصب اپلیکیشن Filimo با لینک مستقیم . با پیشرفت در عرصه تکنولوژی و افزایش سرعت اینترنت ها در ایران بسیاری از مردم به فیلم دیدن به صورت انلاین رو اورده اند. از طرفی به علت همه گیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند ایفون و اندروید خیلی افراد در زمان های خالی و استراحت شان ترجیح می دهند تا جدید ترین و به روز ترین برنامه ها را در محل کار٬ اتوبوس و تاکسی٬ قبل از خواب و … بر روی گوشی خود مشاهده کنند.

دانلود برنامه فیلیمو برای اندروید 💛

دانلود برنامه فیلیمو برای ایفون و اندروید

تمام ویژگی های بالا باعث شده است تا دانلود برنامه فیلیمو برای ایفون و اندروید یکی از بهترین و راحت ترین روش ها به عنوان پخش کننده رسانه در نظر گرفته شود. فیلیمو یک پلتفرم و برنامه ایرانی است که دارای ارشیو کاملی از فیلم و سریال های جدید و قدیمی به صورت دوبله٬ زیرنویس و یا زبان اصلی است که شما می توانید با دانلود این برنامه و پرداخت عضویت با کم ترین مبلغ به Filimo عضوی از خانواده ی بزرگ فیلیمو شوید و بتوانید در هر شرایطی هم از جدید ترین فیلم و سریال های روز دنیا مطلع شوید و هم به راحتی به ارشیو بزرگ این پلتفرم متصل شوید و از ان استفاده کنید. این برنامه به صورت خودکار کیفیت پخش فیلم را متناسب با سرعت اینترنت شما هماهنگ می کند تا بدون قطعی از دیدن فیلم لذت ببرید.

اپلیکیشن فیلیمو رقیبی برای دانلود برنامه نماوا که هر دو جهت پخش فیلم و سریال می باشند است. همچنین به کاربران و افراد فیلم دوست دانلود برنامه لنز برای اندروید بسیار پیشنهاد می شود.

بزرگ ترین پلتفرم ایرانی برای مشاهده انلاین فیلم و سریال

شما می توانید با نصب Filimo بر روی ایفون و اندروید به اطلاعات کامل تمامی فیلم ها نیز دسترسی داشته باشید به عنوان مثال می توانید از امتیاز IMDB فیلم ها٬ نظر کابران در داخل برنامه فیلیمو نسبت به فیلم ها٬ کارگردان و بازیگران٬‌ مدت زمان فیلم و … نیز مطلع شوید. برنامه فیلیمو برای تمامی کابران ایرانی با حجم اینترنت نیم بها استفاده می شود و بر روی بسیاری از شرکت های ارائه دهنده اینترنت نیز حجم مصرفی شما کاملا رایگان است که برای اطلاع از لیست این شرکت ها نیاز است تا یا با پشتیباتی فیلیمو و یا با پشتیبانی شرکتی که اینتزنت شما را تامین می کند در ارتباط باشید.

با دانلود برنامه فیلیمو برای اندروید به مجموعه بسیار بزرگی از فیلم و سریال های جذاب دسترسی داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن Filimo با لینک مستقیم

شما با دانلود اپلیکیشن فیلیمو برای ios و اندروید نیز می توانید به راحتی در میان دسته بندی های کامل Filimo نیز جستجو کنید و یا با استفاده از فیلد جستجو هوشمند این برنامه فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید و از تماشای ان لذت ببرید. همیچنین می توانید در زمانی که به اینترنت دسترسی دارید فیلم های مورد نظر خود با با استفاده از برنامه فیلیمو دانلود کنید و در زمانی که دسترسی به انیترنت ندارید به صورت افلاین این فیلم ها را مشاهده کنید. از بهترین دلایل برای دانلود اپلیکیشن Filimo برای ایفون و اندروید می توان به راحتی و دسترسی بالای این برنامه به ارشیوی از میلیون ها ساعت فیلم و سریال٬ طراحی زیبا و هزینه پایین عضویت در این اپلیکیشن اشاره کرد.

ویژگی های برنامه Filimo برای اندروید و ایفون:

  • دسترسی به میلیون ها ساعت فیلم و سریال ایرانی و خارجی
  • امکانش مشاهده جدیدترین و به روز ترین فیلم های دنیا
  • دارای نسخه های مختلفی از فیلم ها زیرنویس دار٬ دوبله و زبان اصلی
  • هماهنگی خودکار سرعت اینترنت با کیفیت فیلم برای بهترین بازده
  • یکی از ابزارهای کاربردی برای تمامی گوشی ها
  • امکان دانلود فیلم و مشاهده ان در زمان افلاین بودن
  • طراحی بسیار زیبا و جذاب برنامه
  • حجم مصرفی اینترنت نیم بها و یا رایگان متناسب با شرکت ارائه دهنده اینترنت شما
  • دسته بندی کاملی از فیلم ها و سریال های قدیمی و جدید
  • اضافه شدن روزانه فیلم های جدید
  • و …

دانلود برنامه تلوبیون برای اندروید را به تمام کسانی که نگران از دست دادن فیلم های تلویزیون هستند یا می خواهند از راه دور و از روی گوشی فیلم و سریال تلویزیون را ببینند پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار کاملا رایگان و حتی بدون پرداخت حق عضویت می باشد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیازها: 39

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه فیلیمو برای ایفون و اندروید 💛 – نصب اپلیکیشن Filimo با لینک مستقیم

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه نیاز به اندروید ۴ به بالا می باشد.

مشخصات
شرکت سازنده: filimo.com

نام انگلیسی: Filimo

نام فارسی: فیلیمو

نسخه برنامه: 4.9.2

حجم برنامه: 17MB

یک پاسخ به “دانلود برنامه فیلیمو برای ایفون و اندروید 💛 – نصب اپلیکیشن Filimo با لینک مستقیم”

  1. فراز گفت:

    سلام وقت بخیر چرا با آیفون نمیشه فیلم دانلود کرد در برنامه فیلمو؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *